Blir det nat kvar av kanelbullen?!

Home Forums Seriösa träningsjournaler Blir det nat kvar av kanelbullen?!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 421 through 435 (of 848 total)
  • Author

Lite svackor hör ju till liksom..en del lite djupare än andra bara. Kanske behöver lite återhämtning…är ju inte direkt så att du behöver stressa med dieten vad jag kan se. Är ju några veckor kvar..Detta fixar du..dåliga dagar har vi väl alla..:) Du ser ju vansinnigt bra ut..:emo-thumb Nu är du snart i mål…lite uppförsbacke det sista bara (säger hon som gav upp då..:p:ph34r: )

Tjaba! Bicepspasset igår kändes riktigt bra :nod Tror det va för att jag körde tungt och fuskade sååååå mycket. Spände nacken, körde ostrikt, svingade, flamsade osv osv :| Kan ju inte va gravallvarlig hela tiden!

Det blev i alla fall tre set hantelcurl, tre set sittande hammercurl, tre set bicepscurl med Z-stång, och så fyra negativa set i maskin (stod ju en biff och tryckte på :up:) Försökte hålla mig på tio repetitioner i varje set.

Sam jr wrote:
    Bara att tänka på att det alltid går att ge mer ..
    Ingen som tvivlar på dig här inte… Har ju sett fram emot att se dig på scen ett bra tag nu så det e bara att köra på.

lyssna dock på kroppen (i varjefall ibland)

Men kroppen vill inte lyssna på MIG ;) Aja, efter lite skjuts i energin på passet igår så känns det som att jag är på rätt spår igen.

Tack för omtanken Sam jr! :D

Vanessa Frykman wrote:
    Hello beautiful 8)

Ser att du kor pa som vanligt great!!![/b] Mera poserings bilder den var mkt fint och jag sager det igen du at mkt vacker;)

Och du njuter av SOLEN[/b] hoppas jag!! :worship:

Kommer säkert mera poseringsbilder. Får träna en hel del på det nu när jag har tid. Kanske tom vågar ta på mig en tävlingsbikini snart :huh:

Fia wrote:
    Lite svackor hör ju till liksom..en del lite djupare än andra bara. Kanske behöver lite återhämtning…är ju inte direkt så att du behöver stressa med dieten vad jag kan se. Är ju några veckor kvar..Detta fixar du..dåliga dagar har vi väl alla. Du ser ju vansinnigt bra ut. Nu är du snart i mål…lite uppförsbacke det sista bara.

Jag vet, det får man räkna med. Och jag som gillar bergochdalbanor?!

Åtta veckor av det här…..wiiiieeeeoooooo :yahoo: 😥 :helpme: :yikes:

PS. Hoppas Petra pressar dig på gymmet!

Har gjort lite ändringar i styrketräningsschemat. Samma antal pass i veckan men lite annan ordning. Vi får se om det fungerar bra :nerd:

Dag 1: axlar och triceps
    Dag 2: biceps
    Dag 3:
    Dag 4: rygg och axlar
    Dag 5: bröst och mage
    Dag 6:
    Dag 7: ben

För förbränning kör jag fortfarande fyra 45 minuters pass intensivt och sex stycken 60 minuters morgonpromenader i veckan. Kommer inte skriva upp all träning i dagboken som vanligt (för att jag tycker det är lite tråkigt att bara läsa om övningar, set, vikter och repetitioner). Bjuder hellre på bilder från några pass i veckan :P

Stay tuned! :ike:

Bra det! Ja du Petra är envis…lutar dock åt vårens tävling just nu..om det inte sker underverk då förstås!:| Ska ju finnas nåt att ställa upp på den där scenen också. Är det nån gång i livet man BÖR vara självkritisk är det nu!! Och jag är inte i tävlingsform än ..och benen är långt efter. Ökat på maten lite nu och försöka bygga på mig lite till…Sen så…:emo-thumb

