Blir det nat kvar av kanelbullen?!

Home Forums Seriösa träningsjournaler Blir det nat kvar av kanelbullen?!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 848 total)
  • Author
    Exhale Freddan wrote:
    Fan vad avundsjuk…..jag vill också köra sån bil:(
    Måste ha kostat en del för dom att köra?

Det var det nog vart :D

Baboom wrote:
    Ja, dieta är ett äventyr!
    Men du ser ut som om du är på ett ännu roligare äventyr.. är ltie avis :)

Själv är jag inne i ett noj stadium… ohhh… jag är för fet, jag kommer aldrig att hinna…. *snyft*

Dom kanner jag igen…bara att halla huvudet kallt och inte trixa till det alltfor mycket. Latt att saga men svart att gora, men man vill ju har resultat varje dag och det kan vara jobbigt med plataer dar det inte hander mycket alls.

Kampa pa nu och tank pa att det inte ar manga som ar i sa bra form som du :up:

Cinnabon wrote:
    Hej Petra!

Det hjalper ju att ha mycket att gora sa man slipper tanka pa hunger och mat. Trottheten kommer nar man sitter still :D Du far pallra dig over hit snart….har lovat Fia att jag ska plaga dig pa gymmet (lilla jag 😮 )

Du anar inte vad tiden går sakta här. Spara lite krafter så vi kan köra hårt båda två! Snart kommer jag!:nod

Cinnabon wrote:
    Dom kanner jag igen…bara att halla huvudet kallt och inte trixa till det alltfor mycket. Latt att saga men svart att gora, men man vill ju har resultat varje dag och det kan vara jobbigt med plataer dar det inte hander mycket alls.

Kampa pa nu och tank pa att det inte ar manga som ar i sa bra form som du :up:

Jo, nu är man på banan igen!
    Tack för motivationen. Kör stenhårt nu!

54,5 kg [/b]imorse….MENS[/b] 😮 Tur att jag har nat att skylla pa i alla fall. Inte undra pa att jag var sa hungrig och chokladsugen igar….tank va gott det kan va med EN sked GLASS[/b] :|

Fantasifull STOP skylt vid OAKLEY fabriken :)

Maste skaffa en ny kamera…det var ju meningen att jag skulle va duktig och uppdatera er med lite dagsformsbilder denna vecka. Det har hant en del i alla fall pa ryggen sag jag i spegel igar, sa det vore kul att kunna jamfora bilderna fran forra rapporten. Om bestallningen gar bra kommer jag nog fa kameran i borjan pa nasta vecka. Far bjuda pa lite ”gamla” bilder sa lange.

Jorgubbar och choklad ;) …inte jag nej, nej :nono:

Lite brand pa nosen idag efter en helt underbar dag i solen 8) Spf 15 racker inte langt!

Hittade en bra plats med ett bra ljus for en dagsformsbild pa ryggen :P Har kommit fram en del markeringar nu sa det ser ut att ga at ratt hall. Vikten gar fortfarande neeeeraaaat :D men det skulle inte forvana mig om det stannar av lite snart. Har ju fortfarande gott om tid sa an ar det ingen panik…..eller? ;)

Tack snalla Frida 😮

Du kor pa hart som vanligt bruden :up: Fortsatt sa!

Cinnabon wrote:
    Hittade en bra plats med ett bra ljus for en dagsformsbild pa ryggen :P Har kommit fram en del markeringar nu sa det ser ut att ga at ratt hall. Vikten gar fortfarande neeeeraaaat :D men det skulle inte forvana mig om det stannar av lite snart. Har ju fortfarande gott om tid sa an ar det ingen panik…..eller? ;)

Det där ser ju riktigt bra ut!
    Vilken smal midja du har! ;)

Har aldrig skrivit till dig förut, men nu bara måste jag ju. Kanonsnygg rygg!! Vill ha vill ha vill ha. :worship: :)

Det är förresten roligt att följa din tråd. Schysst med många fina bilder på omgivningen. [/b]

Vilken fin rygg och shit vilken smal midja du har :P :emo-thumb
    SNYGGT!!!

Ja, da har jag kommit i party jeansen som nu tom ar lite for STORA[/b] :| Men det betyder ju bara att jag far kila ivag och handla nagra nya :P lite mindre.

”Do these jeans make my ass look BIG?”[/b]

Snygg rygg och kul med alla bilderna!! Blir lite avis på att du får träna på Gold´s… Hur länge blir du där?

Cinnabon wrote:

Wow..fint!

Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 848 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.