Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Aroha – Second Edition
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
10 augusti, 2006 at 15:01 #745512Anonym anvandareMember
Jag måste säga fyfan vilket jävla övningsutförande ni har lärt anna.. 2 gympass o ja kan inte röra mig utan att någon muskel i kroppen gör ont :emo-thumb
Anna ja ser fram emot dagens pass ja förväntar mig minst lika jobbigt idag som de andra dagarna..
Ha det bra på jobbet :ike:
10 augusti, 2006 at 19:09 #745513Anonym anvandareMemberDet är inte utan anledning som hon heter Warrior Princess!
Nästa gång vi träffas så måste det bli tid över för ett pass i gymet.
Ser fram emot det så mycket.Kör hårt till dess.Kram
10 augusti, 2006 at 19:24 #745514Anonym anvandareMemberStefan Elfving wrote:Vill bara hålla med polaren Alex här! Grymt bra jobbat hela helgen!! :up: Bara att köra på ( strikt & hårt ) så ses vi på kommande event! Dra med dig kompisarna så de också får plocka med sig lite nya idéer. Rätt inställning och ambition in i gymmet så kommer resultaten!MVH
StefanHej! :friends:
Kul att du är här också!
Det ska jag! De få jag har som överhuvudtaget tränar… om jag inte kör slut på dem innan dess…
Om jag har ”rätt” inställning vet jag inte, men ambitionen är det inget fel på – ej heller viljan – så forthoppningsvis går det vägen!
Ha det så bra! Och välkommen tillbaka! :p10 augusti, 2006 at 19:25 #745515Anonym anvandareMemberZzAaR wrote:Anna ja ser fram emot dagens pass ja förväntar mig minst lika jobbigt idag som de andra dagarna..You got it. :devil:
10 augusti, 2006 at 19:27 #745516Anonym anvandareMemberSheeBa wrote:Det är inte utan anledning som hon heter Warrior Princess!
Nästa gång vi träffas så måste det bli tid över för ett pass i gymet.
Ser fram emot det så mycket.Kör hårt till dess.Kram
Åh! Lätt att vi ska! Och fram tills dess ska du få vara mitt cyberstöd; min inspiration på gymmet och mitt mod i livet!
Du rockar! Jag rockar! Vi regerar! :friends:10 augusti, 2006 at 19:36 #745517Anonym anvandareMemberPERIOD 1, VECKA 1, DAG 4 [/b]
Skulle ha vilat, men då gymmet stänger tidigt imorgon och är stängt lördag dessutom så fick det bli en fjärde träningsdag istället.
MORGONPROMENAD (80 MIN.) innan frukost.
UPPVÄRMING: RODD (5 MIN.)
DIPSTRÄNING
Fria dips 10, 10, 8
Dips (med assistans) a-nivå 3 (11), a-nivå 5 (16), a-nivå 7 (30)GYMTRÄNING AXLAR/BRÖST
Sittande sidolyft med hantel 2 kgs (20), 3 kgs (20), 4 kgs (20)(20)(20)(20), 5kgs (20)(15)
Sittande hantelpress med hantel 3 kgs (15), 4 kgs (15)(15)(15)(15)
Bröst (i x-drag) 5 kgs (15), 10 kgs (15), 12,5 kgs (15)(15)(15), 10 kgs (15)
Sittande bröstpress med jättebrant lutande bänk 3 kgs (15), 4 kgs (15), 6 kgs (15)(15)(12):yahoo: Jag fick kontakt med bröstmuskeln och kopplade inte in trapsen när jag körde axlar!
Så himla bra pass! KP3 rockar fett fortfarande! :buttrock:
DAGENS MATINTAG: 2087 KCAL (236, 175, 48,5)
11 augusti, 2006 at 07:38 #745518Anonym anvandareMemberPERIOD 1, VECKA 1, DAG 5 [/b]
VILODAG
:yahoo: Och äntligen helg! :yahoo:
11 augusti, 2006 at 17:58 #745519Anonym anvandareMemberPtja, vad kan man säga. Det är grymt kul att börja köra igång på ”riktigt” igen, det har varit lite si-och-så med träningen sen jag började plugga.
Ett år av ryck-och-slit-pass har väl gjort sitt till att uthålligheten numera är totalt värdelös.
Errm, nämnde jag att jag dessutom just kom hem från en veckas ölande?
Nåja, ge mig några veckor så kanske jag t.o.m. kan pressa upp 6 kgs-hantlar i axelövningen och, vem vet, kanske 13 reps i utfall? Hoppas vi kan pussla ihop våra tider så att vi kan köra gemensamma pass nästa vecka (och följande veckor) också. Jag sörjer fortfarande över att jag missade gårdagens bröstpass med dig och Zeb, tror inte du lyckas hitta så många svaga punkter på mig i just den muskelgruppen (but I have been wrong before).
