Anna tränar vidare

Home Forums Seriösa träningsjournaler Anna tränar vidare

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 146 total)
  • Author

Kan inte vara lätt att ge sig iväg och bänka när man suttit uppe med skolarbete flera nätter i rad.

Det kräver sin kvinna att kombinera träning och studier.:up:

Jon Larsson wrote:
    Kan inte vara lätt att ge sig iväg och bänka när man suttit uppe med skolarbete flera nätter i rad.

Det kräver sin kvinna att kombinera träning och studier.:up:

Å inatt har denna kvinna SOVIT! Kort morgonpomenad idag på ca 50min. NU en rejäl tallrik fiberhavrefryn så kommer dagens styrkepass att gå kanon. Idag ska jag öka.8)

Torsdag
    Uppvärmning…
    sedan
    Hantelpress, 4set, 15-22,5kg,12-3
    Axellyft åt sidan, 5set, 8-12,5kg, 9-5reps
    Press i smith, 4set, 20-30kg, 18-8
    Axellyft i kabel 3 set på varje, 2,5-53set + 2,5*8 på sista setet
    Axelvrid utåt+axelvrid uppåt, 3 set på varje övning , ca 15 repsare + ett tyngre set
    Shrugs 3 set
    Magmaskin 4 set2-15 reps
    Crunches, 3set

helt ok pass men i förra axelpassset hade jag pass i hantelpressarna vilket gjorde att det blev lite tuffare med hjällp på de sista. men detta tog gött det med…

Måste erkänna att jag är oerhört dålig med min sk löpning. Det finns ingen äkta motivation bakom den. Sk försöka ta mig ut på ett löppass imorgon. Styrketräningen däremot kan jag inte slita mig från…men jag sak fixa det. Har ju anmält mig till Göteborgsvarvet.
    Kommer börja dagen med en låång morgonpromenad iaf. det är något visst med dem. Just nu är det en väldigt stressig period med mycket att göra, tentor, projektarbeten på företag, jobb, hundar och självklart vill jag hinna med träningen också. Men vad ingen kan ta ifrå mig det är min underbara tid på morgonen tillsammans med vovvarna där jag spatserar och ser staden vakna upp. *längtar*

Gokväll

Fredag
    Morgonpromenad 100min

LÖrdag
    Dags för en morgonpromenad tillsammans med de vackert sjungande fåglarna och familjen.

Söndag
    VILA

MÅNDAG
    Morgonpromenad 55min
    Eftermiddagspromenad 75min
    Ryggträning senare ikväll med biceps och trapz.

Måndag
    Så…efter promenaderna blev det ett riktigt gött pass, svettigt å gött med riktigt bra motivation.
    Rygg, biceps, trapz
    Latsdrag inåtgrepp(1uppv set vanligt)
    4 set, 45-55kg, 12-9reps
    Marklyft(lätt) 60-80kg, 4 set, 15-7reps
    Sittande kabelrodd, 50-70kg, 4set, 15-7reps+35kg*10 i sista setet.
    Hantelrodd, 2set, 25kg, 7reps
    Biceps med stång i kabel 4set, 20-22,5, 12-7reps
    Alternerade hantelcurls 10-17,5kg, 4set 26-10reps+ 8*10 i sista setet
    Shrugs 25kg, 5set, 20-12reps

Inga dunder vikter men ett riktigt bra tempo passet igen å tryck som hette duga. Har laddat på med mat ordentligt i helgen och det kändes…

Gokväll

TISDAG
    Morgonpromenad 100min
    Dags att gräva ner sig i böckerna nu inför morgondagens tenta.

Du sliter på bra i gymmet och med cardio du! Blir inspirerad när jag läser din journal:emo-thumb
    Lycka till och fortsätt att kämpa på tjejen!

Mvh

TISDAG

Blev även löpning nu på kvällen 60min.
    Kände mig riktigt lätt i steget idag och fick in mitt löpsteg rktigt bra.
    Det gick över förväntningarna. ”nötte” hela passet frånsett slutet där jag la in korta explosiva intervaller. Varvade ner sedan-skönt!
    Känner tom att jag inte förtjänade att det skulle gå så här bra med tanke på mitt slarv med löpträningen.
    Det som gjorde det var nog även mycket den mentala biten….hann inte tänka.
    I övrigt håller jag flås på morgonpromenaderna och har mina extravikter runt fötterna för det mesta.
    Nästa planerade löppass fredag, intervaller.

Kost:2049kcal p176 f54 k212
    Morgonvikt: 68kg (troligvis lite men från helgen…så den lär ha dragit sig ner till imon)

Onsdag
    Vill inte tenta idag…

Dags för morgonpromenad nu iaf. Blir 100minuters rundan.
    Senare idag styrka bröst,vader, mage (tror jag) och även planerat 15min löpning efteråt.

Lite sleten idag så imorgon ska nog klockan få ringa lite senare.

Kör idag-bröst, vader, mage tor: axlar fre:intervaller(ute) lör å sön e jag i gbg men vi ska la kunna få te ett pass nån dag. Kommer lägga om min träning fom nästa vecka. Påminn mig så kan ja pma hur det ser ut prel. på olika dagar.
    (fastnade visst i soffan, dags att pallra sig ut)

Onsdagforts
    Bröst, vader å mage på gymmet idag följt av hela 7min på löpbandet.
    Seg i kroppen med förkylningen alldeles runt hörnet. Ska soova extra imon så blir jag nog frisk igen. Vill ju köra på.
    Styrkemässigt blev det ingen hit tangerade samma resultat som tidigare bara.
    Bröst 11set
    Mage 5 set
    Vader 9 set

Morgonvikt:67,5(sviten från helgen sjunker undan…)

Är borta från mina vovvar ända tills på lördag. Tomt!

TORSDAG
    Ingen morgonpromenad och vila från gymmet. Har blivit förkyld. Men hoppas att ha bekämpat den till imorgon. Skjuter bara en dag på veckans pass och tränar på lördag istället.
    Blir nog en kvällspromenad idag bara.

FREDAG
    Redhead is back. Lite sleten i halsen imorse men va fan…ja ppallrade mig ut å gick en ltien sväng 90min i den underbara morgonsolen.

Sen blev det styrketräning AXLAR, biceps å lite triceps. Fick riktigt go pump i axlarna. Blev Axelpress i friviktsmaskin +45kg som mest, 8 reps som lägst, Axellyft åt sidan i kabel å med hantlar samt framåtlutade hantellyft. Klämde även in vrid övningarna….
    Alternerade hantelcurls, bicepscurls med stång pch tricepspress.
    Hinner inte skriva mer detaljerat än så men grymt nöjd med min prestation idag!

Imorgon blir det morgonpromenad och intervallträning. vad sksa man annars ha en lördagskväll till?

Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 146 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.