Fia wrote:
    Bra det! Ja du Petra är envis…lutar dock åt vårens tävling just nu..om det inte sker underverk då förstås!:| Ska ju finnas nåt att ställa upp på den där scenen också. Är det nån gång i livet man BÖR vara självkritisk är det nu!! Och jag är inte i tävlingsform än…och benen är långt efter. Ökat på maten lite nu och försöka bygga på mig lite till…Sen så…:emo-thumb

En sak jag lärt mig är att om man velar så kommer man troligtvis aldrig satsa 100% och om man VILL tävla och VILL upp på scen är det bara 100% som gäller annars kan man lika gärna ta det en annan gång då man känner att det är det man vill satsa på. MEN allt kommer och kan aldrig vara perfekt….man kommer alltid att kunna kritisera något som man vill ska vara bättre när det gäller formen osv. Det man ska kunna luta sig mot är vetskapen om att man har gjort ALLT för att det ska bli så bra som MÖJLIGT!

Du gör vad som känns rätt för DIG Fia! :)

SÅ sant så…därför känns det som jag behöver lite mer tid.. eller benen behöver det:( .Tävla ska jag!!! Men om jag ska upp på scenen måste jag känna mig så nöjd det bara går…och där är jag inte än…(som du vet har jag ju haft en väldigt låååång diet :) :frust:
    Men till maj….då SKA det va jag som står där!!!!!

Nu har du fått några röster du snygging!!!!!
    Självklart val ju….:emo-thumb

Cinnabon wrote:
    En sak jag lärt mig är att om man velar så kommer man troligtvis aldrig satsa 100% och om man VILL tävla och VILL upp på scen är det bara 100% som gäller annars kan man lika gärna ta det en annan gång då man känner att det är det man vill satsa på. MEN allt kommer och kan aldrig vara perfekt….man kommer alltid att kunna kritisera något som man vill ska vara bättre när det gäller formen osv. Det man ska kunna luta sig mot är vetskapen om att man har gjort ALLT för att det ska bli så bra som MÖJLIGT!

Du gör vad som känns rätt för DIG Fia! :)

Kul journal :) Är inte så mkt på forumet men kikar alltid in på denna journal.

Lycka till med träningen och tävlandet :up:

Vad paff jag blev när jag plötsligt såg att du var en av tjejerna i Better Bodies tävlingen ;) Hade jag ingen aning om! Röstade såklart på dej gumman :nod

Ha en fortsatt trevlig helg i Karlstad och uppdatera oss här hemma med massa bilder tack! :)

Kör hårt!!!
    Kram Lina

Fia wrote:
    Nu har du fått några röster du snygging!!!!!
    Självklart val ju….:emo-thumb

Tack Fia!! :D Trodde inte ens jag skulle komma med 😮

Lindmark wrote:
    Kul journal :) Är inte så mkt på forumet men kikar alltid in på denna journal.

Lycka till med träningen och tävlandet :up:

Va kul att du uppskattar journalen. Lyckat till själv med byggandet! :nod

Lina wrote:
    Vad paff jag blev när jag plötsligt såg att du var en av tjejerna i Better Bodies tävlingen. Hade jag ingen aning om! Röstade såklart på dej gumman :nod

Ha en fortsatt trevlig helg i Karlstad och uppdatera oss här hemma med massa bilder tack!

Kör hårt!!!
    Kram Lina

Ville ju hålla det hemligt eftersom jag inte trodde jag skulle bli uttagen (det var ju riktigt snygga brudar på provfotograferingen). Nu har jag TVÅ[/b] mål att kämpa för till FitnessFestivalen så det blev genast DUBBELT UPP[/b] med motivation!! :kicking:

Hoppas att det rullar på bra för dig med dietande och träning. Du vet att jag tror på dig Lina! Du kommer GLÄNSA[/b] mest av alla! :D

Bilder från helgen: [http://forum.body.se/showthread.php?t=8944] :P

Viewing 15 posts - 421 through 435 (of 848 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.