Blir det nat kvar av kanelbullen?!

Home Forums Seriösa träningsjournaler Blir det nat kvar av kanelbullen?!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 406 through 420 (of 848 total)
  • Author

Ser ju gott ut det där ;)

Äter du havregrynen som de är, eller gör du gröt på dem?

Baboom wrote:
    Ser ju gott ut det där ;)

Äter du havregrynen som de är, eller gör du gröt på dem?

Mmmmm….tycker om att äta

Havregrynsgröt blir det oftast, men om man har bråttom kan man ju låta grynen gosa i proteindrycken och sen svepa i sig det när dom är riktigt kletiga ;)

Du äter bra du me :up: Avocado som är så gott!

Anna Andersson wrote:
    vill önska dig lycka till i din satsning nu!Tänk på att efteråt är det försent att kämpa lite hårdare så det är lika bra att göra det nu
    kul att läsa och fullt med bilder!

Tack Anna! :) Jag satsar oavsett tävling eller inte….det är ju offseason som jag får växa lite och kan förbättra mig :nod Just nu är det ingen hypertrofi tyvärr…

Du skulle väl också upp i december, visst var det så?

Nu är det bestämt att jag SKA till Nordiska Mästerskapen[/b]!![/b] :yahoo: :pop: :buttrock:

Sitter i publiken och spanar förståss :)

härliga bilder. ryggen ser riktigt bitig och hård ut tycker jag. :D

anna1 wrote:
    härliga bilder. ryggen ser riktigt bitig och hård ut tycker jag. :D

Tackar! Problemet är just det. Nu ser ryggen bra ut men jag måste skala bort en hel del till på benen, vilket betyder att rygg och armar får stryka med :frust: Svår balansgång det där.

Japp håller med om det…

Cinnabon wrote:
    Mmmmm….tycker om att äta

Havregrynsgröt blir det oftast, men om man har bråttom kan man ju låta grynen gosa i proteindrycken och sen svepa i sig det när dom är riktigt kletiga ;)

Du äter bra du me :up: Avocado som är så gott!

Ja visst är avokado helt underbart gott!
    Jag brukar göra ”guacemole” (inte så säker på stavningen)
    på avokado, lätt kesella, chili pulver, vitlök, några stänk citron…
    Går äve natt hacka ner lite tomat..

Blir kanon gott… Men man får räkna om kcal lite.. men helt klart värt att prova.

Baboom wrote:
    Ja visst är avokado helt underbart gott!
    Jag brukar göra ”guacemole” (inte så säker på stavningen)
    på avokado, lätt kesella, chili pulver, vitlök, några stänk citron…
    Går äve natt hacka ner lite tomat..

Blir kanon gott… Men man får räkna om kcal lite.. men helt klart värt att prova.

GUACAMOLE[/b] är en favorit….åt nog den goaste någonsin på en spansk restaurang i Pasadena, där dom hade speciella ”Señioritas” som gick runt med korgar fulla med färska avocadofrukter och ställde sig och mosade i en stenmortel direkt på borden framför restauranggästerna. Lite färsk koriander, chili, och lime….ohlala!! :D

Oops, magen vrååålar! Dags att knyta sig :sleepy:

Detta är anledningen till att jag inte kan böja mig ner idag…..:yikes: Sista övningen för baksida lår, ett ben i taget :P

ja, den känns gött i baksidan sen. :)

Magen fick också jobba :rtfm:

Hittade gamla bilder från ett träningspass ungefär ett år sedan då jag bodde i Iowa (don’t ask). Var lite fetare men mycket starkare tydligen :|

Styrketräningen går inte alls bra nu :( Har varit extremt trött dom senaste dagarna…styrkan ligger på minus, inget tempo på morgonpromenaderna. Kan ju inte börja så här när det är åtta veckor kvar.

Men tvivla inte på mig nu. Jag SKA nå mitt mål! Bara en liten sån där motivationssvacka :nono:

Bara att tänka på att det alltid går att ge mer ..
    Ingen som tvivlar på dig här inte… Har ju sett fram emot att se dig på scen ett bra tag nu så det e bara att köra på.

lyssna dock på kroppen (i varjefall ibland)

Hello beautiful 8)

Ser att du kor pa som vanligt great!!![/b] Mera poserings bilder den var mkt fint och jag sager det igen du at mkt vacker;)

Viewing 15 posts - 406 through 420 (of 848 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.