Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Blir det nat kvar av kanelbullen?!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
2 november, 2006 at 10:31 #874417Anonym anvandareMembermelancoolio wrote:Det är ju bara för att hon är så sjukt grym i övrigt, helheten som du kallar det :emo-thumb
Bra journal. Fina bilder :up:
Precis , the girl has IT kan man säga
2 november, 2006 at 10:44 #874418Anonym anvandareMemberCinnabon wrote:Hur som helst blir det inga tuttar på mig :nono::up: Det är bra, jag tror precis som flera att det är helheten som avgör, mer än sillisar..plus att utstrålningen gör mer för bedömningen än man kan tro..du har juste utstrålning o ser väldigt feminin ut:) Bara att fortsätta kämpa med deff o posering, tids nog hamnar du på pallen!
2 november, 2006 at 13:08 #874419Anonym anvandareMembermm de blir en bra låt med lite sköna rytmer i osv….. Ska man ha en balad eller nån klassisk låt så ska man väg 140kg å va stenhård för då blir det brutalt i vilket fall som helst…. Men efterom jag kommer väga in på ca 50kg mindre:p så får man nog försöka dra igång publiken med lite sköna toner istället**Ler**
2 november, 2006 at 14:53 #874420Anonym anvandareMemberBehövs inga stora tuttar på dig inte….:p
Räcker med att bara var skit snygg vet du…:emo-thumb2 november, 2006 at 18:40 #874421Anonym anvandareMemberÄhh vill du ha big size boobs för en dag så kan du få låna ett par Intersport tubstrumpor av mej, lär funka klockers som inlägg:up:
2 november, 2006 at 19:03 #874422Anonym anvandareMemberCinnabon wrote:Hur som helst blir det inga tuttar på mig :nono:Helt rätt beslut, det är bara att se internationellt på hur bedömningarna är. Tuttar har noll betydelse av det jag sett. Däremot kan faktiskt ett par för stora vara till nackdel då de kan ta ”överhand” över fysiken.
Kan rabbla upp flertalet världsmästare och finalister på VM som inte har inlägg… faktiskt vanligare i Sverige än vad det är internationellt bland amatörer.
Bästa är att fokusera på rätt saker.. nämligen fysiken. :up:
ps: enligt regelboken får man inte lägga inlägg i bikinin eller baddräkten
3 november, 2006 at 10:37 #874423Anonym anvandareMemberExhale Freddan wrote:Ähh vill du ha big size boobs för en dag så kan du få låna ett par Intersport tubstrumpor av mej, lär funka klockers som inlägg:up:Du har verkligen ett svar för allt
3 november, 2006 at 10:57 #874424Anonym anvandareMemberMats E. wrote:Helt rätt beslut, det är bara att se internationellt på hur bedömningarna är. Tuttar har noll betydelse av det jag sett. Däremot kan faktiskt ett par för stora vara till nackdel då de kan ta ”överhand” över fysiken.Kan rabbla upp flertalet världsmästare och finalister på VM som inte har inlägg… faktiskt vanligare i Sverige än vad det är internationellt bland amatörer.
Bästa är att fokusera på rätt saker.. nämligen fysiken.
ps: enligt regelboken får man inte lägga inlägg i bikinin eller baddräkten
Ja det är ett hett ämne det här kan man säga….men jag tror och hoppas på det du säger att det är fysiken och enbart den som gäller. På dom tävlingar jag varit på i staterna har i alla fall 99% av tjejerna opererat sig. Men USA är ju USA och där känns det lite mer som skönhetstävlingar, där fokus ligger aningen lite mer på mängden glitter på bikinin, färgen på håret, och utstrålningen på scen. Enda positiva med inlägg är väl att man kan se ut att ha en mycket bättre v-form Men den ska ju finnas där ändå!
Nu är det förhoppningsvis slut på tutt-diskussioner i min journal Tillbaks till träningen….
