Balansjournal 2007

Home Forums Seriösa träningsjournaler Balansjournal 2007

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 140 total)
  • Author
    Sleep83 wrote:
    Kostym-intervjuer (som gick kanon) flytt med mera

Var har du varit på intervjuer och vart skall du flytta? Och nej, jag är inte alls nyfiken :D

Heidi K wrote:
    Var har du varit på intervjuer och vart skall du flytta? Och nej, jag är inte alls nyfiken :D

haha :D Det är väl kul någon är intresserad bara…

Jag har varit på maersks huvudkontor i köpenhamn, intervjuad till ett jobb som Human Resource manager, om det säger något (säger mig knappt något, haha)

Ganska svettigt, fick göra ett iq-test, ett logiktest och ett personlighetstest. Men det gick bra, flyttar till Lund lr malmö om jag får detta.

Annars ska jag till ikea helsingborg för ett liknande jobb senare i höst också =D

Vill egentligen bo kvar i Jönköping, för jag trivs så fruktansvärt bra där. Men man har inte alltid lyxen att välja, och jag är ju skåning egentligen :D

hur mår ni två då? och hur går er träning?

Tog tag i pass A när jag var nere i skåne på anställningsintervjuer :D Gick väl helt okej om jag får säga så själv!

Bänkpress
    60X5
    60X5
    95X7

samma vikt och reps som förra veckan, var ändå ganska nöjd. Känns som det är på väg åt rätt håll!

Smalbänk
    65X12 (+1rep)

lyckades klämma ur mig en rep till, inte illa. Jag var faktiskt nöjd, tänker går ganska bra.

Pushdown med stång
    70X12 (+2 reps)

annan maskin än sist, svårt att säga. Dock tog det fint!

Chins submax
    kv+10X10

första gången jag kör submax med vikt, 10 reps var lite småtungt men inga problem. Jag var nöjd!

Stångcurl med ez-stång
    55X8 (-2.5 kilo, +4 reps)

gjorde en sänkning, 55 var lättare än när jag höjde sist iallafall. Dessutom väger jag mindre nu. Ska inte klaga!

25X12, va sugen på att pumpa ut lite extra ur biceps, blev bara så!

Passet tog ungefär 30 minuter och var 8 set

Firade min och sambonsfödelsedag för femtielfte gången i fredag, blev en fuskmåltid bestående av: afrikansk rotfruktsgryta, couscous, kyckling, korv, harissasås, 10 cl rödvin och 4 cl whiskey. Visst, kanske inte perfekt men jag vill leva lite också.

vikten har legat på 85 blankt i veckan, imorse låg den på 86.4.

Det var allt för idag, pass B kommer bli imorgon hade jag tänkt!

Då var det dax för nästa pass som var pass B.

Chins:
    bvX4
    22.5X4 (+2.5 kilo)
    22.5X4 (+2.5 kilo)
    22.5X4 (+2.5 kilo)

bw+10X9 submax

Bra med en ökning, har lite ont i vänster lats nu på kvällen, men inget farligt

Rodd, med paus
    75X11 (+5 kilo, +1 rep)

55X11, utan paus. Submax

5 min vila

Axelpress med hantlar, sittande
    35X6 ingen ökning idag heller, men kändes bättre än sist ändå.

30X7 samma som över

PAsset innehöll 10 set och tog 30 minuter

annars gick allt som planerat och jag gjorde väl ganska bra ifrån mig, en ökning på chinsen är väl inte dåligt antar jag.

Ah gratulerar i efterskott!! :drinks:

Hoppas intervjun gick bra… Träningen ser ju ut att flyta på fint! Kul att rutorna kommer fram, då blir man glad!!

