Blir det nat kvar av kanelbullen?!

Home Forums Seriösa träningsjournaler Blir det nat kvar av kanelbullen?!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 848 total)
  • Author

Hej hej pa er!![/b]

I ett svagt ogonblick bestamde jag mig for att satta igang en egen traningsjournal har pa BODY. Semestern har precis borjat (ar i USA…darav inga fina svenska prickar over a och o tyvarr) och jag har lite extra tid att skriva sa det passar val bra. Far se om jag star ut med pappas extremt laaaangsamma internet :( Tycker det ar otroligt inspirerande att lasa om framsteg och motgangar pa forumet sa jag hoppas kunna inspirera lite jag med :)

Just nu ar siktet installt pa Fitnessfestivalen 2006 dar jag ska upp pa scen tillsammans med mina TEAM kompisar i Annika WARG BODY FITNESS TEAM[/b]. Det kommer bli GRYMT kul som vanligt! Har tva tavlingar bakom mig…den forsta i Cleveland, Ohio ”NPC Northern Natural Bodybuilding and Figure Championships[/b]” dar jag kom pa fjarde plats och fick genomga mitt allra forsta drogtest :P Den andra gangen var NOGP i Vasteras [/b]denna varen da jag tavlade for WARG teamet och fick en otrolig hjalp av en extremt duktig coach. Tack ANNIKA! HUBAS ar med mig i vatt och torrt och ser till att dieten foljs och forvandlar alla sura miner till glada. Man blir klokare for varje tavling och vassar formen ytterligare for varje gang….darfor SKA det se annu battre ut i december!!

Sa till den obligatoriska rapporteringen:

Langd: 166 cm
    Vikt just nu: 57 kg 😮
    Malvikten for tavling: runt 50 kg

Aterkommer om resten av matten, ska bara hitta ett mattband som inte ar i ”inches”….

Da ar det bara att GE ALLT!![/b]

Maste bara posta en bild pa en sot liten sak som hanger med pa morgonpromenaden, en i varje hand :emo-thumb Fylld med vatten forstass!

Eftersom dieten har borjat kommer traningen att se ut som foljande:

Dag 1: axlar och triceps + CARDIO 45 min (puls minst 160)
    Dag 2: CARDIO 45 min
    Dag 3: rygg och baksida lar
    Dag 4: brost + CARDIO 45 min
    Dag 5: biceps
    Dag 6: CARDIO 45 min
    Dag 7: ben ;) Favoritpasset!

Utover detta harligt galna morgonpromenad innan frukost ca 60 minuter minst sex ganger per vecka. EN morgon far man lata sig och sova till 7! :|

Hojer intaget av kolhydrater tva ganger i veckan. Av erfarenhet sa ar det detta som fungerar bast for min viktnedgang, aven om fettet slapper otroligt segt. Har en hel del jag vill forbattra och denna gang ar malet att tappa lite mer fett pa laren. Magrutorna ar redan framme :devil:

Langre fram kommer mangden cardio att justeras. Men det har jag tva duktiga coacher som haller koll pa :nerd:

Maste lagga bilder pa mina idoler….min coach Annika Warg (vi vantar otaligt pa att fa se dig pa den internationella scenen :up:) Vilken grym brud :P Och Jenny Hendershott med banan. Ett varre energipaket far man leta efter!

Hallå!

Va kul att du ska tävla igen! Vi ses på scen, eller bakom :)

Jepp, jepp! Vi ska ha riktigt kul :happy:

Hej!

Ville bara säga lycka till nu i december. Var jätte roligt att träffa dig på NOGP. Och tack för lånet av skorna. Du räddade mig där.:)
    Kör hårt nu. Håller tummarna:up:

Perfekt, nu kan jag sitta här och spionera så att du sköter dig :)

Åh vad kul med en journal tjejen :emo-thumb
    Den här kommer jag att följa!
    Nu kör vi hårt mot december :nod

Kram på dej!

Lycka till tjejen! Det här kommer jag att följa!!! Ha en trevlig semester så ses vi senare i år!
    Kram Helena

härligt med fler journaler där kvinnorna vågar sig upp på scen! kör så det ryker så kommer de gå kanon! ser gärna lite bilder framöver! :up:

Madelene* wrote:
    Hej!

Ville bara säga lycka till nu i december. Var jätte roligt att träffa dig på NOGP. Och tack för lånet av skorna. Du räddade mig där.:)
    Kör hårt nu. Håller tummarna:up:

Hej Madelene!

Klart man staller upp for sina team kompisar ;) Gar det bra med traningen? Hur ar det med tavlingsplanerna framover? Fitnessfestvalen kanske? Bara nyfiken…du kan ju skicka pm om du vill :ph34r:

hubas wrote:
    Perfekt, nu kan jag sitta här och spionera så att du sköter dig :)

Klart jag skoter mig :| Ingen glass har inte :(

Hur ska jag halla koll pa dig da? ;)

Lina wrote:
    Åh vad kul med en journal tjejen
    Den här kommer jag att följa!
    Nu kör vi hårt mot december :nod

Kram på dej!

Hejsan Lina!

Vilken snygg avatar du har….och annu battre kommer det se ut i december. Gar det bra med dieten och allt? En massa PBn pa gymmet och energi sa det ryker om dig forstar jag ;)

Visst ar det kul nar man gar sina morgonpromenader och ser sa dar fullkomligt galen ut :) Kanske borde borja springa istallet sa att folk inte tror man blivit knapp :D

Ha det bra!

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 848 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.