Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Blir det nat kvar av kanelbullen?!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
11 oktober, 2006 at 06:36 #874282Anonym anvandareMember
Ja det sa hon…:emo-thumb Jo jag kommer nog säkert igen.Ska träna på och bygga massor av muskler! Men just nu sa både kropp å hjärna stopp. Då är det dax att lyssna på den. Kör på nu!:up:
11 oktober, 2006 at 10:24 #874283Anonym anvandareMemberIdag har Christina Aquilera och jag varit på MORGONPROMENAD[/b] Perfekt att ha någon att sjunga ”ain’t no other man” tillsammans med :p Nu är det stan som gäller: måste hitta en fin födelsedagspresent som går att skicka till lillebror som sliter sitt hår i plugget nu.
Grillmästaren
11 oktober, 2006 at 10:48 #874284Anonym anvandareMemberCinnabon wrote:Nu är det stan som gäller: måste hitta en fin födelsedagspresent som går att skicka till lillebror som sliter sitt hår i plugget nu.Grillmästaren
Har du hittat ngt? Vad tycker han om för ngt? Hobbys, intressen?? Om han tycker om att grilla finns det ju ngn amerikansk kock- Rob Rainford- som gjort en bok: License to Grill
11 oktober, 2006 at 10:57 #874285Anonym anvandareMemberFrida G wrote:Har du hittat ngt? Vad tycker han om för ngt? Hobbys, intressen?? Om han tycker om att grilla finns det ju ngn amerikansk kock- Rob Rainford- som gjort en bok: License to GrillEn massa svenskt lösgodis ska han få i alla fall
Rob Rainford är nog PRECIS vad jag är ute efter….en kokbok med amerikanska mått! Borde ju finnas på akademibokhandeln eller nåt sånt. Har liksom inte råd med en Lamborghini Gallardo just nu 😥
11 oktober, 2006 at 10:58 #874286Anonym anvandareMemberCinnabon wrote:Lina och Calle:[/b] Va söta ni är! Äntligen fick vi växla några viktiga ord på riktigt. Nu efter att ha sett allt glitter och all brunkräm och fyllt förråden med kosttilskott är vi laddade och motiverade för satsningen på FF.:friends: Det var kul att träffa er också!
Visst ska vi köra stenhårt nu!!! :aggresiv: :bb:
Ska ge allt jag har för att hinna iform! Jag vill och jag ska tävla :nod Får ju bara inte missa en sån underbar tävling!Kram på dig
13 oktober, 2006 at 10:43 #874287Anonym anvandareMemberLina wrote:Ska ge allt jag har för att hinna iform! Jag vill och jag ska tävla :nod Får ju bara inte missa en sån underbar tävling!Kram på dig
Rätta inställningen. Nu är det åtta veckor kvar….bara att ge gärnet! :devil:
Bamsekramar på dig
13 oktober, 2006 at 10:45 #874288Anonym anvandareMemberTestade ett nytt pass igår. TEMPOPASSET får jag väl kalla det. Går ut på att man kör ganska intensivt: tre set vardera (tio repetitioner/set) för fyra olika övningar med endast trettio sekunders vila mellan varje set. Bli riktigt svettigt kan jag lova och så håller man koncentrationen på topp hela tidan. Ingen möjlighet att vara social här inte Kanske ska kalla det antisociala passet….
Några bilder….en på varje övning, dock inte i ordning.
13 oktober, 2006 at 11:02 #874289Anonym anvandareMemberLite lutningsvarning på den rodden kanske
13 oktober, 2006 at 11:08 #874290Anonym anvandareMemberFormcheck….måste vara uttorkad
13 oktober, 2006 at 11:39 #874291Anonym anvandareMemberNu börjar ju rutena titta fram ordentligt!!
Ryggen ser riktigt detaljig ut också!
Kör du aldrig chins?13 oktober, 2006 at 11:45 #874292Anonym anvandareMemberBaboom wrote:Nu börjar ju rutena titta fram ordentligt!!Ryggen ser riktigt detaljig ut också!
Kör du aldrig chins?Börjar också hända lite på benen nu :ph34r: Mot mina första markeringar!! Hehe, ska kanske inte säga för mycket 😮 Har ju lovat bildbevis…
Körde chins ett tag för ca ett år sedan men tyckte inte att jag fick så mycket utav det. Kör hellre det där latsdraget som finns med på bilderna ovan Det gillar jag!
Äter du rigktigt ordentligt nu pojk, eller måste jag skicka över en pizza?!
13 oktober, 2006 at 11:50 #874293Anonym anvandareMemberHahaha!
Pizza vore inte helt fel!
Jo jag äter på ordentligt.. burjar dagen med 1/2 gröt, 3 ägg och två skivor rågbröd med avokado följt av 2 x mellan mål (protte shake och frukt), 300g kycklingfile + ris + mycket sallad, det äter jag till lunch och middag. Sen självklart två mål innan jag lägger mig
Visst har jag gått upp lite (typ 1kg om dagen bara)[/b]Men ruterna sitter kvar och man ser otroligt köttig ut! Men lagom till att du tävlar så är man väl tillbaka i sin vanliga Svensson form
Kör riktigt hårt nu! Tror att det kommer att gå bra för dig!
13 oktober, 2006 at 13:08 #874294Anonym anvandareMemberSnyggt tjejen! Blir riktigt bra det där!
Kram13 oktober, 2006 at 16:50 #874295Anonym anvandareMemberTack Melixa! Kram på dig me :friends:
13 oktober, 2006 at 20:25 #874296Anonym anvandareMemberKanon snygg mage:up:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.