Fortsätta flyta! :up:

lite kasst humör idag, åkte bort på 3e avsållningen på jobbet jag sökt i köpenhamn. Var 500 sökande från början, jag åkte bland de 20 sista till 5 platser. Hade suttit rätt bra med den lönen jag krävt med tanke på jag har ungefär 250 000 att betala tillbaka farbror-staten efter mig härliga 5årsutbildning som inte ger något jobb :S

passet tog nog sin påverkan på detta, men jag är nöjd jag kom iväg över huvud taget…

Benpress
    170X5
    170X5
    332.5X18 (+2.5 kilo, +1 rep)

Benspark
    100X13 (+1rep)
    70X14 (+1 rep)

dax att öka lite vikt nästa gång kanske

bencurl
    72.5X12 (+1rep)
    52.5X14 (+1rep)

5 min paus

Vader, dc style
    72.5X11 (+2.5 kilo, -2 reps) -> 72.5X7 (+2.5 kilo) -> 72.5X6 (+2.5 kilo, +2 reps)

passet tog 30 minuter

Hej där!
    F-n va tråkigt att du inte fick jobbet, sånt kan verkligen ta gnistan ur en.
    Men du, tänk att du ändå kom så jäkla långt som du gjorde på intervjun!!! Det är ju skiiiiiitbra gjort.
    Som du själv säger har du ju en väldigt bra och lång utbildning, detta KOMMEr ge dig jobb, så småningom, FOR GOD SAKE, DON´T GIVE UP BOY!!!! Det finn många nej man måsta gå igenom vettu!

Bra att du tog dig till träningen ändå, trots en sådan dag:emo-thumb starkt tycker jag!
    Skönt att få banka skiten ur sig!

Keep it up now!!!! U´re doing great!! Härliga träningsresultat har du ju också din apa;)

See ya!!

Grattis till dig och din sambo i efterskott=)

Tog lite mera lagerjobb för att få ihop lite pengar till hyran, så efter 8 timmar lager blev det direkt till gymmet, gick väl ganska bra faktiskt!

Bänkpress
    60X5
    60X5
    95X9 (+2 reps)

härligt, det gav med sig lite. killen som passade mig höll lite under på sista reppen, men han påstod han inte hjälpte något. Mkt nöjd iaf

Smalbänk
    67.5X2 höger handled stack till och det gjorde ont, jag avbröt.

67.5X11 (+2.5 kilo, -1 rep)
    borde kanske nöjt mig när det gjorde ont, men jag lindade handleden hårt och fick till 11 reps. Helnöjd, gjorde inte ont heller!

Pushdown med stång
    72.5×8 (+2.5 kilo, -4 reps)

orken tröt lite efter en lång dag på jobbet

5 min vila

Chins, submax
    bw+10X11 (+1 rep)

Stångcurl med ez-stång
    55X8

va jobbigare idag än sist, ändå nöjd med tanke på dagen.

Chins med smalt grepp
    bwX12

ville bara ha lite kontakt, så jag körde en snabbt submaxset, helt ok :D

passet tog runt 30 minuter, helnöjd idag!

Denicé wrote:
    Hej där!
    F-n va tråkigt att du inte fick jobbet, sånt kan verkligen ta gnistan ur en.
    Men du, tänk att du ändå kom så jäkla långt som du gjorde på intervjun!!! Det är ju skiiiiiitbra gjort.
    Som du själv säger har du ju en väldigt bra och lång utbildning, detta KOMMEr ge dig jobb, så småningom, FOR GOD SAKE, DON´T GIVE UP BOY!!!! Det finn många nej man måsta gå igenom vettu!

Bra att du tog dig till träningen ändå, trots en sådan dag starkt tycker jag!
    Skönt att få banka skiten ur sig!

Keep it up now!!!! U´re doing great!! Härliga träningsresultat har du ju också din apa

See ya!!

Grattis till dig och din sambo i efterskott

Tack för all uppmuntran vännen :D Det var verkligen välbehövligt!

tog lite mera dagar på mitt lagerjobb, känns surt att slava för 105 kronor i timman, men jag är rätt glad idag änddå

Det med jobbet var som mest jobbigt direkt efter, sen inser man att man kanske gjorde ganska bra ifrån sig ändå. Jag har ju trots allt dåligt med kvalificerad erfarenhet :D

Ja träningen går kanon! roliga ökningar var dag :D

Om du skulle ha vägarna förbi får vi ta ett gym eller löppass (jag lär iofs dö om vi bestämmer oss för att löpa, men det som är det sköna ju) :D

Ha det underart och tack för stödet!

Sleep83 wrote:
    lite kasst humör idag, åkte bort på 3e avsållningen på jobbet jag sökt i köpenhamn. Var 500 sökande från början, jag åkte bland de 20 sista till 5 platser. Hade suttit rätt bra med den lönen jag krävt med tanke på jag har ungefär 250 000 att betala tillbaka farbror-staten efter mig härliga 5årsutbildning som inte ger något jobb.

