Blir det nat kvar av kanelbullen?!

Home Forums Seriösa träningsjournaler Blir det nat kvar av kanelbullen?!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 361 through 375 (of 848 total)
  • Author
    Fed up wrote:
    Men du det finns ju hårdband, jag har alltid mitt i tofs eller fläta!

Var hålls fitnessfestivalen?

Är det i plain fitness du ska tävla eller nån variant på det? (är rätt kass på deta dära)

lycak till då!

Fitnessfestivalen hålls 9-10 december på Svenska Mässan i Göteborg (nervis när jag tänker på det ;)). Där kommer jag – aka räkan – stå i långa klassen Body Fitness, om jag inte coolar vippen innan dess :p

Du då….inga tävlingsplaner? Du får nog räkna med att släppa ut det långa håret då :ike:

Så här ska det se ut ju :D

Cinnabon wrote:
    Fitnessfestivalen hålls 9-10 december på Svenska Mässan i Göteborg (nervis när jag tänker på det ). Där kommer jag – aka räkan – stå i långa klassen Body Fitness, om jag inte coolar vippen innan dess :p

Du då….inga tävlingsplaner? Du får nog räkna med att släppa ut det långa håret då :ike:

Så här ska det se ut ju :D

Oh, spännande, synd att du iten ska tävla i Lund (lucia), då hade jag kunnat komma och heja. Varför inte köra där med, när du ändå är deffad?

Jag har inga tävlingsplaner, just nu har jag bara planer på att komma tillbaka till gymmet och komma förbi denna smalfethet som råder, har varit sjuk i över en månad :( . Sen är planen att komma i form i största allmänhet, inga planer på att tävla, men man vet ju aldrig vad man får för sig längre fram i livet. Jag har för mycket tatueringar också, var det nån som sa…
    Såå lånt hår har jag inte, lite längre än till axlarna och stripigt och tunt…Skulle gärna ha ditt fina hår!

Kör du inget för baksida axlar?

Själv kör jag alltid baksida axlar när jag kör rygg och när jag kör axlar. Men off seasen kör jag i princip bara baksidorna. Funderar på att mosa på dem under nästa år för att få lite bättre bredd för att kompensera min midja som har växt något grymt mycket från förra tävlingen :(

Men av bilderna tycker jag att det ser ut som du har axlar!
    Jag avslutar alltid med dips, du får jag grymt tryck i bröst axlar och triceps :)

Kör hårt nu!

För baksida axlar brukar det bli två bra övningar: lutande hantellyft och ett kabeldrag med smalt grepp. Koncentrerar just nu mest på utsidan för att få snygga runda axlar, men det går SAAAAAKTA :frust:

När jag inte är på diet är det tänkt att det ska bli två pass axlar i veckan, men just nu ar det bara ett. Behöver verkligen prioritera dom! Försöker variera övningarna så gott det går men som sagt jag har svårt för att hitta känslan ordentligt i mina axlar. Kanske för att dom är så SMÅ[/b] :aggresiv:

Har också börjat med att avsluta med DIPS….många muskler som får jobba då :bb3:

Tycker du har bra midja i alla fall!

Tyckte på bilderna att du verkar ha bra axlar.
    Men om du tycker att de inte växer, har du provat att ändra någonting i träningen ? reps, set, och allt
    Prova köra statiskt i ut- och baksida övningarna

synd att vi inte sågs i helgen…jag låg mest o laddade o vilade backstage. var så trött….pga vätskebrist :(
    kommer du till nm??
    hoppas du fick inspiration iallfall!

Frida: Jag åker nog bil dit. Om du vill så kan vi bestämma en plats i stan som passar och så åker vi tilsammans därifrån. Är du laddad? :ph34r:

Fed up wrote:
    Oh, spännande, synd att du iten ska tävla i Lund (lucia), då hade jag kunnat komma och heja. Varför inte köra där med, när du ändå är deffad?

Jag har inga tävlingsplaner, just nu har jag bara planer på att komma tillbaka till gymmet och komma förbi denna smalfethet som råder, har varit sjuk i över en månad :( . Sen är planen att komma i form i största allmänhet, inga planer på att tävla, men man vet ju aldrig vad man får för sig längre fram i livet. Jag har för mycket tatueringar också, var det nån som sa…
    Såå lånt hår har jag inte, lite längre än till axlarna och stripigt och tunt…Skulle gärna ha ditt fina hår!

Nya tag tjejen! Lycka till med träningen :up:

PS. Många som tävlar har tatueringar, så det ser jag inte som ett problem.

stefanh wrote:
    Tyckte på bilderna att du verkar ha bra axlar.
    Men om du tycker att de inte växer, har du provat att ändra någonting i träningen ? reps, set, och allt
    Prova köra statiskt i ut- och baksida övningarna

Tack för tips! :) Har varierat mellan 6 reps och 10 reps, men kör oftast samma antal set. Har också tränat statiskt en period och väljer både tunga med färre repetitioner och lättare vikter med fler repetitioner. Måste som sagt prioritera dom lite mer och peta in två axelpass i veckan…..och ÄTA MERA MAT

Athleticmia: Ja,det va synd. Tänkte inte åka till NM men har funderat och blir bara mer och mer sugen på att åka dit. Karlstad är väl ändå inte sååå långt bort 8) Vi får se hur det blir.

Hoppas du mår bättre nu efter vätskeladdning och med lite mer mat i magen :happy:

Fed up wrote:

Lucia körs på fitnessfestivalen i Göteborg.
    Det som körs i lund heter Decembercupen

Ser bra ut som vanligt…

Hahah btw looking good med håret utsläppt.

Dock tror jag att du släpper ut det för fotona och sen så tränar du med det i tofs :|

Lite dålig träningsrapportering kanske:
    morgonpromenad 60 min, biceps och bröst (utan kamera :(), och sen 60 min promenad[/b] hem har det blivit idag. Sitter här och är vrålhungrig…och inte hjälper det att mamma bakat kakor :helpme: Snällt mamma :frust:

Nej, slutgnällt :nono: See ya tomorrow!

Du ligger i bra ser jag…:emo-thumb Petra sa att du va i fin form!!!
    :emo-thumb
    Ska heja på dig från publiken..va så säker!!!:emo-thumb

Fia: Sa hon det?! Hon tittade nog inte så noga :nerd: Du ska få se att du blir tävlingssugen när du sitter där i publiken :P Vi får ta ett snack du och jag backstage!!

Viewing 15 posts - 361 through 375 (of 848 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.