Blir det nat kvar av kanelbullen?!

Home Forums Seriösa träningsjournaler Blir det nat kvar av kanelbullen?!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 526 through 540 (of 848 total)
  • Author

Dagens pass….intensivt med lite vila mellan set. Blev en blandning av favoriter för bröst. Hantelpressar (först plan sedan sned), sned bröstpress i smith (får allra bäst kontakt med denna), sist flies i kabel (lite lättare med fler repetitioner). Kommer inte upp i min tidigare styrka, men det kändes bra i musklerna idag i alla fall :up:

För magen bidde det tre olika övningar. Sista övningen körde jag statiskt :D HATAR verkligen magträning….det kanske syns :|

Nice behind :P

Härligt att få vila benen ikväll från cardio. Måste ju vara pigg och stark imorn för mitt 90 minuters pass. Ska ut på stan också och spana efter en riktigt varm dunjacka så jag slipper frysa hela j*a tiden!

Har jag nämnt att jag saaaaknar proteinbarer? 😥

Cinnabon wrote:
    Härligt att få vila benen ikväll från cardio. Måste ju vara pigg och stark imorn för mitt 90 minuters pass. Ska ut på stan också och spana efter en riktigt varm dunjacka så jag slipper frysa hela j*a tiden!

Har jag nämnt att jag saaaaknar proteinbarer? 😥

Visst är det kallt 👿 fifan va jag fryser. Tänk för en vecka sedan jlåg jag på stranden:frust:

jag får köpa varmare kläder så man slipper gå som en pingvin:D

Kör på nu

Snygga träningsbilder. Måste vara jobbigt att träna med så lite energi i kroppen?

Cinnabon wrote:
    Jag har gått väldigt lågt på kolhydrater de senaste dagarna. I princip bara i första målet på morgonen och runt träningspasset. Får vara en torrboll ett tag framöver antar jag :p

Så du följde i princip mitt råd? Hoppas att du har gått ner lite imorgon när du väger dig. Håller tummarna för dig!

Inte lång tid kvar nu *längtar*
    Ska bli så kul att se dig på scenen igen!!!

Länken du frågade efter är [http://www.coachonline.org http://www.coachonline.org] där finns jag på första sidan, men jag har inte fått logga in o börjat arbeta ännu :(
    Så 6 månaders hårdkörning väntar, det ska bli såååå kul!!!
    Ha det bra!
    Kram

Vafaaaaaan…..54,2kg[/b] :(

Vanessa Frykman wrote:
    Visst är det kallt fifan va jag fryser. Tänk för en vecka sedan jlåg jag på stranden:frust:

jag får köpa varmare kläder så man slipper gå som en pingvin

Kör på nu

Saken är den att jag fryser ju oavsett mängden kläder jag har på mig. Sov tex i fleecetröja, värmde en vetepåse för mina stackars frusna fötter, och så ett duntäcke ovanpå det……men frös ändå

35 grader varmt och sol, det är grejer det!! Får nog rymma härifrån igen snart :| Vad kostar en sista minuten?

Hoppas du är grym som vanligt på gymmet Vanessa. Kör hårt med grabbarna!!

Exhale Freddan wrote:
    Snygga träningsbilder. Måste vara jobbigt att träna med så lite energi i kroppen?

Ja, men igår var det faktiskt helt ok med energi. Man vänjer sig helt enkelt. Men vissa dagar är det inte lätt, och det kan ju vara riktigt frustrerande att tappa styrkan speciellt. Aja, det SKA inte vara lätt ju :devil:

Baboom wrote:
    Så du följde i princip mitt råd? Hoppas att du har gått ner lite imorgon när du väger dig. Håller tummarna för dig!

Jag har räknat med att få sänka kolhydraterna. Bara att ta fram nästa knep nu :nerd: Ska inte hänga läpp för det finns det ingen tid till. Tur att man har så många som ställer upp när man behöver det som mest….tror päronen börjar acceptera matvågen nu :nod

Ska börja på en ny kurs på måndag och då lär man ju få stå ut med alla kommentarer om varför man äter si och så och varför man tackar nej till fikat och varför man inte kan gå ut och festa på fredag osv osv….bara att förklara allt på en gång då. Man kan väl inte förvänta sig att alla ska förstå, men men det är ju deras problem i så fall :O

Melixa wrote:
    Inte lång tid kvar nu *längtar*
    Ska bli så kul att se dig på scenen igen!!!

Länken du frågade efter är [http://www.coachonline.org http://www.coachonline.org] där finns jag på första sidan, men jag har inte fått logga in o börjat arbeta ännu :(
    Så 6 månaders hårdkörning väntar, det ska bli såååå kul!!!
    Ha det bra!
    Kram

Det verkar som att du är riktigt motiverad nu tjejen :up: Jag vet att du kan och att det kommer bli 6 tuffa månader. Du KOMMER få kämpa, men tänk att allt är värt det. Du får prata med mig om jordnötssmöret börjar ropa efter dig :P

Lycka till! :D

Ja, jag håller stenhårt på dig!
    Med tanke på hur mycket du verkar frysa, kanske du gått alldeles för lågt på kcal? Fast det där vet nog du och din coach bäst :) Men det låter ju lite konstigt att dy fryser så fruktansvärt mycket….

Cinnabon wrote:
    Jag har räknat med att få sänka kolhydraterna. Bara att ta fram nästa knep nu :nerd: Ska inte hänga läpp för det finns det ingen tid till. Tur att man har så många som ställer upp när man behöver det som mest….tror päronen börjar acceptera matvågen nu :nod

Ska börja på en ny kurs på måndag och då lär man ju få stå ut med alla kommentarer om varför man äter si och så och varför man tackar nej till fikat och varför man inte kan gå ut och festa på fredag osv osv….bara att förklara allt på en gång då. Man kan väl inte förvänta sig att alla ska förstå, men men det är ju deras problem i så fall :O

du det låter som jag när jag ska gå sova på vintrarna :D

Oroa dig inte för vikten kör på och prata mec coachen och se om ngt måste justeras. :emo-thumb

har du msn?

Viewing 15 posts - 526 through 540 (of 848 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.