Blir det nat kvar av kanelbullen?!

Home Forums Seriösa träningsjournaler Blir det nat kvar av kanelbullen?!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 436 through 450 (of 848 total)
  • Author

Har haft en helgrymt rolig helg i Karlstad. Åkte 4 på lördag morgon och kom hem 12 i går kväll….spännande från början till slut! Jag måste säga att jag var så grymt imponerad av ALLA atleter! Några utmärkte sig rejält i mina ögon. Dom absoluta favoriterna:

Marthe Sundby[/b], vinnaren i dambygge, hade en helt otrolig energi och utstrålning på scenen. Men det är för mig ett mysterium hur hon fick till dom där fibrerna på sin gluteus ;) IMPAD!

Dansken Kim Kold[/b], guldpojke i tungvikt och vinnaren i overall. Med 130,5 kilo MASSA, en humor som heter duga, en fräck posering och en hejarklack som fick publiken att vilja ha öronproppar var det svårt att misslyckas. FRANKENSTEIN :yikes:

Johan Gustavsson[/b]….ingen verkar ha så kul som honom på scen! Grym tid på hinderbanan och skitsnygga chips med dip :P

Finländskan Marjo Krishi[/b] satte allt klockrent i sin fria fitness rutin och var en självklar vinnare. Wonderwoman! :buttrock:

Kan nämna så många fler….Younes Laroussi, Catharina Wettermark, Carina Isaksson, Åsa ”Hamburgaren” Hällstorp, Maria Andersson, Pia Jansson, Jan Nordlund, Amelie Wejle, Anna Bergli….

Marjo Krishi Fitness, tog GULD :up:

Johan Gustavsson over the hedge…..

oops! nu fick du en röst till :|

Kör hårt nu så du kan ta hem din första vinst nu i dec :up:

Cinnabon wrote:
    Ville ju hålla det hemligt eftersom jag inte trodde jag skulle bli uttagen (det var ju riktigt snygga brudar på provfotograferingen). Nu har jag TVÅ[/b] mål att kämpa för till FitnessFestivalen så det blev genast DUBBELT UPP[/b] med motivation!!

Hoppas att det rullar på bra för dig med dietande och träning. Du vet att jag tror på dig Lina! Du kommer GLÄNSA[/b] mest av alla! :D

Bilder från helgen: [http://forum.body.se/showthread.php?t=8944] :P

Jo, det förstår jag att du ville hålla det hemligt! Men va kul att du kom vidare!! Hoppas att du kommer till finalen också! Som sagt, ännu mer motivation för din del!

Jo, det känns väl helt OK för min del. Jag hoppas bara att tiden räcker till. Det är det det hela hänger på… Jag måste ju bli tillräckligt hård! Magen är mitt stora problemområde, det vill inte släppa där :frust: Vill ju så gärna tävla!!! Tack för peppningen :friends: och bilderna!

Kram!

Skogshuggarn wrote:
    oops! nu fick du en röst till

Kör hårt nu så du kan ta hem din första vinst nu i dec :up:

Va snällt av dig! :) Vinst vet jag inte…..för mig är det en vinst bara att ta mig igenom dieten och upp på scen. Trivs bra med den här livsstilen och vet att det är ljusår kvar tills jag kan fajtas om toppplaceringarna. Men man måste ju också ha ett mål och det är ju tur att man har idoler som visar att det faktiskt går om man ger sig den på det :worship:

Kämpa på! Iinte många veckor kvar nu tills…..:dance:

Lina wrote:
    Jo, det känns väl helt OK för min del. Jag hoppas bara att tiden räcker till. Det är det det hela hänger på… Jag måste ju bli tillräckligt hård! Magen är mitt stora problemområde, det vill inte släppa där :frust: Vill ju så gärna tävla!!! Tack för peppningen :friends: och bilderna!

Kram!

Ja, hur man än vrider och vänder på det känns det alltid som att man skulle behöva mer tid. Aldrig kul att stressa fram formen. Det kommer att släppa….måste bara ha lite is i magen ;) Tänk så här, jag har TVÅ problemområden (lårx2) och du har ETT (magen). Då ligger du ju bättre till :emo-thumb

Kram på dig Lina!

Måste verkligen rekommendera STRETCHING![/b] Det är sååå underbart att få sträcka, böja och tänja på dom små liven efter ett konditionspass när kroppen är lite varm. Känner mig så avslappnad och nöjd efter ett rejält stretchpass som avslutning efter träningen. På mina danslektioner var det alltid jag som inte kunde nå tårna :( men nu jävlar!! :p

Kan du dansa!

Då kanske du kan börja träna på lite kullerbytor och ställa upp i fitnessen, känns ju som om det alltid är alldeles för få deltagare med där :)

Baboom wrote:
    Kan du dansa!

Då kanske du kan börja träna på lite kullerbytor och ställa upp i fitnessen, känns ju som om det alltid är alldeles för få deltagare med där :)

Nej, det kan jag inte påsta…..skulle inte sagt det där. Det är nog bäst för er att jag sitter kvar i publiken i alla fall :yikes:

Men jag håller med att fitness är riktigt kul att se på och det är så synd att det har dött ut på sistonde. Men på NM fanns ju några stjärnskott som vågade :fun: Hoppas Sofia Tarberg satsar på fitness igen (hint, hint). Har hört att hon är väldigt duktig!

Hoppas du ”kämpar” vidare med bulken Baboom!! :P

Även när man inte ska tävla så tar det en jäkla tid att bli fin :p

hubas wrote:
    Även när man inte ska tävla så tar det en jäkla tid att bli fin :p

Nästan lite lik en ung Carina Isaksson:p

Exhale Freddan wrote:
    Nästan lite lik en ung Carina Isaksson:p

Huh…;)

Men undrar vad jag pillar i håret efter? 😮

Bulken går enligt planerna!

Men jag är grymt sugen på att tävla igen, skulle det inte varit så mycket på jobbet skulle jag gått upp på lucia i -70.

Du får se resultatet av bulken i Göteborg sen.. haha

Cinnabon wrote:
    Nej, det kan jag inte påsta…..skulle inte sagt det där. Det är nog bäst för er att jag sitter kvar i publiken i alla fall :yikes:

Men jag håller med att fitness är riktigt kul att se på och det är så synd att det har dött ut på sistonde. Men på NM fanns ju några stjärnskott som vågade :fun: Hoppas Sofia Tarberg satsar på fitness igen (hint, hint). Har hört att hon är väldigt duktig!

Hoppas du ”kämpar” vidare med bulken Baboom!! :P

Cinnabon wrote:
    Ja, hur man än vrider och vänder på det känns det alltid som att man skulle behöva mer tid. Aldrig kul att stressa fram formen. Det kommer att släppa….måste bara ha lite is i magen. Tänk så här, jag har TVÅ problemområden (lårx2) och du har ETT (magen). Då ligger du ju bättre till

Kram på dig Lina!

Jo, visst är det väl så att man alltid vill ha mer tid på sig ;)
    Dessvärre sätter stressen många käppar i hjulen :( Men jag gör mitt bästa för att hålla mig lugn och undvika att stressa så mycket det går. Tänkte prova på yoga idag för första gången :D Och på fredag ska jag äntligen på massage igen ;)

Har svårt att tro att dina ben är några större problem du… Kommer se kanon ut!

Nu kör vi hårt in i det sista tjejen!!!

Kram

Viewing 15 posts - 436 through 450 (of 848 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.