Anna siktar mot scenen -07

Home Forums Seriösa träningsjournaler Anna siktar mot scenen -07

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 216 total)
  • Author

Morgonpromenad 90min.

När är det du ska tävla? har ju ingen koll:o . Måste ju vara där och stötta och SKRIKA!!!
    själv har jag varit på Strongman tävling i Trollhättan idag. Jösses, där kan vi snacka om TUNG träning för hela kroppen!!! Däckvält med ett däck på över 300kg. Jo, tack, marken gungade lite lätt varje gång det slog i backen (för de skulle inte bara vända det EN gång utan 8 gånger på snabbast tid). Vad säger du, ska vi testa på lite strongmangrenar någon gång? Jag är faktiskt lite sugen..
    det var en 16-årig kille som ställde upp och han gjorde rätt bra ifrån sig måste jag säga! Har en polare som tävlar i detta och vi kan säkert åka med någon gång när hon kör grenträning som det heter.
    ha en bra lördagskväll så hörs vi i veckan. Kanske hinner träna ihop?

kør på . vi ses næsta helg

pinnen wrote:
    När är det du ska tävla? har ju ingen koll:o . Måste ju vara där och stötta och SKRIKA!!!
    själv har jag varit på Strongman tävling i Trollhättan idag. Jösses, där kan vi snacka om TUNG träning för hela kroppen!!! Däckvält med ett däck på över 300kg. Jo, tack, marken gungade lite lätt varje gång det slog i backen (för de skulle inte bara vända det EN gång utan 8 gånger på snabbast tid). Vad säger du, ska vi testa på lite strongmangrenar någon gång? Jag är faktiskt lite sugen..
    det var en 16-årig kille som ställde upp och han gjorde rätt bra ifrån sig måste jag säga! Har en polare som tävlar i detta och vi kan säkert åka med någon gång när hon kör grenträning som det heter.
    ha en bra lördagskväll så hörs vi i veckan. Kanske hinner träna ihop?

Hmm, vem kan detta vara?pm:a!

Vanessa
    : Tja! Antar att du ska till brännbollen. Jag jobbar så jag dyker nog inte upp men hoppas att ni alla får en rikitgt trevlig dag/kväll.

Nu har jag varit ute på en svettig morgonpromenad på 90min. Såg en såå söt ekorre sittandes på granstammen med en kotte i munnen. Ormen jag höll på att trampa på var inte lika söt och inte heller den lösspringande shäfern med sin terrier kompis som ville mucka med min boxer.

Senare mot kvällen blir det ett styrkepass(vader, triceps, bröst, mage) följt av åtminstone 20min cardio.

Vikten imorse visade 68,8kg.

Anna Andersson wrote:
    Jag har ingen rumpa….poseringen där som gör det.

OM så är fallet är det en SJU-J*KLARS bra posering :worship:

Gårdagens pass var riktigt segt. Mentalt så var jag någon helt annanstan. Lyckades verkligen inte koppla bort. Jag genomförde passet med förbättringar på dipsen iaf.

Måndag
    Idag har jag varit ute i pissregnet 90min. Har precis ätit dagens första mål bestående av fiberhavregrun, whey-80 banan och massa kanel.

Nu iväg till gymmet för ett benpass följt av 20min cardio. och sedan ska jag reklamera den förbannade telefonen, gissa om man blir helt lost utan den.

A

Visst är det trist när man är taggad till max men så kommer man ner o allt bara försvinner.. BRA KÄMPAT IAF!!!

Grymme pass idag på benen. Blev 25minpowerwalk till gymmet istället för efteråt.
    Idag var det verkligen kräkkänsla när jag tränade. Jag mådde riktigt skit men det blev grymt bra!
    Älskar när jag vet att jag tagit i allt vad jag kan och lite till, hade inte några spärrar idag. Lyckades även koppla bort ”fjortisfjollflörtfnittret” som låg som en dimma inne i gymmet.

2min cykel efter promenaden innan jag värmde i benpressen

Liggande benpress
    43*20, 93*15, 143*15, 193*11, 233*10, 253*8, 263*8

Gående utfall
    15*15, 15*16, 20*14, 20*4

Kick back maskinför rumpa å baksida lår
    H 23*10, 23*12, 23+5*12
    V 23*10, 23*12, 23+5*10

Liggande lårcurlalternerade med benspark
    32*12, 40*10, 40*4+23*5

Benspark
    59*10, 59*7, 59*4+30*4

helt ok tempo 50min.

Oj! va gott mina 250 äggvita och 15g gula smakade nu. Stekt med seltin, cayennepeppar, basilika och salvia.
    Har kört 2 låga dagar och en hög nu vilket fungerar helt ok.

Får man fråga hur lång du är? Jag ska oxå tävla på sm i bf, långa klassen. Antar att vi tävlar i samma då, såg dig på DC och på lucia, gillar din utstrålning.

Morgonpromenad 50min

Martin Alexandersson: Mm det suger verkligen. Men jag tog igen det med en riktigt go spykänsla på benpasset dagen efter.

Ledsi: Jag sks INTE tävla på sm. Det lär dröja innan jag gör det ; ) Däremot satsar jag mot fitnessfestivalen! jag är 171cm. tack för komplimangen. Det värmer alltid när magen kurrar.

Vaknade precis efter en tupplur på soffan. Har varit otroligt trött. Varit på gymmet idag för ett axelpass. Ett godkänt pass men med dålgt tempo.

Hantellyft åt sidan
    5*15, 5*15, 8*10, 9*10, 8*11+4*4

Hantelpress
    15*15, 17,5*6, 17,5*8, 17,5*?

Framåtlutade hantellyft
    4*12, 4*13, 5*10, 5*12

Superwoman
    3*12, 4*12 , 4*13, 3*15

Axellyft i kabelhögt tempo
    h 1p*15, 1*10, 1*12
    v 1p*15, 1*10, 1*12

crunch maskin med rep
    15*20, 20*15, 20*15, 20*13

Blev cykel efteråt.

Sköna hantelpressar! Alltså jag har sämst minne, är det BF lr BB du ska köra på FF?

Afanatic:Hantelpressarna går piss just nu. Har kört både tyngre och fler reps innan…blivit som en spärr…

Det blir bf för min del i år. Då kan jag vara säker på att det är fler i min klass ; )

Anna Andersson wrote:
    Afanatic:Hantelpressarna går piss just nu. Har kört både tyngre och fler reps innan…blivit som en spärr…

Det blir bf för min del i år. Då kan jag vara säker på att det är fler i min klass ; )

Det suger, det är likadant för mig och alltid är det pressövningarna som har mentala spärrar. :frust:

Coolt! Jag tror att din fysik kommer göra sig jättebra på BF-scenen, bara du inte tävlar när jag skall. :D

Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 216 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.