Anna tränar vidare

Home Forums Seriösa träningsjournaler Anna tränar vidare

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 146 total)
  • Author

TISDAG
    Blev en morgonpromenad på 75 min i go takt.
    Axlar, mage samt 30 minuters kondition ikväll, redovisar passet imorgon.

Kul att träffas på MTGP. :D Lycka till med löpningen, jag vet iaf att jag hade aldrig pallat med det hehe.

Grymt fin boxer du har.

Robin Nerf- Tack!
    AFanatic- Detsamma. Löpningen är bara att göra…

Gårdagens
    axelpass gick rätt bra framförallt axelpress i maskin där jag fick kanon pass och pepp! 45kg*12 är nog PB!!!

Mage hann jag aldrig med utan körde det imorse istället.
    ONSDAG
    Blev ingen vanlig morgonpromenad utan 20minuters traskande, 20 minuters lite intensivare crosstrainer samt lite rotator övningar för axlarna, crunches för mage samt knäböj och utfall i smith utan vikter.

VILA idag utöver det lätta morgonpasset.

TORSDAG

Morgonpromenad 30min.

RYGG, trapz

Marklyft

stång*30
    60*15
    80*12
    90*10 PB!!!
    100*3 PB!!!!!
    110*1/2 (2försök)
    90*3….var helt slut blev sedan 10 shrug reps istället direkt på.

Sittande friviktsrodd
    Båda
    30*12, 30*15
    Enhand
    35*8
    35*9
    35*8
    Båda
    30*12

Shrugs hantlar 4 set 25-15reps 18,5-28,5kg

FREDAG
    Jag har redigt ont i ryggen idag men nu ska jag traska iväg till ett benpass
    Morgonpromenad 60min

FREDAG

Benpasset

Liggande benpress 3 lätta set 100-150kg ca 15reps
    3 set 200kg*7-8r
    Utfall i smith på brädalätta men djuupa 4set på varje 10reps
    Djuupa knäböj i smith 2set
    Liggande lårcurl
    5set, dropset i sista 20-7reps, 18-41kg

Vadpress raka ben 3set 15-10r
    vadpress sittande 3set 20-60kg 20-8r

LÖRDAG
    Morgonpromenad 30min.
    VILA

SÖNDAG

Morgonvikt 69,7kg , enligt sambon ser det inte lika illa ut nu som innan på samma vikt och styrkan har ökat rätt bra så jag hoppas och tror att jag lyckats lägga på mig lite kvalitet iaf.
    Kommer köra på fram tom juni då jag vill påbörja en diet så sommarformen passar i bikini också.
    Ska flytta hem till Götborg på heltid nu igen-underbart! Men jag ttrivs så fruktansvärt bra på gymmet i Borås, nästan så jag vill pendla-haha. Får ta ett röj i Göteborg och se var jag fastnar. Tränade på Sportlife(spartacus) innan och trivdes bra även där. Ja ja det tar vi då.

Idag blir det tyvär oplanerad vila-immunförsvaret har sagt sitt genom att ge mig en förkylning i kombinatio med denna fruktansvärda pollen. Hoppas på att kunna köra på imorgon igen istället då jag egentligen skulle vilat.

SHIT! Jag e verkligen sååå förkyld, sängliggandes. Tycker synd om mig själv har sådan motivation till träningen juuh.
    Har redan börjat lägga upp en dietplan med start v. 22. Kommer inte inte ha ätardagar i ”äta vad jag vil”l bemärkelse allt för ofta… första blir efter 3 veckor på midsommarafton! Men jag kommer ha dagar där jag fyller på mer med bra kolhydrater. Ja ja blabla det är en månad kvar tills dess så jag vill fläska på med vikterna nu.
    Nä dags för kvällsmat vatten och sängen.
    Gonatt alla och uppskatta att vara friska!

Spasmer…är sängliggandes och tom hemma från skolan…
    Hoppas på att det inte blir allt för långvarigt.
    Morgonvikten visade 71,5kg trots en natt med febersvett.

