Anna siktar mot scenen -07

Home Forums Seriösa träningsjournaler Anna siktar mot scenen -07

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 196 through 210 (of 216 total)
  • Author

Du kör en ENORM mäng kardio under veckorna. Du har aldrig funderat på att dra ner på det o köra hårdare styrke pass på gymmet?

Martin Alexandersson wrote:
    Du kör en ENORM mäng kardio under veckorna. Du har aldrig funderat på att dra ner på det o köra hårdare styrke pass på gymmet?

Jo, det har blivit lite mer nu denna veckan. Styrketräningen går faktiskt än så länge grymt bra då jag fortfarande gör PB under mina pass och orken finns där. Så länge det funkar så bra så ser jag inte någon anledning att dar ner på cardion än så länge… får se vad resultatet av den ökade cardion blir nu…om vikten vill rubba sig. Men tanken är att cykeln ska ta mig till centralen iaf 3 dagar i veckan.

Hej anna
    här ser jag att du kör på riktig bra . Har du börjat kolla på bikinis och sånt?

Vanessa Frykman wrote:
    Hej anna
    här ser jag att du kör på riktig bra . Har du börjat kolla på bikinis och sånt?

Jorå, jag sliter på så mycket jag hinner. Snart dags för 90min morgonpromenad.
    *harkel* bikinis *harkel*, öhhhm ö a jo jag har tänkt tanken iaf och kollat var jag kan köpa tyg osv. Skor har jag kollat det med…e nog dags att beställa hem grejerna nu. Men först kan det ju vara bra att veta att jag kommer använda det för just nu börjar jag fundera. Men det är nog för att jag är som en vattenballong igen den här tiden i månaden liksom många andra tjejer blir. Misstänker dock att det hänt liite med formen under vätskan denna veckan iaf…

Anna

Fredag

Jag e grymt lat vad gäller uppdatering nu.
    90min morgonpromenad, 75min kvällspromenad och ett ryggpass som inte var något att hänga i julgranen. Latsdraget är jag dock riktigt nöjd med både vad gäller vikt och kontakt.

Gonatt
    Anna

p.s vikten skiter jag i nu jag orkar inte bry mig för stunden. men jag vet att det kommer bättre tider

Då var jag tillbaka igene efter en liten förkylning som jag nog hade kunnat undvika om jag inte slarvat med sömnen så. Men så är det när man vill göra många saker samtidigt.

Vågen visade 65,5kg imorse så det rör sig sakta neråt och formen känns bättre. Lite trycklös efter att inte ha tränat på 6 dagar förstås.

Började morgonen idag med att gå 90min rundan i pissregn och blåst. Inte ens hunden tyckte det var kul. Men när jag vet att för varje steg jag tar är jag ett närmre mitt mål så är det inte svårt att motivera sig.

Senare idag blir det ett axelpass att smyga igång med. Det blir inte någon ätardag denna veckan utan endast en höjning.

Igår skickade jag iväg besällningen på skorna jag tänkt använda på tävlingen, får hoppas att storleken stämmer så jag slipper knöggla med det.

Anna

Hej Bruden!

Bra att förkylningen gett sig å att du é tebax i gängorna!

Ingen ätardag säger du…shit, jag skulle nog inte överleva utan ätardagarna…men det är ju jag, ”Matmonstret-Öhman” 😮

Om du orkar ta ett pass med mig i nästa vecka så skulle det uppskattas…ben kanske:) Tror att det är benpassen som behöver mest stöttning för tillfället, så väldigt lockande att fuska sig igenom:|

Om du skulle ha lust att posera lite oxå, så vore även det uppskattat! Självklart bara om det finns utrymme rent tids- och ork-mässigt!

11 veckor har du kvar nu…kommer bli bra detta!

Kör hårt…som vanligt:emo-thumb

Camilla Öhman wrote:
    Hej Bruden!

Bra att förkylningen gett sig å att du é tebax i gängorna!

Ingen ätardag säger du…shit, jag skulle nog inte överleva utan ätardagarna…men det är ju jag, ”Matmonstret-Öhman” 😮

Om du orkar ta ett pass med mig i nästa vecka så skulle det uppskattas…ben kanske:) Tror att det är benpassen som behöver mest stöttning för tillfället, så väldigt lockande att fuska sig igenom:|

Om du skulle ha lust att posera lite oxå, så vore även det uppskattat! Självklart bara om det finns utrymme rent tids- och ork-mässigt!

11 veckor har du kvar nu…kommer bli bra detta!

Kör hårt…som vanligt:emo-thumb

Självklart, Ben it is!!!tordag eller fredag kvittar för min del! Vi höres.
    Jovisst är det jobbigt att vara utan ätardagar men för min del känns det som att jag måste….lång väg att vandra
    Anna

Så har ännu en dag i regn avverkats med traskande i 90min.
    Träningen flyter på och vikten glider sakta neråt. Imorse visade vågen 64,7kg vilket är lägsta hittils.
    Har varit dålig på att uppdatera men jag hinner inte så värst mycket mera än att träna, plugga och jobba på helgerna.

