Blir det nat kvar av kanelbullen?!

Home Forums Seriösa träningsjournaler Blir det nat kvar av kanelbullen?!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 848 total)
  • Author
    Melixa wrote:
    Lycka till tjejen! Det här kommer jag att följa!!! Ha en trevlig semester så ses vi senare i år!
    Kram Helena

Hej svej!

Hoppas att allt gar bra for dig med ”Body for Life”. Ska bli kul att se dina resultat sen. Det drojer ju ett tag innan vi ses igen…kanske hinner prata lite mer da :)

Kram!

Hej Emely!
    Jo träningen går riktigt bra nu. Känns roligt att de verkligen lossnat. Men jag ska inte tävla på fitnessfestivalen. Jag väntar tills i vår. Vill bygga ordentligt först så jag har nått att komma med:nod Så jag är glad att jag slipper dietandet ett tag till. Men du har börjat tidigt med dieten.

Ja jag var iaf jätte tacksam över att jag fick låna skorna. För Annikas var alldeses för höga. Jag fick mina en månad efter tävlingen:( Så ”bättre sent än aldrig” stämmer inte jämt.

Men kämpa på nu med träning och diet. De kommer säkert gå jätte bra. :up:

Dessan wrote:
    härligt med fler journaler där kvinnorna vågar sig upp på scen! kör så det ryker så kommer de gå kanon! ser gärna lite bilder framöver! :up:

Tjaba!

Sag dig i BODY….grym form tjejen. Den ryggen blir svarslagen :nod Kommer givetvis lite bilder framover pa dagsformen, men just nu ar alla bilder lite aldre. Upp till bevis!! Lovar!

Idag har jag hunnit med en underbar morgonpromenad pa 65 min [/b]med mina musikaliska vanner September, Alice DJ, Paul van Dyk, mm. Lite svart att ga i takt till vissa latar men man far sta ut med att se ut som en tok ibland :p Kom hem och blandade lite proteinpulver med naturell yoghurt som jag at med musli och russin. Mums var det!

Sen ut i solen[/b] och lata sig lite 8)

En bild fran forra aret….var nog lite rundare om kinderna dar tror jag 😮

Har fatt order om att vagning bara ska ske tva ganger i veckan; LORDAG och ONSDAG, sa att jag inte blir sa fixerad vid vikten. Men jag ar ju sa nyfiken….sa idag ropade vagen pa mig och da var det 56,0 kg. Ska battra mig, jag lovar HUBAS :)

Ska ocksa givetvis ha en VILODAG helt och hallet fri fran CARDIO och styrketraning. Morgonpromenaden ar godkand i alla fall ;)

mm du får allt se till att låta den stackars vågen vila lite i alla fall :)

Cinnabon wrote:
    Hejsan Lina!

Vilken snygg avatar du har….och annu battre kommer det se ut i december. Gar det bra med dieten och allt? En massa PBn pa gymmet och energi sa det ryker om dig forstar jag.

Visst ar det kul nar man gar sina morgonpromenader och ser sa dar fullkomligt galen ut. Kanske borde borja springa istallet sa att folk inte tror man blivit knapp.

Ha det bra!

Tack tjejen :friends: Detsamma du!
    Visst kommer det bli bättre i december :P Mycket bättre!!

Jag har precis kört igång med träningen igen. Blev ca 3 veckors uppehåll mer eller mindre i samband med att vi flyttade. Det fanns varken ork eller motivation att träna när man hade fullt upp med att packa och städa…
    Men nu så!!! Är inne på andra dietveckan och allt känns kanon än så länge! Är lite seg i kroppen, men man kommer väl snart igång. Ska gå och massera min spända rygg och axlar på torsdag, det borde jag gjort för lääänge sedan… Men nu ska jag skärpa mig med sånt! Är så sugen på att köra TUNGT nu!

Ja, nog är det folk som tittar på en när man är ute och går i världens fart… Särskilt när man bor i en sån här liten håla, haha. Men det är i alla fall härligt att kunna gå längs havet 8)

Kör hårt och njut av din semester!!
    Själv börjar jag mitt exjobb om knappt 2 v nu. Det blir långa dagar, men det ska bli så skönt att ha något att göra! Spännande!

Kram Lina

Madelene* wrote:
    Hej Emily!
    Jo träningen går riktigt bra nu. Känns roligt att de verkligen lossnat. Men jag ska inte tävla på fitnessfestivalen. Jag väntar tills i vår. Vill bygga ordentligt först så jag har nått att komma med. Så jag är glad att jag slipper dietandet ett tag till. Men du har börjat tidigt med dieten.

