Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Blir det nat kvar av kanelbullen?!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
30 oktober, 2006 at 11:02 #874387Anonym anvandareMemberCoasthunter wrote:Ok Sorry==) Då ses vi i Gbg, ska nämligen försöka mig på en dibut i CB…. Har upptäckt att posering inte e de lättaste**Ler** Lycka till med allt ///
Classic Bodybuilding :up: Bara att öva, öva, öva så kommer det gå finfint!!
30 oktober, 2006 at 11:11 #874388Anonym anvandareMemberBaboom wrote:Jag tycker inta att du ska göra felet att stirra dig blind på % viktigaste är att det ser bra ut i spegeln!
Men det är ju bara att köra lite extra hårt nu sissta tiden, så kanske du är nere på 10-9% på tävlingen! Jag håller tummarna för dig!Som sagt, jag använder det bara som ett relativ siffra för att följa utvecklingen. Har aldrig varit nere på 9-10% sedan jag började träna så jag har ingen aning om hur det ser ut på mig men det sneglas varje dag i spegeln nu kan jag lova. Om man anstränger sig riktigt noga, sneglar lite, fokuserar blicken lite vid sidan om och släcker ljuset så ser det ganska skapligt ut redan faktiskt (drömmer om min bästa tävlingsform hittils )
Nu rullar jag vidare! Tack för all motivation
30 oktober, 2006 at 11:17 #874389Anonym anvandareMemberFia wrote:Kan vi kanske få se lite poseringsbilder innan slutspurt?!?!
Ser ju kanon ut det här..
Skit i % nu…titta i spegeln!
:emo-thumbTog några dagsformsbilder i helgen men det kommer säkert poseringsbilder om någon vecka skulle jag tro. Testar och testar allt för att få fram fysiken på bästa sätt. Bara att komma ihåg ”MAGE…..RUMPA….UUUT ME RYGGEN…..LEEEEE” Det ska va KUUUUL :ike:
Du får ha TÅLAMOD med mig Fia Hoppas du hittat tillbaks på spåret igen och att allting känns bra med träningen!
30 oktober, 2006 at 11:25 #874390Anonym anvandareMemberTankade en massa energi igår…solljus gör alltid susen och som tur var sken den ju nästan hela dan igår. En hel extra timme fick man också
Såg filmen North Country[/b] med Charlize Theron. Ett riktigt drama som klämmer fram en liten tår eller två även från den mest känslokalla Klart sevärd!
30 oktober, 2006 at 11:51 #874391Anonym anvandareMemberCinnabon wrote:Det låter jättebra Lina!Problemet är att jag vräker i mig mängder av mat bara jag får chansen och vet att det är ”OK”, vilket har skrämt mig en hel del. Tror att äterdagarna har bidragit med det beteendet att man ska häva i sig allt man kommer förbi bara för att det är enda tillfället man får i veckan. Jag mår ju inte bra precis. Syftet är ju att fylla på sansat med bra mat som ger lite extra skjuts och motivation på dieten men om lördagarna ska betyda hetsätning och illamående då är det inte värt det. Vill inte heller falla tillbaks i ätstörningsträsket igen 😮
Och du…..VI[/b] ska va i kanonform på FF
Precis så jag också har varit på mina ätardagar 😮 Och man mår ju verkligen skit av det. Ändå kan man inte låta bli eftersom man vet att det är enda chansen på hela veckan Nej usch, slut på sånna dumheter! Vill hellre hitta en sund balans så att man kan hålla en bra form offseason sen också!
Nu kör vi stenhårt mot toppformen!!!
30 oktober, 2006 at 13:26 #874392Anonym anvandareMemberCinnabon wrote:Tankade en massa energi igår…solljus gör alltid susen och som tur var sken den ju nästan hela dan igår. En hel extra timme fick man ocksåSåg filmen North Country[/b] med Charlize Theron. Ett riktigt drama som klämmer fram en liten tår eller två även från den mest känslokalla Klart sevärd!
Ja, den filmen är verkligen servärd!!!!!
30 oktober, 2006 at 23:12 #874393Anonym anvandareMemberSeg i starten idag men tog mig i kragen och tryckte på med personbästa i militärpressen på dagens axelpass :dance: Sen var det bara att mata vidare med lite dips…..måste lära mig att inte gå så långt ner bara. Ni får se vad jag menar imorn när jag lägger upp bilder. Dags att snusa nu :sleepy:
31 oktober, 2006 at 03:36 #874394Anonym anvandareMemberCinnabon wrote:Det låter jättebra Lina! :pop:Problemet är att jag vräker i mig mängder av mat bara jag får chansen och vet att det är ”OK”, vilket har skrämt mig en hel del. Tror att äterdagarna har bidragit med det beteendet att man ska häva i sig allt man kommer förbi bara för att det är enda tillfället man får i veckan. Jag mår ju inte bra precis. Syftet är ju att fylla på sansat med bra mat som ger lite extra skjuts och motivation på dieten men om lördagarna ska betyda hetsätning och illamående då är det inte värt det.
Va fan jag har ju ätardagar hela veckan nu:p
Jag är inte tjock bara mjuk och go:p31 oktober, 2006 at 09:30 #874395Anonym anvandareMemberBara att köra på gumman . Inte många veckor kvar.
Tränar du posering? Har du bestämt hur du ska ha håret?31 oktober, 2006 at 11:59 #874396Anonym anvandareMemberExhale Freddan wrote:Va fan jag har ju ätardagar hela veckan nu:p
Jag är inte tjock bara mjuk och go:pBara att äta på Freddan Du har lite mer muckler än jag :emo-thumb
31 oktober, 2006 at 12:08 #874397Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Bara att köra på gumman . Inte många veckor kvar.
Tränar du posering? Har du bestämt hur du ska ha håret?Poseringsträning gör jag så ofta jag kan. Enklast är det ju om man har någon som kikar och kritiserar samtidigt. Blir lite jobbigt att snegla i spegeln själv och samtidigt klirra poseringen på ett bra sätt Vi ska ha en liten träff med teamet imorgon och träna i timmar….man lär ju vara lite mör efter det.
Håret ska nog vara lockigt igen som på NOGP. Måste bara tygla stråna lite extra så jag inte ser ut som en busig 15 åring :p Men jag har ju experthjälp med sånt så vi får se hur det blir. I värsta fall får jag boka in en frisör som fixar det redan på lördagen (får väl sova stående ).
Mycket med det där, men det är ju kul!
Kram!
31 oktober, 2006 at 12:21 #874398Anonym anvandareMemberTyckte att våra svenska killar gjorde grymt bra ifrån sig på världsmästerskapen i Classic Bodybuilding. STOLT
Roger Svensson 9e
Clas Lindgren 11e
Martin Hanzel 12e
Younes Laroussi 13e
[/b]
Bilder tagna från [www.eastlabs.biz] på Younes, Martin och Roger :bb3:31 oktober, 2006 at 13:35 #874399Anonym anvandareMemberSäger bara…..
31 oktober, 2006 at 13:55 #874400Anonym anvandareMember~Frida~ wrote:Du fick AW´s mail va..? Kram[/b]Jepp! Läste det nu precis….snyft
31 oktober, 2006 at 22:21 #874401Anonym anvandareMemberJapp får hjäl av Fredrik Carlsson med diet å posering så de kommer nog gå bra… Till en början trodde man det inte skulle bli någonting kvar men nu när de börjar släppa så ser man ju att man har en och en annan muskel**Ler** Börjar bli dax å hitta nån låt till de fria också om man nu skulle råka hamna i den sitsen också
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.