Aroha – Second Edition

Home Forums Seriösa träningsjournaler Aroha – Second Edition

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 301 through 315 (of 1,444 total)
  • Author

PERIOD 2, VECKA 3, DAG 5 [/b]

MORGONPROMENAD (60 MIN.) innan frukost.

UPPVÄRMNING: RODD (5 MIN)

CHINSTRÄNING
    Chins (med Zebs hjälp) 10(6 själv), 10(4 själv), 10(3 själv), 10(1 själv) ÖKNING.

AXELREHAB (5 MIN)
    Rotationsövningar – hit och dit

GYMTRÄNING AXLAR/VADER
    Sittande axelpressar med hantel 11 kgs (8)(8)(8)(8), 13 kgs (6) Fick hjälp…
    Sidolyft med hantel 8 kgs (8)(8)(8)(8)(8)(8)(8)(8)
    Baksida axlar 11 kgs (8)(8)(8), 13 kgs (8)(8)
    Blottaren 2 set med 8 rep på 5 resp 10 kgs
    Donkeyrace i hacklift 50 kgs (15), 100 kgs (12), 130 kgs (10)
    Vadpress i benpress 100 kgs (20)(12)(10)

RODDTRÄNING (30 MIN)
    – med långa drag och bra teknik.

KOMMENTAR: Chinsen kändes lättare än på länge – kanske till och med lättare än någonsin. Hittade något idag tror jag. Känns som det släpper nu. Jag tror det.
    Eller så blir jag lättare igen. Det känns som jag denna vecka har släppt all vätska jag samlade på mig i Tyskland.

Har ju inte ens vågat skriva in lördagens vägning… MORGONVIKTEN 30/9: 66,6 kg ;) (+3,2 kg)

Sa till mig själv i lördags att jag inte skulle väga mig på 3 veckor i och med att jag kör på kreatin nu, men jag tror inte jag kan låta bli. :ph34r:

DAGENS MATINTAG: 1886 KCAL (209, 142, 56)

på tok för lite bilder i denna tråden…

med all dans borde det ha hänt en del…släng upp nu

Sam jr wrote:
    på tok för lite bilder i denna tråden…

med all dans borde det ha hänt en del…släng upp nu

:D Okay… ska se vad vi kan ordna när fotografen kommer hem från skolan.

vad är ”blottaren” =) ?
    jag misstänker att det är sidolyft i cable, stämmer det ?

stefanh wrote:
    vad är ”blottaren” =) ?
    jag misstänker att det är sidolyft i cable, stämmer det ?

Precis. :emo-thumb Kör man med båda armarna samtidigt kan man låtsas att man är en blottare som öppnar och stänger sin morgonrock… krävs lite inlevelseförmåga, men det funkar för mig… :D

Aroha wrote:
    Precis. :emo-thumb Kör man med båda armarna samtidigt kan man låtsas att man är en blottare som öppnar och stänger sin morgonrock… krävs lite inlevelseförmåga, men det funkar för mig… :D

ja, bara man får upp vikten så är det väl ok =)

En hel baksida.

En halv baksida.

Spänner mig lite. Missa inte att datorn visar ytterligare en bild på mig… Snacka om dubbelexponering! :D

Vänder andra sidan till. Vad fan jag ska göra med huden på magen vet jag inte. Någon som har något förslag? Klädnypor är bästa förslaget hittills…

Tittar i kameran (för en gångs skull).

Jag kan inte bara polska – jag kan twista också… :whistle:

Så. Nu. Shoot!

Råd?
    Feedback?
    Kritik?
    Synpunkter?
    Tips?

Bra ben. Speciellt framsidan som för övrigt ser ut att vara betydligt hårdare än baksidan. Vaderna ser bra ut av det man kan se.

okej v-form på ryggen.. ryggen har växt eller om det e midjan som har blivit smalare i vilket fall ser den bättre ut om man jämför med bilden på första sidan.

Armarna, både biceps och triceps ser välutvecklade ut, speciellt på sista bilden.

Tight gluteus har du också.

Det som borde tränas mer i min mening är bredden på ryggen och lite mer axlar och då främst baksida.

Sen angående poseringen så tycker jag det ser ganska bra ut förutom line posen bakifrån där du kan fälla ner armbågarna mer mot kroppen. På så sätt får du ut latsen mer och man ser även armarna bättre.

Vad har du för planer just nu.

Sam jr wrote:
    Bra ben. Speciellt framsidan som för övrigt ser ut att vara betydligt hårdare än baksidan. Vaderna ser bra ut av det man kan se.

okej v-form på ryggen.. ryggen har växt eller om det e midjan som har blivit smalare i vilket fall ser den bättre ut om man jämför med bilden på första sidan.

Armarna, både biceps och triceps ser välutvecklade ut, speciellt på sista bilden.

Tight gluteus har du också.

Det som borde tränas mer i min mening är bredden på ryggen och lite mer axlar och då främst baksida.

Sen angående poseringen så tycker jag det ser ganska bra ut förutom line posen bakifrån där du kan fälla ner armbågarna mer mot kroppen. På så sätt får du ut latsen mer och man ser även armarna bättre.

Vad har du för planer just nu.

:emo-thumb Tackar!

Du ser typ vad jag ser – det är bra. Kör baksida axlar två gånger/vecka nu. Och tränar chins så ofta jag kan/orkar.

Planen är att närvara vid Nordiska Mästerskapen i Karlstad. Och att tävla i AF på Decembercupen. ;)

Själv då?

Viewing 15 posts - 301 through 315 (of 1,444 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.