Blir det nat kvar av kanelbullen?!

Home Forums Seriösa träningsjournaler Blir det nat kvar av kanelbullen?!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 616 through 630 (of 848 total)
  • Author

Ser bra ut det där. Bara att kämpa vidare så kommer det gå kanon!

Silvia wrote:
    Har hört något om att om det är fler än 25 tävlande så blir det en klass till, men jag vet inte om det stämmer…

Jag tror att det är så att det blir URVAL[/b]….alltså att domarna väljer ut de 15 som dom vill se mer av och som då går vidare till nästa rond. Rätta mig någon om jag har fel :ph34r:

Vore ju roligare att bara dela gänget i två klasser så att alla får vara med i alla tre ronder. Jaja, vi får se…

Jimma wrote:
    Ser bra ut det där. Bara att kämpa vidare så kommer det gå kanon!

Merci! :D Det är det sista som är svårast att få bort, men det SKA gå :frust:

Goofy_ wrote:
    bra form du har.. :D min är lite sämre.. :(

Tack! Det är bara att bestämma sig, sätta upp några kortsiktiga och långsiktiga mål för formen och sen är man på G. Kommer att gå bra för dig bara du bestämmer dig för det :up:

Cinnabon wrote:
    Så kom personalen och påminde om sekretesslagen och att det var förbjudet att fota och filma på gymmet :|

Vad tråkiga dom var då. Man får helt enkelt smygfotografera sig själv.

grattis på namnsdagen[/b]

Cinnabon wrote:
    Inte många bra bilder från gårdagens pass :( Bara suddigt (kanske tur för mig med tanke på minen i den andra bilden). Så kom personalen och påminde om sekretesslagen och att det var förbjudet att fota och filma på gymmet :|

vadå är det så? för att det kan råka vara nån oskyldig i bakgrunden? men det kan det ju på stan eller stranden också? är det förbjudet att fota överallt? :(

Nilsjohan wrote:
    Vad tråkiga dom var då. Man får helt enkelt smygfotografera sig själv.

grattis på namnsdagen[/b]

Tack för gratulationen! [/b] Jag får ta och lösa det på nåt sätt…vill ju kunna bjuda på lite träningsrelaterade bilder i fortsättningen också :nod

Har varit aptrött idag….släpade fötterna efter mig på morgonpromenaden, släpade lite till på eftermiddagspromenaden, var på vippen att hoppa över cardion :nono: men hoppades att det skulle kännas bättre när jag fått upp pulsen lite, så jag trampade i alla fall på halvtempo (65% maxpuls var tungt som attan :|) i 50 minuter. Skönt att det är gjort för nu kan jag lata mig resten av kvällen. Plugga lite borde man göra också :nerd:

Att det känns så här i kroppen nu tar jag som ett tecken på att det börjar närma sig slutet på en lång diet och förhoppningsvis händer det en massa….fettnedbrytning on the ASS!! Yes! :P

Shit va jag åt efter tävlingen i Ohio…..trodde alldrig jag skulle bli mätt. Det var high stack pancakes, Dairy Queen ice cream, Hardee’s monster thickburger och curly fries…. Men inte blev jag nå större för det. Pygmeeee :D

Fan nu blev jag ju hungrig:nono:
    Det såg jäkligt gott ut:P

Snygga strandbilder i Better bodies tråden.

Häng i nu så här i slutspurten, det brukar ju hända en hel del visuellt sista tiden. Strunta i vågen – spegeln räcker! Ska till Stockholm i helgen, hör av dig om du vill ha peppning, poseringsträning eller nåt!

Kom igen gumman, inte långt kvar nu!!!
    Vi kämpar stenhårt in i det sista båda två :nod

Vi ses snart bakom scenen :friends:
    Så kul vi kommer ha det!!!

KRAM!

Sånna bilder på mat ska man inte få lägga ut :(

Vanessa Frykman wrote:
    Sånna bilder på mat ska man inte få lägga ut :(

Håller med där….inga såna godsaker….:P

Cinnabon wrote:
    Har varit aptrött idag….släpade fötterna efter mig på morgonpromenaden, släpade lite till på eftermiddagspromenaden, var på vippen att hoppa över cardion :nono: men hoppades att det skulle kännas bättre när jag fått upp pulsen lite, så jag trampade i alla fall på halvtempo (65% maxpuls var tungt som attan :|) i 50 minuter. Skönt att det är gjort för nu kan jag lata mig resten av kvällen. Plugga lite borde man göra också :nerd:

Att det känns så här i kroppen nu tar jag som ett tecken på att det börjar närma sig slutet på en lång diet och förhoppningsvis händer det en massa….fettnedbrytning on the ASS!! Yes! :P

Hej hej, känner igen det där med APTRÖTT och en stark vilja om fettnedbrytning on the ASS

Viewing 15 posts - 616 through 630 (of 848 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.