Blir det nat kvar av kanelbullen?!

Home Forums Seriösa träningsjournaler Blir det nat kvar av kanelbullen?!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 556 through 570 (of 848 total)
  • Author

Hej

Var bor du? Var tränar du?

Låt mig gissa…

jag tror Cinnabon bor tillfälligt hos sina föräldrar i Knivsta och tränar Sats Upplands Väsby. Vid infra city.

Hälsar mästerdetektiven

frida wrote:
    Låt mig gissa…

jag tror Cinnabon bor tillfälligt hos sina föräldrar i Knivsta och tränar Sats Upplands Väsby. Vid infra city.

Hälsar mästerdetektiven

Stalker :p

Cinnabon wrote:
    Sofia: Ja snart är det dags :happy: och vi har många tjejer att konkurera med i vår klass. Hoppas det rullar på bra för dig för du vet att jag tycker du är grym! Håll bacilluskerna borta nu. Kramkram!

Vi är hur många som helst jue!!! :D KUL!
    Jag är tyvärr sjuk igen… Hosta och hes som bara den, tredje dagen idag! :( Jättejobbigt när det enda jag vill är att träna o ge järnet sista veckorna…. :frust: Men men.. Det är bara å bita ihop o hoppas det snart är över!!

*KRAM**

Exhale Freddan wrote:
    Vilken fotomodells bild:p :up:

Måste va en skicklig fotograf som också kan trolla ;)

Vanessa Frykman wrote:
    Nej vi vill gärna läsa om alla dina pass :pop:

Roligare med bilder :D Måste bli flitigare med kameran tror jag….

Fia wrote:
    Hur går det här inne då…??
    Hur känns det egentligen i kroppen och knoppen så här i slutet…borde man bo ensam i ett hus i skogen…isolerad eller??

Jag kan säga att idag har det snurrat nybakta lussebullar och chokladtankar i huvudet. Ganska olika från dag till dag. Ibland känns det hur lätt som helst, motivation och energi är på topp och man VET att det kommer gå vägen, medan andra dagar känns allt piss och man frågar sig saker om är det verkligen värt det, vad håller jag på med egentligen, kommer ju ändå inte gå bra, kommer ändå inte bli nöjd osv osv Mycket har nog att göra med hur träningen går….är man stark så känns ju allt bara PRIMA. Sen har man också dom här dagarna när man är alldeles vimmelkantig men tar sig igenom träningen av ren rutin.

Jag vill verkligen inte ge en alltför dyster bild av detta med tävlingsdiet. Självklart har jag inte valt det här för att jag vill plåga mig igenom livet. Jag väljer det för att det passar min livsstil, för att jag tränar som en tok redan och vill ha ett konkret mål, och för att jag inte kan hålla mig borta från scenen :P Man försöker ju inte vara en häxa hela tiden men man kan väl bli lite smågrinig och retar sig lätt på saker och ting. Ibland kanske man skulle behöva en stuga att isolera sig i : Tävlingen motiverar mig i alla fall till TUSEN och jag känner att jag gör mitt bästa för att det här ska gå så bra det bara kan!:dance:

Och du din lilla turturduva. Har du gått och blivit alldeles förälskad!! ;)

frida wrote:
    Låt mig gissa…

Hälsar mästerdetektiven

Show yourself!! :p

Sofia wrote:
    Vi är hur många som helst jue!!! KUL!
    Jag är tyvärr sjuk igen… Hosta och hes som bara den, tredje dagen idag! Jättejobbigt när det enda jag vill är att träna o ge järnet sista veckorna….Men men.. Det är bara å bita ihop o hoppas det snart är över!!

*KRAM**

Men nej, sluta upp med att gosa med bacillerna nu :nono: Antar att du provat alla huskurer…..rå vitlök, C-Vitamin, salviagurgel (sånt mamma brukar ge mig när halsen gör ont), kamomillte (kan i alla fall ha placeboeffekt :up:), dricka mycket vatten. Håller tummarna för dig och tvivlar inte en sekund på att du kommer igång snart igen! Bara lite is i magen nu….

Ja vi får väl ”kvala” till topp 15 om dom ska ha samma regler som IFBB. Antar att det blir så eftersom det verkar bli så många i långa klassen. Kul med ett sånt stort intresse för BF :nod

Kram på dig!

Det vet ju du! Sa ju det i en annan tråd :p

Vanessa Frykman wrote:
    Hej

Var bor du? Var tränar du?

Baboom wrote:
    Det vet ju du! Sa ju det i en annan tråd :p

ja men nu var inte frågan tällt till dig ;)

Inte bråka barnen! :nono:

Cinnabon wrote:
    Inte bråka barnen! :nono:

me never :|

Visst går humöret upp och ner hela tiden, men det hör väl till :p Jag försöker också att inte vara alltför otrevlig, även om det kan vara svårt ibland… Stubinen är kort när man går på diet, hihi.
    Men det är värt alla hemska timmar på crossen, gymmet och ute i regn och rusk när man väl står där på scenen och bara strålar av glädje :nod Nu ger vi gärnet tjejen!!!

Ser att antalet anmälda i långa BF klassen bara ökar, vilket självklart är superkul, men jag EFTERLYSER FLER DELTAGARE I KORTA KLASSEN PÅ LUCIA BODY FITNESS!!![/b] (Ursäkta att jag lånar din tråd… ;) )

Stor kram på dig :friends:

Heeej!!! Hoppas att dieten flyter på… nu är det inte långt kvar :D Ligg på in i det sista!! :emo-thumb Vi har bokat tåg biljetter nu till Götet och längtar som bara den!! *hihi* Det ska bli jätte kul att se alla i den långa klassen.. Ni har ju redan blivit såå många!!
    Mera bilder vill vi se… helst poseringsbilder oxå :|
    Kraaam

Viewing 15 posts - 556 through 570 (of 848 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.