Aroha – Second Edition

Home Forums Seriösa träningsjournaler Aroha – Second Edition

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 1,444 total)
  • Author
    Aroha wrote:
    Ganska ok? Jag tycker de är super! :D

Tyckte du verkade lite missnöjd när du skrev…men då fattade jag nog fel….
    Och visst är det bra minskningar :up:

Avslutar kvällen med lite POSERING:[/b]

Startade dagen med MORGONPROMENAD (80 MIN.) innan frukost.

Begav mig därefter till jobbet jag hatar…

… åt min matlåda brevid en normalbyggd tjej som lever på nutrilett och frukt i kopiösa mängder och en 150cm lång tjejperson helt utan muskler som klämmer en hel burk keso plus säkert 400 g cashewnötter som mellanmål två gånger varje dag och tror hon är nyttig… båda tror att de är skitnyttiga.

Kom och hjälp mig. :yikes:

Jag har så jävla tråkigt på jobbet att jag inte kan göra annat än att beklaga mig över hur livet som telefonförsäljare suger!

Men väl klockan 17 rusade jag ut i solen, cyklade till gymmet och körde järnet! :kicking:

RODDMASKIN (15 MIN.)

GYMTRÄNING AXLAR/BICEPS/TRICEPS (50 MIN.)
    Hantelpress 13kgs (10)(10)(10)
    Sidolyft med hantel (raka armar) 5kgs (10) 4kgs (10)(10)
    Blottaren (cc) 7,5kg (10)(10)(10)
    Stående hantelcurl 11 (10)(10)(10)
    Pushdowns över huvudet med rep (cc) 30kgs (10)(10)(10)
    Bicepscurl med rep (cc) 25kgs (10)(10)(10)
    Omvända enhandspushdowns 10kgs (10)(10)(10)

Kändes bra. Jag var lite seg med tanke på att jag drog direkt efter jobbet utan att ha ätit innan, men det var helt okay. [/b]

Bra jobbat på gymmet!! Jag kommer med dig om ett par dagar o pumpar ****** ur dig ;)

WARRIOR PRINCESS!!

då kör vi igen då .. aight?

pöss :up:

SheeBa wrote:
    WARRIOR PRINCESS!!

då kör vi igen då .. aight?

pöss :up:

Lätt att vi gör! Hela sommaren! Och långt därefter!
    Läget? :friends:

Läget på mej ..? Tja, jag har precis blivit smärtfri efter min tennisarmbåge.Fick skadan i feb precis samtidigt som jag miste jobbet.. lite lustigt: för första gången så var jag och chefen överens i diskussion- och då fick jag gå.
    Kan ha berott på att det enda vi var överens om var att vi båda förde en diskussion med en idiot! :ph34r:

Så var jag sjukskriven ett tag tills f-kassan tyckte att jag skulle jobba ändå.Så läkningen har tagit tid.Och träningen har legat helt nere.Så nu jag ska bara låta min förkyllning släppa greppet så är jag tillbaka – iofs på ruta ett .. men tillbaka iaf.:up:

Nice weather, huh?
    :emo-thumb

Shooo Hoo![/b] Kul att du är tillbaks :yahoo: Attityd och hårda tag är vad som behövs här på forumet :wazzup: KRAM[/b] :P

verkar vara en brud med lite krut i:bb2:

linköping jaha….kul med nån som bor i närheten….borensbergare in i blodet:emo-thumb

SheeBa wrote:
    Läget på mej ..? Tja, jag har precis blivit smärtfri efter min tennisarmbåge.Fick skadan i feb precis samtidigt som jag miste jobbet.. lite lustigt: för första gången så var jag och chefen överens i diskussion- och då fick jag gå.
    Kan ha berott på att det enda vi var överens om var att vi båda förde en diskussion med en idiot!

Så var jag sjukskriven ett tag tills f-kassan tyckte att jag skulle jobba ändå.Så läkningen har tagit tid.Och träningen har legat helt nere.Så nu jag ska bara låta min förkyllning släppa greppet så är jag tillbaka – iofs på ruta ett .. men tillbaka iaf.

Nice weather, huh?

Usch – låter jobbigt! Skickar en tröstande kram: :friends:

Men skönt att höra att du är påväg tillbaka igen! Vart tränar du? På väg till Stockholm över helgen jag och Zeb… Vill hitta billigt gym att gästspänna oss lite på… :bb:

Vädret är helt otroligt – och lägenheten är som en masugn! Skulle köpa fetstor fläkt idag var det tänkt – men se på fan – det var slut överallt! På Claes Ohlsson – slut. På RUSTA – slut. På JULA – var allt slut utan en liten jävla skitfläkt som vi köpte i ren desperation.

Och den är så liten och så kass att den fan inte ens fläktar mig nu när jag sitter på 20 cm avstånd med fläkten riktad rakt emot mig. 👿

Snacka om att jag blev blåst på blåst… (!) :D

Aroha är tillbaka – inte bara starkare, hårdare och uppkäftigare – utan också torrare än någonsin… [/b]
    LiMi wrote:
    Shooo Hoo! Kul att du är tillbaks Attityd och hårda tag är vad som behövs här på forumet KRAM

Tänk jag sade precis detsamma häromdagen när jag såg att din journal var ”up and running” igen! :emo-thumb Det var faktiskt det som fick mig att ta steget och öppna min. :nod

Hård attityd utlovas – hårda tag lika så – siktar högt, tungt och långt denna gång! :aggresiv:

Nu rockar vi detta ställe sommaren lång eller vad säger du?!! :kicking:[/b]

KaKKeL wrote:
    verkar vara en brud med lite krut i:bb2:

linköping jaha….kul med nån som bor i närheten….borensbergare in i blodet:emo-thumb

Borensberg – där ser man! Cyklade förbi där i lördags… Såg trevligt ut det lilla jag såg… Säkert ännu finare de dagar sikten inte skyms av tjocka tantrövar på damcyklar med cykelkorgen full med bananer! :ike: [/b]

Aroha wrote:
    Usch – låter jobbigt! Skickar en tröstande kram: :friends:

Men skönt att höra att du är påväg tillbaka igen! Vart tränar du? På väg till Stockholm över helgen jag och Zeb… Vill hitta billigt gym att gästspänna oss lite på… :bb:

Aroha är tillbaka – inte bara starkare, hårdare och uppkäftigare – utan också torrare än någonsin… [/b][/RIGHT]

Tack för kram, vännen.
    Jag tränar på SATS.Vet inte vad det kan kosta att testa på.. ni kan väl låtsas att ni ska flytta hit o vill börja .. ?

Annars Delta Gym? WC vid Slussen? Kan höra mej för om det finns flera alternativ.

:up:

Aroha wrote:
    Tänk jag sade precis detsamma häromdagen när jag såg att din journal var ”up and running” igen! :emo-thumb Det var faktiskt det som fick mig att ta steget och öppna min.

Hård attityd utlovas – hårda tag lika så – siktar högt, tungt och långt denna gång! :aggresiv:

Nu rockar vi detta ställe sommaren lång eller vad säger du?!![/b]

:P HÄR SKA DET ROCKAS[/b] :P

Jag och ett par andra tjejer tränade iaf gratis på Delta under maratonhelgen… bara att säga att du vill köra och att det är första gången. Riktigt suverän service på det stället :emo-thumb

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 1,444 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.