Blir det nat kvar av kanelbullen?!

Home Forums Seriösa träningsjournaler Blir det nat kvar av kanelbullen?!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 691 through 705 (of 848 total)
  • Author
    Cinnabon wrote:
    Du dyker väl ner till FF Sam?!

Skulle inte missa det om jag fick betalt.
    Finns ju en hel del folk som man följt under dieten, vissa mer intressanta än andra haha ..

Cinnabon wrote:
    Kändes gööörbra på dagens ryggpass…..lite lättare vikter men en massa energi o uthållighet i kroppen så det blev många repetitioner och lite vila. På konditionsfronten tänkte jag köra intensivt i 45 minuter för att sedan ta en lågintensiv nedvarvning på 15 minuter, men det gick så lätt så det var bara att trampa på med högt tempo hela timmen. Måste ju utnyttja dagarna med lite mer energi!! :dance:

Benen släpar fortfarande[/b]….:frust:

Stackare, är du så hungrig så du har börjat käka på kläderna: :)

Exhale Freddan wrote:

Hon spiller ju hela tiden så förmodligen var det fin marinad på kläderna också :p

Exhale Freddan wrote:

Det där var innan Ohio tävlingen…..fick ha två psyk-assistenter med mig at all times 😮

Du ska se att dina ben säkert blir så mycket bättre sen när du fått bort all vätska!
    Själv ser jag mest slät ut överallt just nu tycker jag : J*la vatten och kvinnliga hormonsvängningar :| :D

usch ja, samma här. känns som man inte har en enda linje på kroppen än mindre på benen. börjar bli lite nervös (el mycket)

Lina och Anna1: Jag känner precis likadant….verkar som att tävlingsnerverna börjar komma fram på riktigt nu. Känns som att kroppen är en hel enda nötpåse och att allt kommer gå åt skogen ;)

Vilken tur att det inte kommer att göra det då! :nod

Cinnabon wrote:
    Lina och Anna1: Jag känner precis likadant….verkar som att tävlingsnerverna börjar komma fram på riktigt nu. Känns som att kroppen är en hel enda nötpåse och att allt kommer gå åt skogen ;)

Tänkte att det är dags att lägga upp en ny bild på tuffingen :)

damn, nytagen eller ? du verkar ju vara i shape

Oj;) skit snygg sak på kortet och jäkla snyggt taget:up:

;) Jättefin

OERHÖRT snyggt – och vackert – kort på bildskön tjej ! :worship:

Blev så besviken på fotona till Better Bodies-tävlingen.. Tjejerna kom inte alls till sin rätt där. Både du Emily, och Frida, är verkligen fotogenika, men ser alldagliga ut i jämförelse med ert vanliga FANTASTISKA jag ;)

Förstår att du har det tufft nu och fullt upp… men då kanske det hjälper att veta att vi är många som mig som läser i din journal VARJE dag och både tror och hoppas på dig – och IMPONERAS ! :friends:
    Svik oss inte nu ;)

:emo-thumb Väldigt fin bild!
    Håller med fridas inlägg här uppe.

:P shit va snygg du är på bilden . Hubas ge oss mer nu kom igen :pop:

Som sagt du är otroligt vacker

Viewing 15 posts - 691 through 705 (of 848 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.