Äeh, vem vill vara i Köpenhamn ändå? Du kommer att få något bättre och närmare skall du se :) Bara att fortsätta leta! Om inte så hade det suttit fint med en butler hemma hos oss..Intresserad? :D

Du kör på riktigt bra, fortsätt med det!:up:

Ha,ha,ha, running is different from the gym, i agree:D hard in different ways:|
    hmmm( fråga mig inte varför jag börjat skriva så mkt på engelska?? )

Trevlig helg på dig nu!

Själv ska jag snart ut i spåret, i det uuunderbara vädret och springa milen:nod

See ya!

Återigen dax för pass B, var något sliten men det gick väl allrigt. Häller i mig en del c-brus + echineaguard för o skydda mig mot infektioner eftersom jag känner mig utsatt för tillfället…

Chins
    bwX4
    bwX4
    bw+25X4 (+2.5 kilo)
    bw+25X4 (+2.5 kilo)
    bw+25X4 (+2.5 kilo)
    bw+10X10 (+1rep)

Rodd, med paus
    80X10 (+5 kilo, -1 rep)
    60X10 (+5 kilo, -1 rep)

nu har jag maxat ut roddmaskinen på gymmet, känns ganska bra. Dragövningar är jag stark i som vanligt. Mera problem med pressövningarna.

5 min vila

Axelpress
    35X0 (-6 reps) Wtf, fick inte ens upp den. Viss besvikelse om man säger så

35X4 (-2 reps) gav ett försök till, laddade lite hårdare och lyckades göra 4 reps iallafal. Något missnöjd ändå

27.5X7 (-2.5 kilo) -> 15X8

tyckte det va lite bra att sänka. Körde ett droppset istället. Bra kontakt!

Dagens pass var 11 set och tog 35 minuter

Var väl blandat bra och dåligt idag, men jag va ganska nöjd ändå.

kan bifoga dagsformen också, vikten ligger på 85 kilo blankt. Blir väl något fuskmåltid idag antar jag.

ansiktuttrycket är inte det finaste kanske :P Men inte det ni ska kolla på

Heidi K wrote:
    Äeh, vem vill vara i Köpenhamn ändå? Du kommer att få något bättre och närmare skall du se Bara att fortsätta leta! Om inte så hade det suttit fint med en butler hemma hos oss..Intresserad?

Du kör på riktigt bra, fortsätt med det!:up:

Ja träningen funkar riktigt bra :D Betalar ni mig 25k i lön ställer jag gärna upp på att serva er heltid där hemma :D Sen vill jag har en egen städskrubb att sova i också =)

ha en kanonhelg!

kram

Denicé wrote:
    Ha,ha,ha, running is different from the gym, i agree:D hard in different ways:|
    hmmm( fråga mig inte varför jag börjat skriva så mkt på engelska?? )

Trevlig helg på dig nu!

Själv ska jag snart ut i spåret, i det uuunderbara vädret och springa milen:nod

See ya!

angående engelnskan kanske du har drabbats av Zone-sjukan? :P

milen låter inte dum, men jag håller mig mest till gymmet ändå. För mycket kondition är farligt har jag hört :P Ska ha en superhelg! Tack det samma!

Milen VAR inte dum;) den var heeeeeeelt fantastisk att springa. Jag hade hur mkt som helst kvar att ge. Jag springer ibland med en väninna, då har vi lite lugnare tempo, men när jag springer själv pressar jag på, jag orkar lite mer än hon!!
    Denna gång sprang jag med min kompis, så vi höll lugnt tempo, vilket inte resulterade i den någon bra tid, men just nu gör det inget. Ville bara få smaka på milen, sedan får man putsa:nod

Bra fettfurlust där :dance: grattis till dig, bra jobbat!!! Nu gäller det att hålla i detta och fortsätta i den braknde fart du gjort hitills. Men det kirrar ju du!=)VÄLDIGT seriös min, like: I´WANNA KICK YOUR ASS:aggresiv: HEHEHEH!

Ha en fortsatt trevlig helg!

Tjingeling!

Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 140 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.