Blanca Startar journal.

Home Forums Seriösa träningsjournaler Blanca Startar journal.

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 195 total)
  • Author
    Ljunky wrote:
    Fan mannen, visa dem att du inte ljuger så lsipper du höra på detta tjatet mera, för uppenbarligen kommer folk inte ge sig:emo-thumb
    så visa lite skin nu:P

Ja, jag håller med! Kom igen nu blanca! Visa att du inte ljuger!

Timme wrote:
    Ja, jag håller med! Kom igen nu blanca! Visa att du inte ljuger!

Räcker det inte att skriva det i ett inlägg? flera sidor med tjatande om ett jävla armmått, är det så jävla viktigt vad det står på måttbandet?
    Blanca har i vilket fall som helst bra mkt bättre armar än många andra här. (mig själv inkluderad)

Johannes-S wrote:
    Räcker det inte att skriva det i ett inlägg? flera sidor med tjatande om ett jävla armmått, är det så jävla viktigt vad det står på måttbandet?
    Blanca har i vilket fall som helst bra mkt bättre armar än många andra här. (mig själv inkluderad)

Ja det har han men jag är trött på att han slänger ur sig lögner. Onödiga lögner om armått. Alla ser att han ljuger, killen har inte 44.8cm. Jag avskyr lögner! okej. Och om han inte hade ljugit så hade han lätt kunnat motbevis oss med en enkel bild.

Timme har sinne, vilket han faktist inte brukar ha….

ReNeGaDe wrote:
    Hahaha:D Du och ditt jävla sinne överallt…:D

:ike:

Mikael Olsson wrote:
    a eller hur… deffad på 97 kg…. du är schizo myttoman elelr nått

stick fetto

Men du, kan du tänka dig att jag skiter i det du säg, då jag är SÅ JÄVLA MYCKET BÄTTRE ÄN DIG. :)

:whistle:

DU är dålig och klen, JAG är bra och stark. Detta är inget påhitta, detta är ett faktum…

Välj vilken övning som helst så skall jag bevisa det…

Så om vi vänder på detta nu..

STICK du. (för vem är du lixom, herr N00ne?)

Sluta med allt tjafs om Blancas armar. Det här är en träningsjournal, vi har vissa regler för detta. Tuppfäktning kan ni ta via PM, respekteras inte detta kommer varningar att delas ut, flitigt.

Tack!

Mikael Olsson wrote:
    HHAHAHAH pajas vem som helst fattar att du inte är elelr vart deffad på 97kg, vet du hur stor man är då??

Du är en halvfet styrkelyftare bara inget annat…

Jag knäcker dig i ALLT förutom styrkelyft

ta det lugnt ”deffade” kungen ;)

ska du inte satsa på bodybuilding istället om du är 17år och har vägt 97kg och deffad??

HHAHAHAHAHAH du har snott första platsen från blanca om störtsta myttot här på forumet

Hejdå fetto

HAHAHA kungligt inlägg så här sent på natten/tidigt på morgonen. kommer att sova gott nu! you made my night, öhm, ta de på rätt sätt:D hahahahahaha

Mikael Olsson wrote:
    HHAHAHAH pajas vem som helst fattar att du inte är elelr vart deffad på 97kg, vet du hur stor man är då??

Du är en halvfet styrkelyftare bara inget annat…

Jag knäcker dig i ALLT förutom styrkelyft

ta det lugnt ”deffade” kungen ;)

ska du inte satsa på bodybuilding istället om du är 17år och har vägt 97kg och deffad??

HHAHAHAHAHAH du har snott första platsen från blanca om störtsta myttot här på forumet

Hejdå fetto

Hördu, jag har flera kompisar som vägde kring 97 kg när de var 17 med helt okej deff. Är inga problem alls, speciellt inte om man är lite längre. På dig låter det som om damir påstått att han träffat utomjordingar…

Damir : Låt dig inte provoceras av nollor som Mikael Olsson.

Jag har läst några av Olssons inlägg. I huvudsak saknar de någon som helst substans (även om Olsson själv knappast vet vad ordet betyder).

Då en människa som Olsson först kallar någon annan för mytoman, och i nästa andetag berättar att han är bättre än denne någon ”i allt…” – utan att känna personen ifråga (antar jag) – så blir det väl ganska klart vem som är den egentliga mytomanen. Huruvida Olsson dessutom projicerar sin egen schitzofreni på andra på lämnas osagt, eftersom jag inte känner till hans eventuella diagnoser.

Men bry dig överhuvudtaget inte om vad Olsson skriver, det är bara värdelös smörja. Dessutom skriver han för att provocera – det är onödigt att gå i fällan.

Kan inte denna tråden flyttas till repan istället, för det är väldigt mkt ”allt annat” än Blancas träning? :D

Tråkigt med folk som bara förstör i Blancas journaler på Kolo och här.
    Han kunde bevisa att han tog 140 i fri bänk på 75(?) kilos kroppsvikt. Alla trodde att han ljög men det visade det sig att han inte gjorde, varför skulle han ljuga nu?
    Kolla hans peak för helvete!

Altec wrote:
    Tråkigt med folk som bara förstör i Blancas journaler på Kolo och här.
    Han kunde bevisa att han tog 140 i fri bänk på 75(?) kilos kroppsvikt. Alla trodde att han ljög men det visade det sig att han inte gjorde, varför skulle han ljuga nu?
    Kolla hans peak för helvete!

Vart tog han 140kg i fri bänk?
    Det måste jag ha missat..

Grym fysik förövrigt, bra jobbat på den korta tiden..

Blanca wrote:
    tack damir för din otroligt dåliga gemförelse… men visst… ingen här tror förmodligen du är smartare än så…! avslappand i bänk poss och i en bicc pose? okej… iq badboll kallas de!

HAHAHAHA grymt skrivit.. (Y)

Danne89_ wrote:
    Vart tog han 140kg i fri bänk?
    Det måste jag ha missat..

Grym fysik förövrigt, bra jobbat på den korta tiden..

[http://www.youtube.com/watch?v=ImdoQ4yKgzU]

Det är inte enligt SL-standard, men det påstod han inte heller att det var.
    Killen ljuger inte, och han är otroligt stark för sin vikt.

Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 195 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.