Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Blir det nat kvar av kanelbullen?!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
17 november, 2006 at 15:34 #874552Anonym anvandareMember
ryggen ser myckt bra ut. usch, önskar det kunde hända lite mer på min oxå….
18 november, 2006 at 10:25 #874553Anonym anvandareMemberBaboom wrote:Ja, det är ju klart att man blir missnöjd när man blir gemförd med dig :p
Känner mig ju som en lönnfet sparris brevid!Skitsnack!! :nono:
18 november, 2006 at 10:26 #874554Anonym anvandareMemberanna1 wrote:ryggen ser myckt bra ut. usch, önskar det kunde hända lite mer på min oxå….Ska du tävla på FF anna? Du ser farlig ut på avataren i alla fall
18 november, 2006 at 10:33 #874555Anonym anvandareMemberExhale Freddan wrote:Hehe ja jag kan väl säga att jag har ganska många ätardagar i veckan…..men kanske inte såna där saker som på bilden, det blir bara på lördagen. Men en hel hög med kolisar blir det.Ätätätätätät grabben Målet i bänkpressen hägrar! Snart 200kg va?! Hehe…
Alltid svårt när man är klar med dieten att hitta ett ”lagom” med maten (för mig i alla fall 😮 ). Måste ju se till att få i sig bra mat också och inte en massa skräp. Funderar på att tillåta skräpmat bara på helgerna sedan….gillar ju att BAKA, men det kan man ju inte kalla skräpmat heller Räknar med att det kommer att bli en hel del CHOKLAD, NÖTTER och KANELBULLAR efter tävlingen men då får jag väl föräta mig på det så kommer nog viljan att börja äta sunt igen tillbaks *hoppas* Måste se till att musklerna växer nu ju….har stått still rätt länge nu pga allt dietande
18 november, 2006 at 10:40 #874556Anonym anvandareMemberÄr med i ett försök i samband med kursen. Vi ska bära stegräknare och aktivitetsmonitorer (ja, jag känner mig rätt uppkopplad med två söta illröda apparater runt midjan ) i en veckas tid. Stegräknaren är ju rätt tråkig för den mäter bara rörelser vertikalt. Tveksamt om cykling skulle ge ”steg”. Men aktivitetsmonitorn däremot känner av både intensitet och frekvens.
Rekommenderat antal steg per dag skulle vara 10000 st. Klockan är halv elva på morgonen och jag har redan 9319 st Vi får väl se vem som är mest aktiv av oss :devil: Nästa vecka gör jag eventuellt också ett VO2max test. Ingen annan som vågar tydligen …
18 november, 2006 at 10:46 #874557Anonym anvandareMemberCinnabon wrote:Jepp, vi ses bakom kulisserna….ska bli skitkul! Kommer du vara där på lördagen också så kan vi festa loss med våra matlådor och beklaga oss om att vi inte kan gå på festen på lördagkvällDu kommer vara grym Lina Kramkram!
Absolut, ska sitta där med mina smaklösa matlådor och bygga upp tävlingsandan Ska ni se luciapokalen? Vi har inte riktigt bestämt oss än… Vore kul, men då måste man ju betala… I vilket fall som helst så kommer vi hänga lite på mässan i alla fall, mellan alla målningarna, hihi.
Ja, visst är det synd om oss som inte kan gå på festen!Du kommer vara grym du också tjejen :nod
Kramis!!
18 november, 2006 at 11:15 #874558Anonym anvandareMemberLina wrote:Absolut, ska sitta där med mina smaklösa matlådor och bygga upp tävlingsandan Ska ni se luciapokalen? Vi har inte riktigt bestämt oss än… Vore kul, men då måste man ju betala… I vilket fall som helst så kommer vi hänga lite på mässan i alla fall, mellan alla målningarna, hihi.
Ja, visst är det synd om oss som inte kan gå på festen!Du kommer vara grym du också tjejen.
Kramis!!
Jag ska se på finalen på lördagen….måste självklart kika på byggarna! Man kommer väl få sitta där i publiken och bli nervös inför morgondagen. Gömmer mig bakom brunfärgen och en stor svart träningsoverall :ph34r: Vi ses säkert på mässan också. Går ju inte att missa en sån söt tjej som du
Om EXAKT tre veckor….då sitter vi där :pop:
18 november, 2006 at 15:26 #874559Anonym anvandareMemberCinnabon wrote:Ska du tävla på FF anna? Du ser farlig ut på avataren i alla falljapp, fast i den korta klassen. fast jag ligger ganska dåligt på det för tillfället. släpar efter rejält på ben och rumpa. hoppas lite på mirakel nu dom sista veckorna!
18 november, 2006 at 15:35 #874560Anonym anvandareMemberCinnabon wrote:Ätätätätätät grabben Målet i bänkpressen hägrar! Snart 200kg va?! Hehe…Alltid svårt när man är klar med dieten att hitta ett ”lagom” med maten (för mig i alla fall. Måste ju se till att få i sig bra mat också och inte en massa skräp. Funderar på att tillåta skräpmat bara på helgerna sedan….gillar ju att BAKA, men det kan man ju inte kalla skräpmat heller Räknar med att det kommer att bli en hel del CHOKLAD, NÖTTER och KANELBULLAR efter tävlingen men då får jag väl föräta mig på det så kommer nog viljan att börja äta sunt igen tillbaks *hoppas* Måste se till att musklerna växer nu ju….har stått still rätt länge nu pga allt dietande
Jo sant som du säger att man måste hitta en balans.
Men det är lätt att man släpper lite för mycket på den under vissa perioder…..typ under julen:P
Men va f-n då får man jobba lite hårdare när det mjuka ska bort.18 november, 2006 at 16:49 #874561Anonym anvandareMemberVad är det för kurs du går??
19 november, 2006 at 11:29 #874562Anonym anvandareMemberInte lätt när detta är det man har att arbeta med……:huh:
19 november, 2006 at 11:32 #874563Anonym anvandareMemberanna1 wrote:japp, fast i den korta klassen. fast jag ligger ganska dåligt på det för tillfället. släpar efter rejält på ben och rumpa. hoppas lite på mirakel nu dom sista veckorna!Hoppas det går bra för dig. Det brukar ju hända en hel del den sista tiden med formen. Bara att ha is i magen som sagt :up:
Ses på FF!!
19 november, 2006 at 11:55 #874564Anonym anvandareMemberDet går neeeeeråt Mycket saktare nu men det är ju inte ovanligt:
Sju punkts kalipermätning 2a sep = 17,6%
Sju punkts kalipermätning 28e okt = 15,0%
Sju punkts kalipermätning 5e nov = 14,0%
Sju punkts kalipermätning 12e nov = 13,4%
Sju punkts kalipermätning 19e nov = 12,8%
[/b]19 november, 2006 at 12:26 #874565Anonym anvandareMemberJa vad säger man… grym form med fina linjer!
Lite kvar på benen, men snart…. perfekt! :up:hubas wrote:Inte lätt när detta är det man har att arbeta med……:huh:19 november, 2006 at 12:52 #874566Anonym anvandareMemberKommer inte ändra något med kosten nu utan bara köra på som vanligt. Vilket har fungerat bra hittils. Som vanligt är det benen som släpar. Ryggen ser ju i princip ut att vara i tävlingsform hela tiden.
Men senaste tiden verkar det släppa riktigt fint från benen så om det fortsätter i samma takt så kommer ”bullen” helt klart visa sina bästa form någonsin.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.