Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Arnemars träning o diet till DC +180cm
Förbannat va dina ben ser hårda ut Martin! Ska försöka åka ner nästa helg till Lund, men då vill jag fasen se över 400 i rodden:emo-thumb
97.5kg
Eftersom jag jobbade kväll igår var jag lite sliten i morse och kör chins/dips baksida ben imorn förmiddag istället.
Lehtin: Jag rodde mer under förra året och resulatat blev 388 sen på tävlingen. Blir det mer i år skulle det igentligen vara förvånande men jag tror nog det blir runt 390 endå och det blir svårslaget:). Fokusen ligger på att komma in på scenen med ordentligt tryck denna gången och att inte få fem chins bortdömda.
blir lite lättare pass.
Blir inget mer skrivande här innan tävling:
Vikt nu ca 97.5
Du har gjort fina framsteg, ser bra ut.
Grattis till segern Martin!!!
Grattis Martin!
Riktigt bra form!
Kul att det gick så bra för dig, vad hade du för resultat i dom olika grenarena?
Grattis Martin!
En mycket välförtjänt seger….:emo-thumb
Grattis till segern!
Extra imponerad över benen och rodden! Starkt att prestera så bra i styrkeronden också med den vikten :up:
Stort grattis till vinsten i helgen
väldigt imponerande att någon med din (vår) längd har så pass bra ben, är själv 191 cm lång o vet att det är svårare för oss flaggstänger att se grova ut
Riktigt bra jobbat!
fan va kul att det gick vägen för dig! Grattis!
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY