- This topic is empty.
Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Återkomsten
Ja då var det dags igen, försökte hålla en någorlunda seriös träningsjournal[ http://forum.body.se/showthread.php?t=43952&highlight=peter+griffin%5D för 2 år sen men det sprack lagom till att studentfesterna började, så nu ger jag det hela ett nytt försök, med nytt användarnamn då jag ej har access till det gamla!
Pinsamt nog kan jag nu se att några större ökningar inte har skett på dessa två år då jag gång på gång avbryter pga dålig motivation eller insjuknande.
Jag är nu idag 19 år, väger 76kilo, jobbar på banken och pluggar på distans, helgerna går åt till att dricka tequila för det mesta.
1RM i bänk: 100kilo
Squats: 90 8×3
DL: 90 8×3
Har även dragit på mig ett knäproblem som jag känner av efter benböjen och även under marklyften. Det känns konstigt strax nedanför högra knäskålen (i brist på svensk beskrivning så lutar det mest åt en ”un-easy” känsla omkring området där man brukar ha slatter…?)
Får även problem att stödja på högerbenet efter benböjen och det hela känns väldigt ostabilt.
Nåväl, Jag tänkte slänga upp lite bilder från i söndags så ni ser vad jag börjar med och sen så får vi se om det blir några framgångar!
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY