Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Anna tränar vidare
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
8 april, 2007 at 11:23 #882365Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Otroligt kul att träffa dig. Gillar dig verkligen !!!! får definetivt ta o träna när jag kommer o hälsar på !!!!
Tack va gullig du är!
De var kanon kul att träffa Er också. Trots att jag åkte upp själv så kändes det inte så när jag var där. Självklart måste vi köra ett pass! Bara hojta!Frykmans höll på vinnarn.
8 april, 2007 at 12:05 #882366Anonym anvandareMember~Frida~ wrote:Lika trevligt som vanligt att träffa dej, du är en tjej en sån där tjej som bara har ”det”, superttrevlig, sjuk grym utstrålning och alltid glad och positiv! När vi kommer till Gbg så är det självskrivet att du och jag och boxertjejerna måste ta många långa prommar -eller hur? Kram fridaSjälvklart och Tack för komplimangen!:o
Det är bara boxrar som vet vad boxerrace verkligen innebär.10 april, 2007 at 12:34 #882367Anonym anvandareMemberTisdag
Morgonpromenad 75min
Röj i trädgården ca 30minAxlar, mage och 30min intensiv kondition.
Morgonvikten ligger lite högt efter en svullovecka i påsk…70kg skyller på vätska haha men det ska ju bort sen nån gång….mer att älska av mig bara.
Full med energi idag hade delat med mig om det gick.
Anna
10 april, 2007 at 13:04 #882368Anonym anvandareMember~Frida~ wrote:Bor du i hus din fuskis?? Vill oxå ha en trädgård att röja i men det skulle nog inte bli så snyggt för det är inte en av mina få talanger
Jag har inte ens vågat ställa mej på vågen idag
Men jag kör på din linje -mer att älska
Ha en bra dag KRAM FridaNä en liten lägenhet i ett fyrparshus, med liten trädgård. Det roliga är att jag hatar när det ser stökigt ut i trädgården, så därför är det nu bara jord på framsidan istället för gräs med mossa, men det ser renare ut haha. Ska så gräs lite senare.
Jag tror att du har lite mer kvalitativ massa än mig dock….den massa jag lagt på mig är liksom mjuk….och sitter runt midjan.13 april, 2007 at 14:28 #882369Anonym anvandareMemberONSDAG
Rygg å baksida ben. Kändes riktigt bra. Skrev inte ner alla vikter…
TORSDAG
Bröst, tricepsFREDAG
Morgonvikt 69,8kg
Promenad 45min
Ben, vader senare…får träningssällskap idag KUL!14 april, 2007 at 10:46 #882370Anonym anvandareMemberEfter fredagens benpass blev det ca 20min promenad. Ett helt ok pass riktigt go kontakt i utfall på stepbräda i smith, djupa..känns lite lagom i rumpan idag iaf.
LÖRDAG
En heeelt underar morgonpromenad i 90min, frisk härlig luft, strålande sol och massor med fågelkvitter. En sådan morgon som det spritter i hela kroppen av.
VILA från styrketräningen idag möjligt att jag inte kan hålla mig stilla och isåall snörar jag på racerdojorna en sväng. Promenad senare in till stan ca 75min.
Här är mina två promenadpolare 12 och 2 år gammla under dagens promenad14 april, 2007 at 19:13 #882371Anonym anvandareMemberBlev ca 80min cykel istället för traskande nu på eftermiddagen till en riktigt trevlig fika med en lika trevlig tjej, kanske smyger hon runt här på forumet å snokar?
15 april, 2007 at 06:51 #882372Anonym anvandareMemberSÖNDAG
Morgonvikt 69kg (-0,8kg sen i fredags?)
Startar denna dagen med att ta med mig vovvar occh kamera(inte mobil denna gång) ut i skogen på min goa 75minuters runda.
Ska köra rygg och biceps ikväll.15 april, 2007 at 08:28 #882373Anonym anvandareMemberHej Anna!
Orkar inte läsa de föregående sidorna, har du någon tävling eller diet på G?
15 april, 2007 at 09:40 #882374Anonym anvandareMemberKör hårt Anna….[/b]
Riktigt skoj att det går bra för dig. Ut o njut av livet…[/b]
pssst…fika om nån v? vore gött…[/b]15 april, 2007 at 10:26 #882375Anonym anvandareMemberSanaz wrote:Kör hårt Anna….[/b]Riktigt skoj att det går bra för dig. Ut o njut av livet…[/b]
pssst…fika om nån v? vore gött…[/b]Absolut en fika!!!
Heeelt underbart ute idag också, jag njuter. Sitter ute nu å bara göttar mig med en bär/frukt/protein smoothie.*mums*15 april, 2007 at 21:34 #882376Anonym anvandareMemberBlev ett riktigt grymme pass idag-helnöjd!
Ökade i mark i antal reps på 80kg och kände på 100kg i två set.
Biceps fick sig en omgång och det blev pump. Såg nästan grov ut trots/tack vare michelin formen.
marklyft, latsdrag vanligt och inåtvänt grepp. Sittande rodd i maskin enhand och dubbel. Alternerade hantelcurls och koncentrationscurls.
Orkar inte redovisa hela idag men är kanon nöjd iaf.Imorgon blir det en morgonpromenad för vovvarnas skull och sedan ett intervall pass med korta intensiva intervaller i backe, RÖÖÖÖV!
Kost idag slutade nog på ca 2700kcal.
Anna
16 april, 2007 at 04:50 #882377Anonym anvandareMemberMÅNDAG
Dags för en morgonpromenad som kommer ta 75min om doggarna får bestämma. Jag e världens mes, sitter å drar mig för det då det fortfarande är mörkt ute…TÖNT! Men jag inser att annars lär jag komma försent med tanke på att jag ska ta mig rån Göteborg till Borås med hundar och packning idag.16 april, 2007 at 18:35 #882378Anonym anvandareMemberMÅNDAG
Löpningen tog tot 55min.
Blev 7 riktigt intensiva korta intervaller i backe fördelat ungefär mellan 15-45minutrarna samt tempoökning en lite längre bit. Knakse inte låter så jobbigt men tar man i ordentligt så…
Passet var helt värdelöst de första 30minutrarna. Men jag är riktigt nöjd att jag kämpade på ordentligt och tog mig upp för backarna och gav allt jag hade tills benen vek sig-UNDERBART.Imorgon åter till det roliga-styrketräing axlar, mage följt av ca 30min kondition iform av löpning.
Anna
16 april, 2007 at 18:54 #882379Anonym anvandareMemberKul att se att du ger allt:up:
Fortsätt med det så är målen säkert inga problem.VANSINNIGT söt hund du har (mamma hälsar det också )
Säg till ifall boxern behöver passas någon dag:|Mvh / Robin
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.