Laddar med mat så gott det går fiberavregrynsgröt med äpple kanel och banan protein (whey 80) samt 12 bitars sushi och en halv bar har gått ner idag ialla fall. Planerar att få ner massa bär å smeta ihop något som går att älla i våffeljärnet.

Anna -snart på G igen!

TISDAG
    Sjuk idag också så det blir ingen träninge idag men sakk ta mig (30min) ut för lite frisk luft sedan efter laxen som står i ugnen med sesamfrön paprika och squash samt soltorkade tomater. Ska göra en färsk sallad till det.
    Imorgon kommer jag vila från gymmet i vilket fall men hoppas på att åtminstone kunna ta en power walk (60min).

Med start idag tar jag bort all konsumtion av godis osv under veckorna.
    Morgonvikt 71kg

Njut av det varma vädret ni som kan, själv sitter jag inne och pluggar men med start i juni är jag heeelt fri!(3månader iaf)

Anna-på bättringsvägen

ONSDAG
    Trodde det gick åt rätt håll. Men nej då idag har jag ont i halsen oxå. Jag får spel här hemma snart det är såå förbannat tråkigt att inte kunna göra något. I helgen lär det bli massa aktivitet istället om hälsan tillåter. jag vill allt. Styrketräning, inlines, kajak, promenix i skogen, kanske spinning och tom löpning. Det är ju långhelg!

Njut!

Anna

Anna Andersson wrote:
    ONSDAG
    Trodde det gick åt rätt håll. Men nej då idag har jag ont i halsen oxå. Jag får spel här hemma snart det är såå förbannat tråkigt att inte kunna göra något. I helgen lär det bli massa aktivitet istället om hälsan tillåter. jag vill allt. Styrketräning, inlines, kajak, promenix i skogen, kanske spinning och tom löpning. Det är ju långhelg!

Njut!

Anna

Se til att bli frisk nu Anna. Vad tar du för vitaminer?

Vanessa Frykman wrote:
    Se til att bli frisk nu Anna. Vad tar du för vitaminer?

Äter så mycket fullgod kost som möjligt så vitaminer blir det i form av frukt och grönsaker. Då talar vi om mängd ungefär i form av 1/2 apelsin, 2-3kiwi, 1 banan och 1 äpple varje dag. Grönsaker i massor tomater sallad squash lök osv. ingefära the ….mums för halsen. + Alla andra källor som jag får i mig det från……
    Däremot under diet har jag använt mig av only one när kosten har varit ensidig.

Anna

Anna Andersson wrote:
    Äter så mycket fullgod kost som möjligt så vitaminer blir det i form av frukt och grönsaker. Då talar vi om mängd ungefär i form av 1/2 apelsin, 2-3kiwi, 1 banan och 1 äpple varje dag. Grönsaker i massor tomater sallad squash lök osv. ingefära the ….mums för halsen. + Alla andra källor som jag får i mig det från……
    Däremot under diet har jag använt mig av only one när kosten har varit ensidig.

Anna

Du bör ta extra nu när du är sjuk för din kropp behöver det verkligen .

Vanessa Frykman wrote:
    Du bör ta extra nu när du är sjuk för din kropp behöver det verkligen .

Jo det är väl dags….

TORSDAG&FREDAG

Fortfarande sjuk. Inte mer träning än att ta sig till badrummet för en uppfriskande dusch och köket för mat.
    Jag är såå fruktansvärt sugen på att få röra på mig igen.
    Finns det inte någon som har något hemrecept som gör en frisk på studs?
    Nä, ska åka å köpa mig lite sushi som tröst. Mer smygmotion -promenad till bilen ca 15sek.
    Vikten rasar av att vara sjuk juh morgonvikt: 69,3kgbättre utgångsläge vid dietstart?[/b]

Ser fram emot flera pass med trevliga och inspirerande människor när jag blivit frisk. Tills dess får jag nöja mig med att surfa runt i cyberspace på vältränades hemsidor.

Anna-bored

Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 146 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.