Blir det nat kvar av kanelbullen?!

Home Forums Seriösa träningsjournaler Blir det nat kvar av kanelbullen?!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 631 through 645 (of 848 total)
  • Author

Kollar till dig….! :emo-thumb
    Så fin…kommer gå bra!:up:

Exhale Freddan wrote:
    Fan nu blev jag ju hungrig:nono:
    Det såg jäkligt gott ut.

Snygga strandbilder i Better bodies tråden.

Det VA jäkligt gott! Men du FÅR ju äta vad du vill du….so no complaining ok :nono:

Strandfotograferingen var riktigt kul. Längtar tillbaks till solen igen 8) Men, så länge som vägarna inte är slaskiga är jag glad. Inge roligt på morgonpromenaderna annars :(

Petra wrote:
    Häng i nu så här i slutspurten, det brukar ju hända en hel del visuellt sista tiden. Strunta i vågen – spegeln räcker! Ska till Stockholm i helgen, hör av dig om du vill ha peppning, poseringsträning eller nåt!

Nu börjar det bli riktigt tungt….vaknade inatt av illamående, eller var det hunger jag vet inte. Det har nog heller aldrig tagit så lång tid att ta sig igenom morgonpromenixen som idag. Kände mig som en 90 årig tant på ”slutspurten” 😥 Piss, piss, piss tänkte jag, men efter en go liten frukost och poseringsträning så kändes det liiite bättre i alla fall.

Kikar i spegeln varje dag och försöker hålla mig borta från vågen så gott det går. Det är ju bara det sista kvar nu och jag längtar verkligen till SCENEN!! :D

Lina wrote:
    Kom igen gumman, inte långt kvar nu!!!
    Vi kämpar stenhårt in i det sista båda två.

Vi ses snart bakom scenen :friends:
    Så kul vi kommer ha det!!!

KRAM!

Jepp, vi ses bakom kulisserna….ska bli skitkul! Kommer du vara där på lördagen också så kan vi festa loss med våra matlådor och beklaga oss om att vi inte kan gå på festen på lördagkväll ;)

Du kommer vara grym Lina :P Kramkram!

Vanessa och anna1: Flåt….får lägga in en bild på nåt som är kalorisnålt då :) Lite svårt att tänka på annat än alla godsaker som man inte får äta just nu 😮

Silvia wrote:
    Hej hej, känner igen det där med APTRÖTT och en stark vilja om fettnedbrytning on the ASS

Nu kör vi cardio Silvia. Fettet ska BORT!! :devil: Ska bli kul både att träffa dig backstage och få se dig på scenen :D

Fia wrote:
    Kollar till dig….! :emo-thumb
    Så fin…kommer gå bra!:up:

Bra det! :up: Hoppas du är stark för mig på gymmet, för hos mig finns inte styrkan kvar inte 😮

Nu blev jag också hungrig av bilderna på förra sidan :| :pop:

Ja..viken skillnad det är med mer eller mycket energi i systemet..känner mig både stark och pigg. ! Så nu är det dax att ”bygga” på mig .:emo-thumb . Ska bli så kul att se dig. Kämpa på nu!! Och kolla spegeln. (Petras stående replik nämligen.):up:

Cinnabon wrote:
    Bra det! :up: Hoppas du är stark för mig på gymmet, för hos mig finns inte styrkan kvar inte 😮

Smygtränade lite på Delta igår :| Härligt ryggpass med bensparkar som avslutning. Ingen konditionsträning….måste vila benen 😮

En liten till….. Känns bra i ryggen idag!

Ja, din rygg är full av fina detaljer!

Baboom wrote:
    Ja, din rygg är full av fina detaljer!

Tack! 😮

”Rygg tre gånger i veckan”….din galning ;) Hoppas du får bra resultat, men jag tycker du ser riktigt bra ut redan. Alltid nåt man är missnöjd med antar jag ;)

Cinnabon wrote:
    Det VA jäkligt gott! Men du FÅR ju äta vad du vill du….so no complaining ok :nono:

Hehe ja jag kan väl säga att jag har ganska många ätardagar i veckan…..men kanske inte såna där saker som på bilden, det blir bara på lördagen.:p
    Men en hel hög med kolisar blir det

Ja, det är ju klart att man blir missnöjd när man blir gemförd med dig :p
    Känner mig ju som en lönnfet sparris brevid!

Cinnabon wrote:
    Tack! 😮

”Rygg tre gånger i veckan”….din galning ;) Hoppas du får bra resultat, men jag tycker du ser riktigt bra ut redan. Alltid nåt man är missnöjd med antar jag ;)

Viewing 15 posts - 631 through 645 (of 848 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.