Blir det nat kvar av kanelbullen?!

Home Forums Seriösa träningsjournaler Blir det nat kvar av kanelbullen?!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 496 through 510 (of 848 total)
  • Author
    Coasthunter wrote:
    Japp får hjäl av Fredrik Carlsson med diet å posering så de kommer nog gå bra… Till en början trodde man det inte skulle bli någonting kvar men nu när de börjar släppa så ser man ju att man har en och en annan muskel**Ler** Börjar bli dax å hitta nån låt till de fria också om man nu skulle råka hamna i den sitsen också=)

Det är ett äventyr att dieta minst sagt. Välj nån populär låt som kan få igång publiken till ditt fria. Det blir både mycket roligare OCH så får du publikens stöd vilket kan göra mycket för utstrålningen du har på scenen :pop:

Vi har fått snö :D Hehe, gissa om det blev en rolig morgonpromenad idag. Greppade första bästa par skor vilket självklart är gympadojorna som jag alltid går i. Bambi på is hela vägen :yikes: En promenad som vanligtvis tar 60 min tog väl 90 min idag. Lite halkigt och dant alltså här ute på landet…..imorgon blir det mormors broddar :P

Vikten idag är 54,0 kg[/b]. Kanske liiiite förbannad och frustrerad över det ja men det finns ju inte riktigt tid att grina nu så nya tag är det som gäller. Förr eller senare KOMMER det att släppa. Ökar nu cardion ytterligare men låter kosten vara densamma.

Mammor kan va roliga ibland :) Vi sitter och planerar hur badräkten ska sys eftersom jag nu äntligen bestämt mig för ett tyg….så undrar hon om jag vill ha inlägg i överdelen så att det inte blir ”så platt”. Nej säger jag, det får va platt. Så kommer det: ”Det är kanske därför du inte vinner!” Hehe, som om ett par tuttar skulle hjälpa mig upp på pallen!? :D

Cinnabon wrote:
    Mammor kan va roliga ibland :) Vi sitter och planerar hur badräkten ska sys eftersom jag nu äntligen bestämt mig för ett tyg….så undrar hon om jag vill ha inlägg i överdelen så att det inte blir ”så platt”. Nej säger jag, det får va platt. Så kommer det: ”Det är kanske därför du inte vinner!” Hehe, som om ett par tuttar skulle hjälpa mig upp på pallen!? :laugh:

Står det mellan en 3 & 4 plats kanske ett par tuttar avgör.

AndreasP wrote:
    Står det mellan en 3 & 4 plats kanske ett par tuttar avgör.

Trodde det va ”hårdast vinner” ;):D

Cinnabon wrote:
    Trodde det va ”hårdast vinner” ;)

Nej men helt seriöst tror jag en sådan sak kan avgöra om domarna tycker att båda tävlande är lika bra.
    Omedvetet.

AndreasP wrote:
    Nej men helt seriöst tror jag en sådan sak kan avgöra om domarna tycker att båda tävlande är lika bra.
    Omedvetet.

Tror också (tyvärr) att det kan väga över till en fördel om det är jämt mellan två tävlande.

Själv tycker jag det ser fördjävla dumt ut med sillisar, eftersom dem flesta inte vet vad lagom är. I mina ögon hade jag lätt placerat den utan pattar som 3:a

Sam jr wrote:
    Själv tycker jag det ser fördjävla dumt ut med sillisar, eftersom dem flesta inte vet vad lagom är. I mina ögon hade jag lätt placerat den utan pattar som 3:a

Det är det fler som hade gjort:up:

Wennerberg wrote:
    Det är det fler som hade gjort:up:

Lagom är bäst.:D

Hur som helst blir det inga tuttar på mig :nono:

Cinnabon wrote:
    Hur som helst blir det inga tuttar på mig :nono:

:up:

tror oxå brösten kan ”avgöra”…..men det är ju såååå mycket mer än musklemassa och hårdhet som avgör iallfall…
    hår , smink, dräkter påverkar ju oxå KVINNLIGHETEN och helhetsintrycket som ska bedömas…

en annan aspekt är ju hur kvinnlig kropp man har när man är deffad. vissa har bara rätt ”form” helt enkelt fastän de kanske inte har så mycket muskler. andra kanske ser mer ”maskulina” ut i kroppen och passar mindre i de där pumpsen oavsett om de har en dyr dräkt eller inte…
    man kan ju t ex inte göra så mycket åt om man är hjulbent….men kvinnligt är det inte i bodyfitness termer…

så hårdast eller mest muskler vinner INTE (inte garanterat iallfall)! då får man nog satsa på byggning om det är de termerna man vill leva upp till.

Jag tror inte att det är brösten som avgör. Kolla bara Linda Fodor hon har inga sillisar och är VM 2a. Det handlar om hellheten.

Håret är viktkg också .

Men du tjejen tror ej du ska vara orolig för du är redan mkt kvinnlig bara att öva mkt på posering så att du kan gå bra, posera bra . so just nail it girl !!!

Vanessa Frykman wrote:
    Jag tror inte att det är brösten som avgör. Kolla bara Linda Fodor hon har inga sillisar och är VM 2a. Det handlar om hellheten.

Det är ju bara för att hon är så sjukt grym i övrigt, helheten som du kallar det :P :emo-thumb

Bra journal. Fina bilder :up:

Viewing 15 posts - 496 through 510 (of 848 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.