Ja jag var iaf jätte tacksam över att jag fick låna skorna. För Annikas var alldeses för höga. Jag fick mina en månad efter tävlingen:( Så ”bättre sent än aldrig” stämmer inte jämt.

Men kämpa på nu med träning och diet. De kommer säkert gå jätte bra. :up:

Det later bra det! Skont med energi pa styrkepassen nar man inte dietar. Det ar det svaraste med dieten, att man tappar orken och styrkan och det tar ett bra tag for energin att infinna sig igen. Ganska trott pa allt dietande sjalv ocksa men har jag bestamt mig sa har jag och da ar det bara att kora pa. Visst ar jag en av dom allra minsta pa scenen men det har ar sista tavlingen for i ar och det skadar inte heller med lite extra erfarenhet for framtida satsningar. Kan helt enkelt inte halla mig borta fran detta….det ar ju sa kul :| Framover maste det bli langre perioder utan diet for att jag ska kunna forbattra min form.

Anledningen till att dieten borjat sa tidigt ar att jag kommer att bila runt i nagra veckor i september vilket gor att det blir svart att vaga varje gram mat man stoppar i sig. Planen ar att ga ner till 55kg innan september och sedan halla den vikten nar vi ar pa bilsemester.

Tranade lite senare an vanligt idag sa det var helt fullsmockat pa gymmet. TRE vaningar och anda far man braka om vikter och maskiner :aggresiv: Bra med lite adrenalin-kick ibland antar jag ;) Korde AXLAR och TRICEPS[/b] och sedan bar det av in i dimman pa en crosstrainer i 45 minuter. Gillar att svettas!! :whistle:

Sa har sag det ut nar jag kom till flygplatsen i LA….i mitten pa ”skeppet” ar det en restaurang.

~Frida~ wrote:
    Hej tjejen!! Ha det underbart i staterna men kom snart hem så vi kan börja bränna ordentligt ihop!!! Det här kommer bli jätteskoj och asabra!!!

K R A M [/b]

Ska bli en styrkebrud stark som du :whistle:

Sager till sa fort jag kommit hem sa ar det rejala promenader som galler :yahoo:

Dagsformen….hehe :|

Lina wrote:
    Jag har precis kört igång med träningen igen. Blev ca 3 veckors uppehåll mer eller mindre i samband med att vi flyttade. Det fanns varken ork eller motivation att träna när man hade fullt upp med att packa och städa…
    Men nu så!!! Är inne på andra dietveckan och allt känns kanon än så länge! Är lite seg i kroppen, men man kommer väl snart igång. Ska gå och massera min spända rygg och axlar på torsdag, det borde jag gjort för lääänge sedan… Men nu ska jag skärpa mig med sånt! Är så sugen på att köra TUNGT nu!

Kör hårt och njut av din semester!!
    Själv börjar jag mitt exjobb om knappt 2 v nu. Det blir långa dagar, men det ska bli så skönt att ha något att göra! Spännande!

Kram Lina

Kul att det gar bra for dig nu! :bb2: Bara att kora pa tungt. Tre veckors vila kan ju ha gjort gott och en flytt tar sin lilla tid. Men jag ar riktigt avis pa dig for jag alskar att inreda och fixa hemtrevligt i en lya. Raknade ut att jag sjalv har flyttat mellan tio stallen an sa lange. Forhoppningsvis hittar jag en schysst lagenhet i Stockholm till hosten…behover lite mer yta an mina 23 nuvarande kvadrat :(

Massage later riktigt harligt :nod Jag har en deal med Hubas att om jag gar ner tva kilo innan september kan jag fa tva stycken 60 minuters helkroppsmassager. Ska forsoka deala till mig nagon ansiktsbehandling ocksa :P

Exjobbet kommer vara skitkul….som sagt den roligaste terminen pa min utbildning.

Kramkram!

Har har vi mina favoriter…..notter i XL pasar :nono:

Blev en MOGONPROMMENIX[/b] 65 minuter idag som vanligt, denna gangen var det Black Eyed Peas som fick mig att vakna till och rora pa pakarna :up:

Har varit och kikat pa USC Campus [/b]hela dagen….riktigt imponerande. Inte undra pa att det kostar skjortan att ga dar :nerd:

Drar till gymmet nu och testar energin som borde vara bra efter gardagens okade intag av kolhydrater (SUSHIIIIIII) :|

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 848 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.