Anna tränar vidare

Home Forums Seriösa träningsjournaler Anna tränar vidare

• This topic is empty.
Viewing 11 posts - 136 through 146 (of 146 total)
  • Author

Hej Gumman!

Jag é oxå sjuk…eller förkyld i alla fall, ingen feber. Det är ett gissel att vara krasslig när man vill göra så mycket annat.

Vi får ta en fika nån dag snart!

Kram på dig!

Camilla Öhman wrote:
    Hej Gumman!

Jag é oxå sjuk…eller förkyld i alla fall, ingen feber. Det är ett gissel att vara krasslig när man vill göra så mycket annat.

Vi får ta en fika nån dag snart!

Kram på dig!

Det måste vi absolut göra! Jag planerar att vara frisk till nästa vecka?? Kan inte missa skolan…[/b]Krya på dig från din förkylning!

:friends:
    Anna

LÖRDAG

Fortfarade sjuk utan ljusning i sikte. Tog mig till läkaren idag för att konstatera att dt inte var halsfluss, sen skrämde läkaren mig med skörtelfeber vilket kulle innebära låååång vila. Efter en lång väntan på provsvar visade det sig iaf att det inte var det heller.
    Fick några mirakel piller utskrivna och hoppas på att det ska göra susen.

Dax att bädda ner sig igen efter sushin.

Anna Andersson

:) Krya på dig Anna[/b]

TACK för alla ”krya på dig”!

Är fortfarande sjuk, riktigt sjuk…dag 9 nu….
    Men men det är väl bara en fråga om tid tills jag frisknar till hoppas jag.

Till Er andra KÖR HÅRT!
    Saknar att få ta ut mig..

Anna

…..väjer jag att lägga ner denna träninsjournal. Det blir ingen rolig uppdatering med at jag fortfarande är sjuk.
    Jag är fortfarande sjuk och ingen förbättring….
    Formen, hehehe,den blir mjukare och mjukare men hellre det än att jag rasar i vikt iaf. Vill inte tappa mina surt förvärvade muskler.

Göteborgsvarvet blir inte av.
    Men jag har nya mål i sikte så

I´ll be Back!!!!Med en ny journal senare istället.

Ta hand om er och värdera hälsan!

Anna Andersson

Tja alla hårdtränande!

I skrivande stund ligger jag kravlandes på golvet med dotor och böcker…
    Har tränat två pass denna veckan 1 ryggpass och ett axelpass igår-GÖTT!
    (4:e veckan påbörjad utan träning…*suck*men det ska jag ta igen)

Halsen är fu*up igen.
    Till trogna läsare så har jag istället skapat en blogg på
    [http://www.annaanderson.blogg.se] , vilken jag kommer hålla uppdaterad så gott som varje dag. Ska även försöka lura några trevliga personer på vägen att fastna på bild…
    Min egen träning, livet och hundarna och självklart massor av bilder kommer det bli. Knäppte några igår på den sanna dagsformen vilka kommer att dyka upp under veckan (hade inte sladden här igår)

Men risken finns ju att jag inte kan hålla mig från detta trevliga forum utan att det även blir en liten mini journal här senare när dieten drar igång. För går allt enligt planerna och jag repar mig ordentligt blir det sikte mot mitt livs form i december 2007 Först ska jag fylla musklerna med tryck ett par veckor för att sedan krympa men hårdna.

Livet är underbart, men har sina dalar.
    Uppskatta topparna!

Anna

Uppdaterar för fulla muggar ;) min blogg numera.
    Som jag tidigare nämnt kommer en ny journal senare på detta underbart trevliga forum.
    Dagsforms bilderna har jag inte vågat lägga ut ännu. Lättare att lägga ut dem när det går att visa att formen blivit bättre av någon anledning. Lite som att -det där kanske var jag då men detta är jag nu, fåfänga!

För Er som vill slippa hundtjat, klicka på länken Träning, så slipper ni dessa inlägg ;)

[http://www.annaanderson.blogg.se]

Må väl!
    Anna

Skönt att du kommit igång igen, värdelöst att vara borta så länge från träningen. Inga dåliga vikter du ligger på nu iaf, och PB på 80 i bänken såg jag. Grymt! :up:

AFanatic wrote:
    Skönt att du kommit igång igen, värdelöst att vara borta så länge från träningen. Inga dåliga vikter du ligger på nu iaf, och PB på 80 i bänken såg jag. Grymt! :up:

Hmm, tycker vikterna rasat en del:( …dock inte kroppvikten ;).
    Känns tydligt att det är konditionen som brister i flerledsövningarna. Men jag är snart tillbaka. Tilläggas kanske sak att 80kg bänk var med pass och har endast skett En gång, trodde det var 70 på stången.

Jo det är fruktansvärt tråkigt att vara borta från träningen.

Anna Andersson wrote:
    Tilläggas kanske sak att 80kg bänk var med pass och har endast skett En gång, trodde det var 70 på stången.

Haha måste väl ha känts underbart ändå?:D

Viewing 11 posts - 136 through 146 (of 146 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.