Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Blir det nat kvar av kanelbullen?!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
13 november, 2006 at 14:01 #874507Anonym anvandareMember
Hello Ja där kom wubben fröken
Härligt att vikten rör sig neråt och att fett% går sakta men säkert ner:emo-thumb
Hur känns det i kroppen då?13 november, 2006 at 14:06 #874508Anonym anvandareMemberFed up wrote:Kära nån, 53 är ju typ ingenting, har för mig att du var lika lång som jag, 170? Har du något viktmål, alltså ska du in i nån slags viktklass eller nåt?
Bra jobbat iallafall!Tackar! Ja jag tävlar ju inte i tunga klassen precis 😮 Måste bara se till att jag håller längden – 166 cm – för att kunna tävla i långa klassen body fitness Vikten skiter dom fullständigt i på registreringen men INTE jag. Har som mål att komma ner till runt 50 kg för att det ska se någorlunda bra ut :devil:
13 november, 2006 at 14:08 #874509Anonym anvandareMemberExhale Freddan wrote:Ojojoj…..miss fat free:up:Det kommer bli värre Sen efter FF tänkte jag köra en fett-diet
13 november, 2006 at 14:08 #874510Anonym anvandareMemberCinnabon wrote:Tackar! Ja jag tävlar ju inte i tunga klassen precis 😮 Måste bara se till att jag håller längden – 166 cm – för att kunna tävla i långa klassen body fitness Vikten skiter dom fullständigt i på registreringen men INTE jag. Har som mål att komma ner till runt 50 kg för att det ska se någorlunda bra ut :devil:50 kilo jösses då siktar du på att bli riktig hård ju
13 november, 2006 at 14:13 #874511Anonym anvandareMemberBlev STAY[/b] :pop: Ja vill ni bli maximalt förvirrade ska ni se den här filmen Det originella sättet den är filmad på gör bara att man själv tror att man börjar bli lite kocko i bollen, hihi! Men det är jag ju redan
”We follow a New York psychiatrist, Sam Foster (Ewan McGregor), on his strange journey through this alternate universe of the psyche’s purgatory after he meets Henry Lethem (Ryan Gosling), a highly disturbed young painter who plans on taking his own life on the eve of his 21st birthday.”
13 november, 2006 at 14:21 #874512Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Hello Ja där kom wubben fröken
Härligt att vikten rör sig neråt och att fett% går sakta men säkert.
Hur känns det i kroppen då?Tack tack!
Än så länge är det mest tröttheten och frusenheten som är största problemet. Kroppen är van vid träningsmängden nu och allt går på rutin vilket känns riktigt skönt. Det brukar vara sista veckorna som jag blir som svagast på styrketräningen men jag har lyckligtvis kunnat hålla styrkan på en relativt bra nivå hittills. Bara att rulla vidare och hoppas på att det håller i sig. Motivationen är i alla fall fortfarande på topp
13 november, 2006 at 14:22 #874513Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:50 kilo jösses då siktar du på att bli riktig hård juJojomensan….jag kör tills det tar stopp!! :nod
Såg dina före och efter bilder precis: grymt jobbat Vanessa! Förstå vilken inspiration du är för dom morsor som vill komma i form efter graviditeten :up: Jag vet ju själv inte….men jag kan tänka mig att det är tufft.
13 november, 2006 at 14:43 #874514Anonym anvandareMember..fast om du mäter in i korta klassen så minskar motståndet med minst 10 tävlande…
50kg!! kör på då! Slutspurten nu! Har ett par kilo jag måste ”cardia” bort med. Tur att man har motivation så märker man varken regn eller blåst!
13 november, 2006 at 16:55 #874515Anonym anvandareMemberCinnabon wrote:Tackar! Ja jag tävlar ju inte i tunga klassen precis 😮 Måste bara se till att jag håller längden – 166 cm – för att kunna tävla i långa klassen body fitness Vikten skiter dom fullständigt i på registreringen men INTE jag. Har som mål att komma ner till runt 50 kg för att det ska se någorlunda bra ut :devil:+166 menar du väl? Verkar konstigt om en lång klass har ett minusmått bara, menar jag. Det ska bli spännande att se slutformen på dig! är det i lund eller gbg du ska tävla (har frågat förr, men palla leta bakåt… )?
13 november, 2006 at 16:55 #874516Anonym anvandareMemberCinnabon wrote:Tackar! Ja jag tävlar ju inte i tunga klassen precis 😮 Måste bara se till att jag håller längden – 166 cm – för att kunna tävla i långa klassen body fitness Vikten skiter dom fullständigt i på registreringen men INTE jag. Har som mål att komma ner till runt 50 kg för att det ska se någorlunda bra ut :devil:+166 menar du väl? Verkar konstigt om en lång klass har ett minusmått bara, menar jag. Det ska bli spännande att se slutformen på dig! är det i lund eller gbg du ska tävla (har frågat förr, men palla leta bakåt… )?
13 november, 2006 at 22:32 #874517Anonym anvandareMemberSilvia wrote:..fast om du mäter in i korta klassen så minskar motståndet med minst 10 tävlande…50kg!! kör på då! Slutspurten nu! Har ett par kilo jag måste ”cardia” bort med. Tur att man har motivation så märker man varken regn eller blåst!
21 st[/b] långa skönheter är anmälda nu!! :up:
Håller med….motivationen gör hela skillnaden. Annars skulle man aldrig ta sig igenom det här. Det är dom här sista kilona som kommer vara som mest envisa. Bara att visa var skåpet ska stå, hehe :aggresiv:
14 november, 2006 at 10:37 #874518Anonym anvandareMemberFed up wrote:+166 menar du väl? Verkar konstigt om en lång klass har ett minusmått bara, menar jag. Det ska bli spännande att se slutformen på dig! är det i lund eller gbg du ska tävla (har frågat förr, men palla leta bakåt… )?Klasserna är -163 och +163
GÖTEBORG!
14 november, 2006 at 10:40 #874519Anonym anvandareMemberInte många bra bilder från gårdagens pass Bara suddigt (kanske tur för mig med tanke på minen i den andra bilden). Så kom personalen och påminde om sekretesslagen och att det var förbjudet att fota och filma på gymmet
14 november, 2006 at 10:45 #874520Anonym anvandareMemberbra form du har.. min är lite sämre..
14 november, 2006 at 12:48 #874521Anonym anvandareMemberCinnabon wrote:Klasserna är -163 och +163GÖTEBORG!
Har hört något om att om det är fler än 25 tävlande så blir det en klass till, men jag vet inte om det stämmer…
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.