Körde ett spinningpass på 90 min[/b] igår efter ryggpasset….planen är att få in åtminstonde två spinpass i veckan utöver den övriga konditionsträningen, för framåt slutet av dieten har man inte mycket energi kvar och då är det svårt att motivera sig själv till att köra hårt på egen hand. Blir bara mesigt :nono: ONT i rumpan idag kan jag lova :yikes: Blev lite fundersam eftersom jag kämpade på som vanligt men blev inte ett dugg svettig, vilket är lite oroväckande. Brukar svettas som en gris på konditionspass vanligtvis. Men men, vi får se hur svetten rinner imorn.
3 november, 2006 at 11:00 #874425Anonym anvandareMemberMåste bara säga att idag var första dagen som SL personalen INTE[/b] frågade om jag ville ha undomsbiljetten när jag skulle köpa en enkelresa :yahoo::yahoo: :yahoo:
Jag ser tydligen ut som om jag är under 18[/b] 😥
3 november, 2006 at 11:49 #874426Anonym anvandareMemberCinnabon wrote:Måste bara säga att idag var första dagen som SL personalen INTE[/b] frågade om jag ville ha undomsbiljetten när jag skulle köpa en enkelresa :yahoo:Jag ser tydligen ut som om jag är under 18[/b] 😥
Hihi Då är vi två som ser ut som småglin
Hoppas deffen flyter på bra för dig vännen! För mig går det fortsatt framåt. ÄNTLIGEN säger jag bara! Anmälde mig till tävlingen alldeles nyss så nu är det bara att ge järnet!!!
Kram på dig!
3 november, 2006 at 12:07 #874427Anonym anvandareMemberVar på bio och såg The GRUDGE 2[/b] igår. Besviken…kanske eftersom jag hade lite höga förväntningar. Grudge 1 var nog den läskigaste skräckfilm jag sett :helpme: Men den här gången var det lite overkill och handlingen var obefintlig. Det var svart hår och mord från början till slut vilket kändes desperat. Konceptet som skrämde i ettan blev minst sagt uttjatat denna gång.
Bästa scenen: när Karen (Sarah Michelle Gellar) ”landar” framför sjukhuset :whistle:
3 november, 2006 at 12:15 #874428Anonym anvandareMemberLina wrote:Hihi Då är vi två som ser ut som småglinHoppas deffen flyter på bra för dig vännen! För mig går det fortsatt framåt. ÄNTLIGEN säger jag bara! Anmälde mig till tävlingen alldeles nyss så nu är det bara att ge järnet!!!
Kram på dig!
Vi får starta en klubb då :friends: Jag såg idag att det var FJORTON anmälda i långa klassen! Det lär bli rejält många fler innan anmälningstiden är slut. Räknar med en 25-30 stycken i alla fall. Blir en tuff match!
Skönt att det går bra för dig nu
3 november, 2006 at 17:00 #874429Anonym anvandareMemberjag brukar oxå sluta svettas i slutet på diet….man har ju inte så mycket underhudsfett som värmer samt att du inte har en massa glykogen som bränns o frigör vatten…
sen orkar man förmodligen inte ta ut sig som förut heller
3 november, 2006 at 20:59 #874430Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:jag brukar oxå sluta svettas i slutet på diet….man har ju inte så mycket underhudsfett som värmer samt att du inte har en massa glykogen som bränns o frigör vatten…sen orkar man förmodligen inte ta ut sig som förut heller
Jag har gått väldigt lågt på kolhydrater de senaste dagarna. I princip bara i första målet på morgonen och runt träningspasset. Får vara en torrboll ett tag framöver antar jag :p
3 november, 2006 at 21:02 #874431Anonym anvandareMemberSkulle ju visa en bild på mina dips. Här kör jag med ass och går då ner alldeles för mycket…kan inte vara bra för lederna det här 😮 Men kör jag utan ass så brukar det se bättre ut. Antar att det blir runt 90 grader ungefär.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.