Blir det nat kvar av kanelbullen?!

Home Forums Seriösa träningsjournaler Blir det nat kvar av kanelbullen?!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 848 total)
  • Author

DAGENS KOST:[/b]

Frukost: keso 2% blandat med farska bar

Mellis: pistaschnotter (vi var ju ute pa vift sa notter var latt att ta med sig)

Lunch: kalkonkott, tortillabrod, gronsaker

Innan traning: proteindrink BANANA CREAM[/b] :p

Middag: kyckling, 4%ig ost, massa wokade gronsaker

Nattinatt :lazy:

Cinnabon wrote:
    Kul att det gar bra for dig nu! Bara att kora pa tungt. Tre veckors vila kan ju ha gjort gott och en flytt tar sin lilla tid. Men jag ar riktigt avis pa dig for jag alskar att inreda och fixa hemtrevligt i en lya. Raknade ut att jag sjalv har flyttat mellan tio stallen an sa lange. Forhoppningsvis hittar jag en schysst lagenhet i Stockholm till hosten…behover lite mer yta an mina 23 nuvarande kvadrat.

Massage later riktigt harligt :nod Jag har en deal med Hubas att om jag gar ner tva kilo innan september kan jag fa tva stycken 60 minuters helkroppsmassager. Ska forsoka deala till mig nagon ansiktsbehandling ocksa.

Exjobbet kommer vara skitkul….som sagt den roligaste terminen pa min utbildning.

Kramkram!

Ja det är verkligen kul att inreda och sånt, men det kostar ju en del… Och pengar har jag inte direkt något överflöd av nu :( Stackars Calle får stå för det mesta.

Det ska verkligen bli underbart med massage ikväll! Jag hoppas att mina låsningar i ryggen ska släppa så jag kan köra riktigt tungt!
    Lät som en bra deal det där du :emo-thumb

Jo, det kommer säkert bli skoj med exjobb. Är bara lite nervös över hur jag ska orka med både det och dieten. Kommer vara hemifrån ca 13 timmar om dagen (6-19) och sen återstår ju inte mycket tid av dygnet om man ska få någon sömn också… Måste nämligen pendla ca 2 timmar ENKEL VÄG, pust! Vore perfekt om jag kan läsa eller nåt under resan, då sparar man ju tid. Vi får se… Det västa blir att orka upp på morgonen, det får bli uppstigning ca 03.30 om jag ska hinna med morgoncardion :| MY GOD!

Det verkar gå bra för dig med dieten! Härligt!
    Kör på bara!

Kramkram

Cinnabon wrote:
    Tjaba!

Sag dig i BODY….grym form tjejen. Den ryggen blir svarslagen :nod Kommer givetvis lite bilder framover pa dagsformen, men just nu ar alla bilder lite aldre. Upp till bevis!! Lovar!

tackar! :) härligt, ska följa din journal så jag ser när du slänger upp bilder! :)

Har kommer dom! Liten som en pinne e jag ;)

Det har varit en minst sagt handelserik morgonpromenad. Det borjade bra med energi till max, men efter fem minuter borjar smalbenet omma….bara hogra benet :what: Man undrar ju hur snett jag gar egentligen? Hade bara problem med detta under forsta dieten och ar ganska van att ga snabba promenader sa jag undrar varfor det kommer tillbaka nu. Nagon som har nagra tips pa hur man kan behandla detta?! Saktade ner farten lite i alla fall och da gick det battre sa jag kunde oka pa igen.

Sen kommer nasta overaskning….det automatiska sprinklersystemet pa tomten jag passerar satter igang och det verkade inte riktigt vara grasmattan som siktat pa Jag blev vattnad helt enkelt 😥 Tur att det torkar snabbt i det varma vadret.

Maste beratta om alla dom konstiga manniskorna som jag traffar pa min morgonpromenad. Bland annat denna gamla kvinna som alltid sitter och ater fran sina medhavda matlador, samma sak varje dag: en lada for nudlar, en for nagon slags soppa, och en med brod. Ser ganska meditativt ut.

Sen har vi MAMMAN som star vid trottoarkanten och matar sin tonariga son (!) frukostflingorna innan hon shasar ivag honom till skolan ;)

Kvinnan vid busshallplatsen som i vantan pa bussen utfor konstiga gymnastiska ovningar. Oftast mycket rullande av hoften och viftande av armarna. Har lite svart for att inte le nar jag gar forbi henne :D

Finkladda damen med blommig blus och kostymbyxor som ar ute pa sin latta morgonjogg….nya traningsmodet kanske? :(

Det kommer mera. Traffar nya galningar varje dag!

Ang. ditt smalben,
    jag har haft samma problem. Jag löste det med ett par nya skor.
    Det kan ju även vara så du är överansträngd, kanske skulle prova att cykla några mornar istället och se om smärtan försvinner.

Men vad vet jag.. bara tips :)

Hur som helst, det ser kanon ut!
    Lycka till!

Ser ju jättefint ut redan tjejen :emo-thumb
    Vill också ha en sån platt och fin mage!!! Magen är nog det som släpper sist på mig :(

Är det dagsformsbilder?

Kul med en journal, tjejen!
    Nu är det bara å köra på då… ;) Kommer att hålla koll på dig här!
    //Sofia

Baboom wrote:
    Ang. ditt smalben,
    jag har haft samma problem. Jag löste det med ett par nya skor.
    Det kan ju även vara så du är överansträngd, kanske skulle prova att cykla några mornar istället och se om smärtan försvinner.

Men vad vet jag.. bara tips :)

Hur som helst, det ser kanon ut!
    Lycka till!

Tack, tack :) Alla tips ar valkomna! Har funderat pa skorna…dom ar inte gamla men fjadringen har blivit dalig redan efter nagra manader eftersom dom anvands sa flitigt. Ska nog inhandla ett par nya och riktigt snygga sneakers :D Bra ursakt att ta en shoppingtur :P

Lina wrote:
    Ser ju jättefint ut redan tjejen :emo-thumb
    Vill också ha en sån platt och fin mage!!! Magen är nog det som släpper sist på mig :(

Magen har aldrig varit problemet for mig….istallet har jag en LARGE ASS som sitter som berg :D

Hur langt har du sjalv till malvikten denna gang?

Silvia wrote:
    Är det dagsformsbilder?

Jepp…ville inte oka alltfor mycket i fettvikt efter NOGP eftersom jag har sa svart for att ga ner det igen (som du vet). Har anda atit pa riktigt bra och ar ganska forvanad att jag inte lagt pa mig mer.

Ska kika in i din journal nu och se hur det gar for dig :ph34r:

Sofia wrote:
    Kul med en journal, tjejen!
    Nu är det bara å köra på då… ;) Kommer att hålla koll på dig här!
    //Sofia

Det ar bra det! Jag behover manga spioner.

Det ser ut att ga riktigt bra for dig med :up: Var inne pa hemsidan och kikade…harligt att lasa om din harliga installning till traningen och dieten och sa hittar man en massa inspiration pa nya nyttiga recept

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 848 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.