Aroha – Second Edition

Home Forums Seriösa träningsjournaler Aroha – Second Edition

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 1,444 total)
  • Author

Idag har det inte blivit så mycket träning… Men hur som helst, jag har åtminstone kört:

EN MORGONPROMENAD (80 MIN.)
    EN KVÄLLSPROMENAD (60 MIN.)
    ETT POSERINGSPASS (15 MIN.)

Alltid något. Och imorgon blir det gymmet igen. :nod

Psst… Kolla in Zeb med nytatuerade blixtar på magen i [http://forum.body.se/showthread.php?t=3616&page=27] :emo-thumb [/b]

SheeBa wrote:
    Tack för kram, vännen.
    Jag tränar på SATS.Vet inte vad det kan kosta att testa på.. ni kan väl låtsas att ni ska flytta hit o vill börja .. ?

Annars Delta Gym? WC vid Slussen? Kan höra mej för om det finns flera alternativ.

:up:

SATS brukar vara svindyrt… : Men hör dig gärna för! Det vore toppen med lite förslag! :)

Vart ligger Delta Gym?[/b]

Linda G wrote:
    Jag och ett par andra tjejer tränade iaf gratis på Delta under maratonhelgen… bara att säga att du vill köra och att det är första gången. Riktigt suverän service på det stället :emo-thumb

Nice! Nice! Låter helt som ett ställe i mina smak. :emo-thumb

Bra service säger du? Kul att höra, men det lär väl knappast överglänsa SATS i Åbo där man får både schampoo, balsam, hårgele och lotion anpassad efter hudtyp!

Det är fan mer än jag har hemma… :D[/b]

LiMi wrote:
    :P HÄR SKA DET ROCKAS[/b] :P

YEAH BABY! :yahoo:[/b]

Aroha wrote:
    Borensberg – där ser man! Cyklade förbi där i lördags… Såg trevligt ut det lilla jag såg… Säkert ännu finare de dagar sikten inte skyms av tjocka tantrövar på damcyklar med cykelkorgen full med bananer! :ike: [/b]

ja det är mysigt…dock inte mycket att göra utan att vara ute i det fina vädret…saknar gym vilket suger multum..

gick det bra på din lilla cykelrunda då?

KaKKeL wrote:
    ja det är mysigt…dock inte mycket att göra utan att vara ute i det fina vädret…saknar gym vilket suger multum..

gick det bra på din lilla cykelrunda då?

Jag är nöjd. Körde under fyra timmar – vilket jag planerat. :up: [/b]

Yo! :wazzup:

Så var jag här igen – för att rapportera om ännu en av mina morgonpromenader, ännu en dag på mitt störttrista jobb och hur jag än en gång trotsat hungern och kört som fan på gymmet!

MORGONPROMENAD (80 MIN.) innan frukost. :nod

RODDMASKIN (15 MIN.)

SUPERKORREKT DIPSTRÄNING (15 MIN.)
    Fria 8st + 8st + 6st
    Assistans (2) 7st
    Assistans (3) 6set

Alla dips var över 90 grader djupa med ”klick” i uppläget. När jag körde med assistans försökte jag vara extra noga med att gå djupt och ta det långsamt. Är det så man ska göra om man vill bli starkare eller? :dntknw:

GYMTRÄNING RYGG (45 MIN.)
    Latsdrag bakom huvudet 35kgs (10) 40kgs (10)(10)
    Marklyft 50kgs (10) 60kgs (10) 70kgs (10)
    Sittande rodd 55kgs (10) 50kgs (10)(10)
    Bellyback 3set med 10st

Sedan tog jag en fetingproteindrink med värstinglasset maltodextrin och cyklade hem och käkade middag! Kändes bra – jag växer så det knakar. [/b]

fina minskningar vid måtten där :D är det någon sommardiet du påbörjat? :)

Dessan wrote:
    fina minskningar vid måtten där :D är det någon sommardiet du påbörjat? :)

Nej. Det är snarare en vårdiet jag avslutat. Jag vet inte vad du har för upplägg, men jag redovisar mina mått i slutet på dieten… … därav minskningen. ;) [/b]

Aroha wrote:
    Nej. Det är snarare en vårdiet jag avslutat. Jag vet inte vad du har för upplägg, men jag redovisar mina mått i slutet på dieten… … därav minskningen. ;) [/b]

ahaa okej! tänkte om du var i mitten av någon diet du påbörjat, blir det att återgå till den vanliga kosten eller ska du hålla dig till ett relativt lågt intag? alltså, försöka hålla dig i den formen du är i? bra jobbat iallafall :up:

Dessan wrote:
    ahaa okej! tänkte om du var i mitten av någon diet du påbörjat, blir det att återgå till den vanliga kosten eller ska du hålla dig till ett relativt lågt intag? alltså, försöka hålla dig i den formen du är i? bra jobbat iallafall :up:

Tack. :) Satsar på att hålla formen över sommaren. Träna hårt – och i höst fortsätta dieten.[/b]

Aroha wrote:
    Tack. :) Satsar på att hålla formen över sommaren. Träna hårt – och i höst fortsätta dieten.[/b]

låter bra! hoppas det blir som du tänkt dig :)

Dessan wrote:
    låter bra! hoppas det blir som du tänkt dig :)

Det blir det. :nod [/b]

Startade gårdagen med MORGONPROMENAD (80 MIN.) innan frukost och avslutade med POSERINGSTRÄNING (10 MIN.).

För övrigt var det jobb och middag hos svärföräldrarna på schemat.

Startade idag med MORGONPROMENAD (80 MIN.) innan frukost.

Drar till jobbet nu, därefter till Stockholm över helgen. Ska försöka mig på ett besök på Delta gym imorgon. Hoppas jag.

Kanske får jag tillgång till dator – annars är jag tillbaka online på tisdag! 8) [/b]

Ha en finfin helg i Sthlm! Ska bli kul att följa dig nu i sommar då du skall hålla formen… samma mål som jag då ju. Typ 8)

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 1,444 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.