/Robin ”den förödjmukade”
P.s. ser fram emot lågreps-veckorna!
11 augusti, 2006 at 18:01 #745520Anonym anvandareMemberrobinoor wrote:Ptja, vad kan man säga. Det är grymt kul att börja köra igång på ”riktigt” igen, det har varit lite si-och-så med träningen sen jag började plugga.Ett år av ryck-och-slit-pass har väl gjort sitt till att uthålligheten numera är totalt värdelös.
Errm, nämnde jag att jag dessutom just kom hem från en veckas ölande?
Nåja, ge mig några veckor så kanske jag t.o.m. kan pressa upp 6 kgs-hantlar i axelövningen och, vem vet, kanske 13 reps i utfall? Hoppas vi kan pussla ihop våra tider så att vi kan köra gemensamma pass nästa vecka (och följande veckor) också. Jag sörjer fortfarande över att jag missade gårdagens bröstpass med dig och Zeb, tror inte du lyckas hitta så många svaga punkter på mig i just den muskelgruppen (but I have been wrong before).
/Robin ”den förödjmukade”
P.s. ser fram emot lågreps-veckorna!
Och som om det inte var nog – det heter ”förödmjukad”. :nerd:
11 augusti, 2006 at 21:39 #745521Anonym anvandareMemberPERIOD 1, VECKA 1, DAG 5 (FORTS.) [/b]
Skippade personalfestens gratis öl och cider och har istället tillbringat kvällen med att först åka till McDonalds och ta en glass och sedan ligga på en klippa vid vattnet och läst deckare medan Zeb fiskat… Kaffetermos, vacker natur, stilla vatten, en sol på nedgång och helt tyst förutom ljudet av en fiskande pojkvän… Vad mer kan man begära av livet en fredagskväll?
Dessutom fick vi ju faktiskt en abborre att äta till lunch imorgon… om det nu blir något kvar nu när Zeb står i köket och försöker vara manlig genom att filéa den (trots att han inte ”filéat på länge och vi inte har en bra kniv”)…
DAGENS MATINTAG: 2152 KCAL (231, 158, 66)
11 augusti, 2006 at 21:55 #745522Anonym anvandareMemberAroha wrote:PERIOD 1, VECKA 1, DAG 5 (FORTS.) [/b]Skippade personalfestens gratis öl och cider och har istället tillbringat kvällen med att först åka till McDonalds och ta en glass och sedan ligga på en klippa vid vattnet och läst deckare medan Zeb fiskat… Kaffetermos, vacker natur, stilla vatten, en sol på nedgång och helt tyst förutom ljudet av en fiskande pojkvän… Vad mer kan man begära av livet en fredagskväll?
Dessutom fick vi ju faktiskt en abborre att äta till lunch imorgon… om det nu blir något kvar nu när Zeb står i köket och försöker vara manlig genom att filéa den (trots att han inte ”filéat på länge och vi inte har en bra kniv”)…
DAGENS MATINTAG: 2040 KCAL (226, 155, 56)
LMFAO (och det gäller för Carina med)!
Ha det bäst!
/A
11 augusti, 2006 at 22:16 #745523Anonym anvandareMemberAlex Danielsson wrote:LMFAO (och det gäller för Carina med)!
/AYES nu har man filéat klart.. mycket lyckat av 450 g fisk fick man ut 100 g köttslamser 😮 (borde fan ta tag i fiskfiléandet igen istället för att slänga tillbaks fisken i vattnet av lathet)
Kan säga att man kände sig lite som storfiskaren när man drar upp lunchen ur vattnet :
11 augusti, 2006 at 23:12 #745524Anonym anvandareMemberZzAaR wrote:YES nu har man filéat klart.. mycket lyckat av 450 g fisk fick man ut 100 g köttslamser 😮 (borde fan ta tag i fiskfiléandet igen istället för att slänga tillbaks fisken i vattnet av lathet)Kan säga att man kände sig lite som storfiskaren när man drar upp lunchen ur vattnet :
… mmm… storfiskar’n hela dagen.
12 augusti, 2006 at 00:36 #745525Anonym anvandareMemberAroha wrote:Och som om det inte var nog – det heter ”förödmjukad”. :nerd:
Doh!
13 augusti, 2006 at 10:08 #745526Anonym anvandareMemberPERIOD 1, VECKA 1, DAG 6 [/b]
EN TILL VILODAG
Eller inte riktigt…
MORGONPROMENAD (60 MIN.) innan frukost.
Sedan blev det två 30 minuters promenader (till stan och hem) samt en timmes bowling… :emo-thumb
DAGENS MATINTAG: 1792 KCAL (199, 135, 46)
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.