Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Anna siktar mot scenen -07
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
28 september, 2007 at 21:46 #846846Anonym anvandareMember
Tankar i cocktail
Veckan har passerat och att uppdatera journalen har inte varit prio 1.
Fullt ös och sedan blev jag medvetslös kan man väl enkelt sammanfatta det.Motivationen har gått i botten, vill jag ens tävla nu?
Det har varit mycket utav andra saker som gått före och det har inte funnits någon glädje i träningen. Det har inte kännts roligt det minsta att gå till gymmet.Jag har gett mig gårdagen och idag att släppa allt vad träning och dietande heter. Inte ens en promenad har jag tagit idag (mer än att springa i affärer)
Tankar om att jag inte kommer komma i form tills tävlingen tar upp för mycket tid och tar energi som jag borde lägga på annat….
Det har kännts som jag gett mer och kämpat mer vad gääller träning och kost än vad det har gett i resultat. Belöningen låter sig vänta.
Som det känns nu kommer jag dieta vidare med start imorgon, kommer jag iform så gör jag annars så går det fler tåg.
Men jag kommer självklart att ge allt, annars kan det ju kvitta. Jag vill tävla samtidigt som jag är rädd för att tappa all glädje i träningen genom att pressa mig med dietande samtidigt som andra saker i livet tärpå mig.
Kanske är dags att inse att jag inte är mer än bara EN människa.
Fitnessfestivalen 2007 är inte sista tåget som går…Förberedelserna har dock tagit fart, skorna har kommit och prover på tyg har beställts.
jag älskar trots allt denna sporten och det ger mig obeskrivligt mycket att klara mitt uppsatta mål, att ta mig upp på scen igen och åtminstone liiiite bättre än sist. Små steg håller i längdenSom en av mig mycket älskad person en gång skrev till mig i ett brev
”Tankar i cocktail”
28 september, 2007 at 22:01 #846847Anonym anvandareMemberAnna Andersson wrote:Tankar i cocktailVeckan har passerat och att uppdatera journalen har inte varit prio 1.
Fullt ös och sedan blev jag medvetslös kan man väl enkelt sammanfatta det.Motivationen har gått i botten, vill jag ens tävla nu?
Det har varit mycket utav andra saker som gått före och det har inte funnits någon glädje i träningen. Det har inte kännts roligt det minsta att gå till gymmet.Jag har gett mig gårdagen och idag att släppa allt vad träning och dietande heter. Inte ens en promenad har jag tagit idag (mer än att springa i affärer)
Tankar om att jag inte kommer komma i form tills tävlingen tar upp för mycket tid och tar energi som jag borde lägga på annat….
Det har kännts som jag gett mer och kämpat mer vad gääller träning och kost än vad det har gett i resultat. Belöningen låter sig vänta.
Som det känns nu kommer jag dieta vidare med start imorgon, kommer jag iform så gör jag annars så går det fler tåg.
Men jag kommer självklart att ge allt, annars kan det ju kvitta. Jag vill tävla samtidigt som jag är rädd för att tappa all glädje i träningen genom att pressa mig med dietande samtidigt som andra saker i livet tärpå mig.
Kanske är dags att inse att jag inte är mer än bara EN människa.
Fitnessfestivalen 2007 är inte sista tåget som går…Förberedelserna har dock tagit fart, skorna har kommit och prover på tyg har beställts.
jag älskar trots allt denna sporten och det ger mig obeskrivligt mycket att klara mitt uppsatta mål, att ta mig upp på scen igen och åtminstone liiiite bättre än sist. Små steg håller i längdenSom en av mig mycket älskad person en gång skrev till mig i ett brev
”Tankar i cocktail”
Du gör ju detta för din egen skull, och du är bra på det. Även om du skulle avar rädd att tappa glädjen i träningen så kommer du kunna se tillbaks utan att ångra dig.
Det är som du skrev, det går fler tåg.
Prioritering.
Du klarar dig alltid Anna så kör på nu.:up://tjocka hälsningar från Melin
29 september, 2007 at 22:21 #846848Anonym anvandareMemberDagens träning
30min löpning+10min promenad.
Morgondagens planerade träning är 90min morgonpromenad och till eftermiddagen ska det bli ett gött pass för axlarna föjt av 45min cardio.
Gokväll
Anna30 september, 2007 at 06:52 #846849Anonym anvandareMembercarrolax wrote:hoppas verkligen motivationen vänder nu när du kämpat så hårt..men man ska inte göra nåt man inte känner för… hoppas d löser sig.
/c.
+1
Tycker du är GRYMT duktig Anna:up:
*Jag smyger allt här inne och kollar läget:-)*//S*30 september, 2007 at 21:18 #846850Anonym anvandareMemberSöndag
Idag känns allt som det ska göra, promenixade min morgonpromenad med lätta raska steg. Körde mitt axelpass på gymmet med PB i axelpressen och jag såg tom lite fyllig ut. Efter gymmet blev det 45min raska steg utomhus i trevligt sällskap med e kompis.
Kanske e jag på G igen på riktigt, kanske behövde jag en rejäl dipp för att kämpa det där extra hela vägen fram, vi får se…Planen inför imorgon är 30min morgonprom och 45min lättare morgonlöpning.
Ett pass på gymmet följt av 45min på crosstrainern och en kvällspromenix på 45min.Dags för sängen efter en god kvällsmat på kesella mixad med blåbär som legat ifrysen *mums*
p.s Idag kändes det precis som det sak göra på gymmer, GRYMT ROLIGT!!! En dag i taget
30 september, 2007 at 21:21 #846851Anonym anvandareMemberCarrolax: Inte alltid man känner som man tror. Ibland är det svårt att sålla bland känslorna och tolka dem rätt. Tack!
Melin: Jag är en fighter som inte ger upp. Ibland kanske man måste inse att allt inte måste ske NU.
SUSAN: Tackar, kul att du smyger här ibland. Försöker dela med mig … har varit lite dålig på sistone med uppdateringar men skriver lite mer utförligt i min blogg dock.
Gonatt!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.