Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Blir det nat kvar av kanelbullen?!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
4 november, 2006 at 18:18 #874447Anonym anvandareMember
Härlig journal, tjejen! Den är en fröjd att läsa… Mkt roliga bilder o surr! Kämpa på nu in i det sista, snart är vi framme! *KRAMAR**
4 november, 2006 at 19:18 #874448Anonym anvandareMemberHärliga bilder!! Det är verkligen kul att följa din journal!
Tycker inte du ska bry dig om vikten, du ska ju ändå inte pressa ner dig i någon viktklass va? Jag lät bli att väga mig på två-tre veckor och det var jätteskönt. Jag lät spegeln ”tala” istället. Nu måste jag tyvärr väga mig och jaga vikten lite mer när jag bestämt mig för att köra BB och komma in i -52 men fortfarande kör jag på att ”ser det bra ut är det bra”. Väger jag sedan över för jag väl göra det då.
Oavsett vikt är jag övertygad om att du kommer se hur bra ut som helst på scen :up:
5 november, 2006 at 11:16 #874449Anonym anvandareMemberBaboom wrote:Ja, jag håller stenhårt på dig!
Med tanke på hur mycket du verkar frysa, kanske du gått alldeles för lågt på kcal? Fast det där vet nog du och din coach bäst Men det låter ju lite konstigt att dy fryser så fruktansvärt mycket….Härligt! Då räknar jag med att du är den som hejar mest och högst i publiken på FF :fun:
Det här med temperaturen är rätt jobbigt, men det kanske bara är jag som är gnällig. Just nu är det ganska lätt att hitta saker att gnälla på….känner mig som en pms tant hela tiden :nono: Det enda som är bra med det är att man längtar till att få köra cardion och få upp värmen i kroppen :fever:
5 november, 2006 at 11:29 #874450Anonym anvandareMemberVanessa: För tillfället får jag inte MSN att fungera på min dator här hemma tyvärr Jag är nog inte den lättaste att resonera med just nu så coachen håller sig på gott avstånd men jag får självklart hjälp så gott som varje dag med allt det där :up:
Sofia: Ja snart är det dags :happy: och vi har många tjejer att konkurera med i vår klass. Hoppas det rullar på bra för dig för du vet att jag tycker du är grym! Håll bacilluskerna borta nu. Kramkram!
Camilla J: Tack! Jo jag behöver ju inte pressa mig ner till någon viktklass, det är sant…men liiite irriterande är det med vikten. Ska fokusera mer på mått och kalipermätningar nu framöver och vara POSITIV Ska bli kul att se din debut på BB. Tycker det är riktigt tufft med brudar kan slå en snygg krabba!!5 november, 2006 at 11:38 #874451Anonym anvandareMemberLite längre promenad imorse, 80 min[/b] bara för att jag hade lite extra spring i benen Vet inte hur jag ska göra med morgonpromenaderna framöver för dom plogar inte så bra på dom här småvägarna….man får ju gå mitt i vägen för att få fotfäste. Jag vill ju kunna gå med lite tempo 👿 Kanske ska skaffa en motionscykel att ha hemma och köra det istället innan frukost på mornarna? Ja, vi får se…
5 november, 2006 at 16:33 #874452Anonym anvandareMemberSjälvklart kommer jag att låta mest!:kicking:
Jag kör bara intervall på min motionscykel innan frukost, framför en bra film!
Kan inte bli bättre7 november, 2006 at 13:33 #874453Anonym anvandareMemberBaboom wrote:Självklart kommer jag att låta mest!:kicking:Jag kör bara intervall på min motionscykel innan frukost, framför en bra film!
Kan inte bli bättreDet låter ju alla tiders! :nod
7 november, 2006 at 13:51 #874454Anonym anvandareMemberSjuk träningsvärk efter benpasset i söndags! Lika härligt varje gång….tur att jag inte tränade vaderna samtidigt för då hade jag väl knappt kommit ur sängen på morgonen. Det blev ett tempopass med bara 30 sekunders vila mellan alla set: knäböj, benpress, benspark och tio repetitioner per set.
Så hann jag med helgens kalipermätning också :rtfm:
Sju punkts kalipermätning 2a sep = 17,6%
Sju punkts kalipermätning 28e okt = 15,0%
Sju punkts kalipermätning 5e nov = 14,0%[/b] :whistle:Kan avslöja att måtten också minskar :dance: Siktar inte på någon speciell procent men det är ju skönt att veta att det faktiskt går åt rätt håll även om inte vågj*n visar det hela tiden. Nu tänkte jag hinna med lite plugg och sen ta en promenad till Odenplan i solskenet.
7 november, 2006 at 16:58 #874455Anonym anvandareMemberinget om gårdagens axelpass? :pop:
7 november, 2006 at 21:13 #874456Anonym anvandareMemberNilsjohan wrote:inget om gårdagens axelpass? :pop:Viktigpetter!! Hehe….:whistle:
Blir så tråkigt att skriva in alla pass. Är det en bra ursäkt?
7 november, 2006 at 21:55 #874457Anonym anvandareMemberOki, dagens bicepspass var ensamt och dötrist Det blev också fantasilöst med hantelcurls, bicepscurl med Z (en favvo), repcurl och sist bamsecurls. Magen fick cruncha sig igenom fem set med 20 repetitioner vardera :nod sen hoppade jag på crossatrainern och efter en seg start var det bara fullt ös i 60 minuter (thank god for SASH) :happy: tills jag vinglade vidare till cykeln där jag trampade lite saktare under 30 minuter till.
Gick segt hemåt….förseningar på pendeltågen varje dag känns det som. Riktigt hungrig hann jag bli så det var tur att färdiglagad kyckling väntade hemma i kylen. Får ju äta en hel del grönsaker och sallad till för att känna sig liiiite mätt i magen alla fall. Det blir eventuellt en vilodag imorgon
8 november, 2006 at 10:25 #874458Anonym anvandareMemberVilken fotomodells bild:p :up:
8 november, 2006 at 11:14 #874459Anonym anvandareMemberCinnabon wrote:Viktigpetter!! Hehe….:whistle:Blir så tråkigt att skriva in alla pass. Är det en bra ursäkt?
Nej vi vill gärna läsa om alla dina pass :pop:
8 november, 2006 at 12:24 #874460Anonym anvandareMemberHur går det här inne då…??
Hur känns det egentligen i kroppen och knoppen så här i slutet…borde man bo ensam i ett hus i skogen…isolerad eller??:p8 november, 2006 at 12:31 #874461Anonym anvandareMemberBor du mitt i stan?
Var tränar du?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.