Gårdagens träning bestod av 20min morgonlöp och 20min morgontraskande. 50min cykel fram och tillbaka från centralstationen, ett pass på gymmet med riktigt bra tempo följt av 15min intensivt på crosstrainern.

Styrkemässigt har det varit snålt med PB de senate passen, men det kommer väl.

Dags att fortsätta gräva i böckerna och fixa maten som ska med i ryggsäcken.

Anna

App app app, en bild på dagsformen skulle komma upp när vikten var under 65;)

Exhale Freddan wrote:
    App app app, en bild på dagsformen skulle komma upp när vikten var under 65;)

Ajrå….nu ”hinner” jag inte knäppa ngn sitter å kollar igenom det sista inför en tenta imorgon. Ska lägga in en påminnelse i mobilen om att ta ett kort under veckan som jag lägger upp på dagsformen. 11 veckor kvar och de kommer tt gå fort. Lyckas jag att snitta 0,6kg i veckan så kanske det blir liite bättre än sist iaf. 6kg till och lite vätska så…..
    Lägsta noterade vikt var faktiskt 64kg (efter en morgonpromenad) 64,5kg innan promenaden
    .
    Har varit dålig på¨att uppdatera men det går sakta men säkert neråt och jag har mått mycket bättre denna dieten trots ett lägre snitt i energintaget. Får nog träna lite hårdare helt enkelt.
    Vad som är jobbigast just nu är att jag måste sitta inne å plugga istället för att ta en kvällspromeand. Men imorgon blir det träning och en ätardag med bra mat, kanske ngn godbit också.

Har de senaste dagarna haft lite svårt med koncentrationen på träningspassen. har mått dåligt pga ovisshet kring min mamma och hennes oro.

Gårdagens benpass gick kass trots grym inspiration på exhale gym med CamillaÖ. (hon e grym och en fighter) sin form får hon berätta om själv men jag skulle betala myyyyyycket för den.

Ibland undrar jag vad jag sysslar med, men jag vet. Jag älskar helt enkelt denna sporten och framförallt vägen man vandrar.
    Man glömmer ibland att klappa sig själv på axeln, ge sig själv lite beröm. För inte allt för många år sedan efter en thailandsresa var vikten bara 58-59kg hade varit roligt att lyckas scanna in den bilden.

Glöm inte bort Era nära och kära!
    Anna

OJ, det blev en riktigt ätardag idag. Usch vad äckligt. Nu vill jag egentligen bara ha min goda havregryn.

Ätardagarnas vara eller icke vara finns det många åsikter om. En sak är iaf säker. För min del så blir jag jävligt taggad till att lägga i nästa växel fom imorgon. Har haft ätardagar under denna diet men då mest bra mat bara ochc utan att räkna, idag har det blivit mer än så.
    Funderar seriöst på att inte ha nåsta ätardag förrän 18okt och då bara på kvällen. Istället schemalagd höjning av kolhydrater bara.

Mindre mat och lite mer träning. Ska bli såååå gött med morgonpromenad imorgon och dessutom får jag trevligt sällskap med redigt rappa ben.

Gokväll
    Anna

[www.metrobloggen.se/fitnesssmart]

Anna Andersson wrote:
    Ajrå….nu ”hinner” jag inte knäppa ngn sitter å kollar igenom det sista inför en tenta imorgon. Ska lägga in en påminnelse i mobilen om att ta ett kort under veckan som jag lägger upp på dagsformen.

Nyfiken:up:

Söndag

Massor av timmar bestående av riktig storstädning. Så här rent har det nog aldrig varit. Sedann belv det ett axelpass med PB ia axelpressmaskin
    6 reps på 50kg *2 och ett pass med grymt tryck och tempo.

På kvällen blev det 60min (för mig powerwalk) tillsammans med gångmästarinnan Charlie.

Måndag

Nu är det dags för lite morgonlöp innan cykeln i 25min ska ta mig mot min väg till centralstationen.

Anna

fors måndag

Blev rygg på gymmet idag. Stark och med energi, bra tempo och skön pump. 25min powerwalk eter träningen. morgonlöp hann jag bara 30 min, blev ia tot 50min cykel till å från centralen.

Imorgon planeras det iaf 90min morgonprom, cykel till å från centralen samt ett pass på gymmet. Hinner jag med skolan blir det en kvällspromenad också. Det är en bit kvar att vandra mot målet…

Idag kom skorna, dock hade jag fått fel sort av det ena paret..*suck* jaja tur att det finns gott om tid att byta. Nu har jag iaf ett par ”lära gå skor” ;) Hoppas på att prover på tyg dimper ner i lådan snart med…skulle va gött å ha krimskramset klart.

Anna

p.s börjar bli riktigt nojjig och undrar vad jag sysslar med. Men jag gör helt enkelt detta för min egen skull. Det är tävling men man jämför sig lätt emd ala andra och självörtroendet sviktar rejält under diet….hinner jag? vad har lilla jag på en scen att göra?
    jaja, finns trots allt värre saker än att göra bort sig på en scen iklädd bikini, …med massa publik

Viewing 15 posts - 196 through 210 (of 216 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.