Blir det nat kvar av kanelbullen?!

Home Forums Seriösa träningsjournaler Blir det nat kvar av kanelbullen?!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 571 through 585 (of 848 total)
  • Author
    Lina wrote:
    Visst går humöret upp och ner hela tiden, men det hör väl till Jag försöker också att inte vara alltför otrevlig, även om det kan vara svårt ibland… Stubinen är kort när man går på diet, hihi.
    Men det är värt alla hemska timmar på crossen, gymmet och ute i regn och rusk när man väl står där på scenen och bara strålar av glädje. Nu ger vi gärnet tjejen!!!

Ser att antalet anmälda i långa BF klassen bara ökar, vilket självklart är superkul, men jag EFTERLYSER FLER DELTAGARE I KORTA KLASSEN PÅ LUCIA BODY FITNESS!!![/b]

Stor kram på dig :friends:

Ja, kom igen nu alla korta tjejer….5 veckors diet. You can do it!! :devil: Nej men jag tycker det är lite skevt att dela klasserna vid 163 cm. Dom borde ju anpassa längdklasserna bättre efter långa nordbor tycker jag.

Och du Lina….nu går ju allt på rutin och man tänker på målet mer och mer för varje dag. Vi har det roligaste framför oss så nu trampar vi vidare på våra crosstrainers och bränner bort det sista….*poff* :nod

Linda Berg wrote:
    Heeej!!! Hoppas att dieten flyter på… nu är det inte långt kvar :D Ligg på in i det sista!! Vi har bokat tåg biljetter nu till Götet och längtar som bara den!! *hihi* Det ska bli jätte kul att se alla i den långa klassen.. Ni har ju redan blivit såå många!!
    Mera bilder vill vi se… helst poseringsbilder oxå.
    Kraaam

Jepp, jag försvinner bit för bit i vanlig ordning :| Börjar ju bli riktigt spännande nu!! Va kul att ni kommer och tittar. Jag får leta rätt på er….en cool mamma med ännu coolare bebis :p

Tänk va underbart gott det kan va med lax och grönsaker….mumma

Efter gårdagens ”VILA”[/b] (mogonpromenad + kvällspromenad) är man på G igen som vanligt….

Tränade på mitt hemmagym idag….i den lilla byn där alla känner alla :) Brukar försöka köra endast ett pass i veckan där för träningen blir inte så effektiv när det är så många man vill prata med (mycket skvaller heeeela tiden). Ryggpasset[/b] bestod av rodd i maskin med brett grepp, rodd i cable med smalt grepp, latsdrag :P och sist en till rodd i maskin med brett grepp (bara för att jag skulle tävla lite med en kompis). Innan cardion körde jag 100 bensparkar, alltså 10 set med tio repetitioner relativt lätt och med lite vila emellan. Måste ju få fram lite fina linjer här….:|

60 min på cykeln med Darude[/b], i med en proteindryck och så trava hemåt med Pink[/b] i lurarna (35min). Tur att man gillar att träna!!

SLICK!![/b]

Fryyyyyser 😥 Måste vara 17 grader i föreläsningssalen idag :(

18 anmälda!! :dance:

Cinnabon wrote:
    18 anmälda!! :dance:

Jag har inte anmält mig än så inom kort blir det minst 19 anmälda :)

Har inte skrivit så mycket på forumet på senare tid men jag kikar in då och då. Nu är det ”bara” det sista kvar…:| Kämpa på :frust: och håll ut…

Lycka till![/b]

Vi ses back stage /Linda

Lite bilder från dagens bröstpass….saker och ting börjar krypa fram nu :ph34r:

gog og go inte långt kvar nu tjejen :)

”Bänk” i smithen :D

Lite hantelflyes ;)

Sist bröstpress i maskin. That’s it…..snabbt, snyggt, effektivt :up:

Efter 45 minuters förbränning på 65-80% av maxpuls (hur lätt som helst :yahoo:) var det skönt att stretcha mucklerna. Så petade jag in lite poseringsträning innan stretchavdelningen intogs av ett gäng aerobics tokiga människor ;)

Sneak peak! 😮

LiMi wrote:
    Jag har inte anmält mig än så inom kort blir det minst 19 anmälda

Har inte skrivit så mycket på forumet på senare tid men jag kikar in då och då. Nu är det ”bara” det sista kvar…. Kämpa på och håll ut…

Lycka till![/b]

Vi ses back stage /Linda

Ohlala….kul! :D Lycka till själv! Vi ska ha grymmekul :P

Vanessa Frykman wrote:
    gog og go inte långt kvar nu tjejen :)

Inte långt, men den roligaste biten är kvar :nod Måste bara lista ut hur jag ska hinna skriva tentan innan det är dags att packa sig iväg med alla matlådor och glitter till Göteborg…..spännande.

Vanessa ”dragremsprincessan” :D

Ska bli riktigt intressant att se dina ben.. ser riktigt bra ut på sissta bilden!

Viewing 15 posts - 571 through 585 (of 848 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.