Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Blir det nat kvar av kanelbullen?!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
13 oktober, 2006 at 23:25 #874297Anonym anvandareMember
Ser ju alla tiders ut tjejen..synd vi inte fick träffas i Västerås. Får ta en ”dejt” i Göteborg när du glittrar som allra bäst! Kommer gå bra!! :emo-thumb
Cinnabon wrote:Lite lutningsvarning på den rodden kanske14 oktober, 2006 at 20:24 #874298Anonym anvandareMemberVilken fin mage! Ska försöka få Fia att va med och glittra också. Ska bli jättekul att se er alla på scen snart. Tyvärr kan jag inte träna så bra själv än (pga armskadan), men jag behöver ju som tur är inte va i eran form som coach. Hör av dig om det blir NM.
14 oktober, 2006 at 23:34 #874299Anonym anvandareMemberPetra wrote:Vilken fin mage! Ska försöka få Fia att va med och glittra också. Ska bli jättekul att se er alla på scen snart. Tyvärr kan jag inte träna så bra själv än (pga armskadan), men jag behöver ju som tur är inte va i eran form som coach. Hör av dig om det blir NM.Härligt att va hemma igen va :up: Åtta veckor kvar ja….ska bli grymt roligt Jag är ju väldigt intresserad av att åka till NM. Alla dom bästa kommer ju vara där, men jag vet just nu inte om jag kommer iväg. Biljetterna är förbeställda, så jag måste bestämma mig innan den 16e i alla fall.
Hoppas armen blir bra igen snart så du kan va stark på gymmet Petra. Vi hörs snart igen!
14 oktober, 2006 at 23:48 #874300Anonym anvandareMemberDagens aktiviteter har blivit en morgonpromenad på 60 minuter, snabb vispning av pannkakssmet 2 minuter , bröstpass med NOLL styrka , och till sist kondition på 45 minuter med betydligt mer uthållighet
Har också poseringstränat [/b](äntligen) idag! Vridit och vänt och testat olika tekniker….lite svårt bara att hålla in magen full med pannkakor Tänkte köra med den här sammanbitna blicken framför domarna på FF…
14 oktober, 2006 at 23:54 #874301Anonym anvandareMemberFrida: Tvivla ALDRIG på att du är vacker tjejen eller att du inte räcker till! :nono:
15 oktober, 2006 at 00:50 #874302Anonym anvandareMemberNu ska det GLITTRA!! :fun: Anlitar självklart min mor även denna gång för att göra ett mönster och sy på stenarna. Måste göra några små justeringar på baddräkten så att den sitter lite bättre, men det kommer nog göras när tävlingsformen börjar krypa fram.
Måste sova nu :lazy:
15 oktober, 2006 at 07:45 #874303Anonym anvandareMember*skrattar*
no twisting bruden *flinar*15 oktober, 2006 at 08:18 #874304Anonym anvandareMemberEn liten fråga bara… var har du köpt de där svartvita byxorna? Går de att beställa? Jättesnygga!!!!!!!!!!!:::emo-thumb
15 oktober, 2006 at 08:49 #874305Anonym anvandareMemberBetter Bodies
15 oktober, 2006 at 10:38 #874306Anonym anvandareMemberPrecis, dom finns på Better Bodies….men då får du nog inte WARG märket på benet
15 oktober, 2006 at 10:39 #874307Anonym anvandareMemberMelixa wrote:*skrattar*
no twisting bruden *flinar*15 oktober, 2006 at 12:06 #874308Anonym anvandareMemberDå är det spikat hur dom kommande veckorna kommer att se ut. Har ändrat lite på kostupplägget och kommer att köra fyra konditionspass per vecka utöver styrketräningen samt morgonpromenader varje dag
Kommer väl få skit för det här men jag lägger upp mitt kostschema så att dom som är intresserade kan se hur en dietdag ser ut:
Mål 1: havregryn + proteindrink + linfrö
Mål 2: lax/kyckling och ris/pasta + multivitamin (+ fiskolja om jag inte äter lax)
Mål 3: lax/kyckling och ris/pasta
Mål 4: proteindryck (innan träningen)
Mål 5: proteindryck + riskakor/banan + kreatin (efter träningen)
Mål 6: lax/kyckling + grönsaker
Mål 7: kaseinprotein innan sovdags :lazy:Detta innebär samma mängd protein varje dag medan kolhydratsintaget kommer att varieras. Kommer fortfarande att äta mera mat på lördagar. Om tre veckor får jag ta ställning till om jag ska fortsätta med det fram till tävlingen eller inte :nerd:
15 oktober, 2006 at 17:37 #874309Anonym anvandareMemberDu är grym tjejen! Kommer spendera en hel del tid på din sida här. Du inspirerar mig verkligen
16 oktober, 2006 at 10:24 #874310Anonym anvandareMembervarmlandstjej wrote:Du är grym tjejen! Kommer spendera en hel del tid på din sida här. Du inspirerar mig verkligenDet är såååå kul att höra! Det är också till stor del därför som jag skriver Skönt att veta att ni håller stenkoll på lilla mig!
16 oktober, 2006 at 11:16 #874311Anonym anvandareMembervill önska dig lycka till i din satsning nu!Tänk på att efteråt är det försent att kämpa lite hårdare så det är lika bra att göra det nu
kul att läsa och fullt med bilder! -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.