Blir det nat kvar av kanelbullen?!

Home Forums Seriösa träningsjournaler Blir det nat kvar av kanelbullen?!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 848 total)
  • Author

DAGENS KOSTRAPPORT[/b], hogt pa protein och lagt pa kolhydrater idag igen….inga problem med energin annu i alla fall.

Frukost: aggvita, grovbrod, 4%ig ost

Mellis: min egen BANANA COOLER [/b](proteinpulver med banansmak, en massa is och mjolk mixas i nagra minuter….blir underbart gott och svalkande;))

Lunch: mexikansk chili gjord pa kottfars, bonor och tomatkross. HOT, HOT!

Mellis: Macadamia notter (smalter i munnen)

Mellis: Proteindrink innan traningen

Middag: lax med gronsaker

HUBAS, du har fatt alla siffror! :)

En san vill jag ha som fondvagg

Far val lagga upp en bild pa spirorna ocksa. Dar sitter det, det envisa fettet :(

Ingen vidare bra bild, men har tyvarr ingen fotograf i bakfickan.

Traningen idag gick kanonbra. Lugna gatan pa gymmet och nagra hantlar var stulna sa jag blev tvungen att kora annu tyngre, hehe. Tranade i alla fall BICEPS och MAGE: fyra set tunga hantelcurl, tre set med Z-stang, och fyra set i kabelmaskin lite lattare. Sa lange energin finns dar kommer jag att kora tungt och satsa pa 6 repetitioner per set. Sista seten kor jag lite lattare med fler repetitioner. Varfor? Det kanns bra :D

Magen behandlades med fyra set situps pa en decline bank och tre set benlyft (hanger fran chins-racket). Den sista ar lite ny for mig sa jag har inte riktigt koll pa ovningen och borjar alltid svinga fram och tillbaka

Sen blev det CARDIO 45 min pa ellipsmaskin. Skulle sen hem och ata men traffade en gammal van och korde ytterligare 8 set MAGE. Yikes va jag inte kommer kunna skratta imorgon! :D

Cinnabon wrote:
    Magen har aldrig varit problemet for mig….istallet har jag en LARGE ASS som sitter som berg :D

Hur langt har du sjalv till malvikten denna gang?

Haha :D Så värst large tror jag då inte att din rumpa är ;)

Vikten ligger för närvarande på ca 54 kg och jag planerar att väga ca 47 på tävlingen denna gången. Vägde 49 sist. Har en del att tappa :( Gick inte så bra med att hålla formen över sommaren tyvärr…
    Hur ligger det till för din del?

Cinnabon wrote:
    Far val lagga upp en bild pa spirorna ocksa. Dar sitter det, det envisa fettet :(

Ser riktigt symmetriskt och kvinnligt ut i alla fall. Magen är grymt snygg!

Cinnabon wrote:

Det ser ju bra ut, inte mycket kvar att bråka om.:up:

Exhale Freddan wrote:

Nej mycket fett är det verkligen inte, men tyvärr brukar det vara förbaskat envist:evil: vilket gör att dieten ofta blir ganska hård för att få bort det sista.

Lina wrote:
    Vikten ligger för närvarande på ca 54 kg och jag planerar att väga ca 47 på tävlingen denna gången. Vägde 49 sist. Har en del att tappa :( Gick inte så bra med att hålla formen över sommaren tyvärr…
    Hur ligger det till för din del?

Da har vi ungefar lika mycket att tappa bada tva. Jag siktar pa 49 kilo den har gangen, vilket ar ungefar tva kilo mindre. Svart att fa benen att se bra ut annars. Ga inte ner dig for att du okat i vikt under sommaren…det ar bara halsosamt med lite mer fett pa kroppen Min kropp verkar ha en trivselvikt pa 57 kilo och det brukar vara dit jag gar upp och sen tar det stopp. Kanner att jag mar bast da ocksa :kicking:

7 kilo, det klarar vi galant :up:

Cinnabon wrote:

Jaha du…dom spirorna va det inte mycket fett på må jag säga!!!
    Du ser jättefin ut..verkligen!
    Då är det bara att köra på ser jag..å det lär dröja innan jag visar mina!

Xavier wrote:
    Ser riktigt symmetriskt och kvinnligt ut i alla fall. Magen är grymt snygg!

Tack det var snallt :D Men efter gardagens 15 set mage gor det valdans ont idag. Inte skratta….

Exhale Freddan wrote:

Hej kompis! Jag har ju ca 17 veckor kvar att braka med det :devil:

Fia wrote:
    Jaha du…dom spirorna va det inte mycket fett på må jag säga!!!
    Du ser jättefin ut..verkligen!
    Då är det bara att köra på ser jag..å det lär dröja innan jag visar mina!

Tack 😮 Det far mig att vilja kampa mera!

Visst coachar Petra dig? Hon och jag ska ta ett pass pa Gold’s tillsammans tankte vi.

Du och jag mots val pa samma scen pa FF om jag inte minns fel?

Dagens favoritlat: Yours to keep, TEDDYBEARS STHLM[/b]
    Var riktigt seg i starten men kom igang efter ett tag och ville inte sluta ga nar jag narmade mig malet. Drommer mig bort en hel del pa morgonpromenaderna…min egen lilla meditationsstund da jag loser problem och reder ut tankar ;)

Kanske kan ga pa BIO ikvall. Vill ju se ”Step Up”[/b] som har premiar idag. CHICK FLICK [/b]jag vet…men man forsoker ju se lite av varje :)

Kommentar av gymkompisen pa gymmet igar: ”Hey, you don’t have those HUUGE trapz anymore!” [/b] Va?! :( Men det stammer, jag tranade lite annorlunda forut och tog i en hel del med trapzen pa manga ovningar. Har val blivit starkare i andra muskler nu forhoppningsvis.

Bildbevis….

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 848 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.