Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Blir det nat kvar av kanelbullen?!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
26 november, 2006 at 21:26 #874627Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Håller med dig. Herregud här snackar vi beautiful[/b]
Jag försöker ju bara vara så fin som du Vanessa 😮 😉
26 november, 2006 at 21:38 #874628Anonym anvandareMemberJa det blir inte så flitigt uppdaterat nu…har varit en lite smått hektisk helg med en massa på ”att-göra-listan” och roliga saker som fotograferingen, en tjejmiddag och så jag fick också hjälp av mamma med att sy tävlingsbaddräkten Bara lite små justeringar kvar nu.
Träningen har rullat på som vanligt men jag kommer göra lite små ändringar denna vecka. Humöret är varierande (från saddistiskt till änglalikt) som sagt och tankarna kretsar nästan enbart kring tävlingen nu (och MAT som man inte får äta). Inte mycket som måste fixas med precis men det är tävlingsnerverna som börjar krypa fram och dom kommer hjälpa mig igenom dom här sista TVÅ veckorna.
Kalipermätningen visade 12,2%[/b] så det går vidare neråt sakta men säkert :whistle:
27 november, 2006 at 10:50 #874629Anonym anvandareMemberVilka läckra bilder på en läcker tjej!! :nod
Håller med om att BB-bilderna inte var nåt vidare bra på någon av tjejerna, vilket är tråkigt. Jättetråkigt att du inte gick vidare också, jag höll på dig! Du borde helt klart vara en finalist tjejen!!Men nu biter vi ihop och ger järnet, inte ens 2 veckors hårdträning kvar nu :yahoo: Gud va jag längtar!!! Och snaaaaart får vi äta allt gott vi kan tänka oss
KRAM!
27 november, 2006 at 11:13 #874630Anonym anvandareMemberCinnabon wrote:Inte nu men snart så….:whistle:hmm ok, grymt fina bilder åtminstone :emo-thumb
27 november, 2006 at 11:28 #874631Anonym anvandareMemberTok fina bilder. Bra jobbat! Kommer att gå kanon på FF.
27 november, 2006 at 11:45 #874632Anonym anvandareMemberBilderna var bara sååååååå snygga på dig!!!:emo-thumb
Du ser grymt bra ut i kroppen!Lycka till//S*:up:27 november, 2006 at 17:39 #874633Anonym anvandareMemberCinnabon wrote:Skitsnygg ”sak” Ja jag tror han hittade den på…erm…gatan eller nåtBrutta så klart:p
27 november, 2006 at 20:34 #874634Anonym anvandareMemberLina wrote:Vilka läckra bilder på en läcker tjej!!
Håller med om att BB-bilderna inte var nåt vidare bra på någon av tjejerna, vilket är tråkigt. Jättetråkigt att du inte gick vidare också, jag höll på dig! Du borde helt klart vara en finalist tjejen!!Men nu biter vi ihop och ger järnet, inte ens 2 veckors hårdträning kvar nu. Gud va jag längtar!!! Och snaaaaart får vi äta allt gott vi kan tänka oss
KRAM!
Men nu kan jag fokusera helt och hållet på BF tävlingen. Va kul att komma så långt i vilket fall som helst
Ja nu rullar bara dagarna fram fort som attan. Knappt man hinner med att beklaga sig över minskad energi och att man bara äter fisk hela tiden (känns det som i alla fall). Snart sitter man där med näven i godispåsen Undrar om 2kg räcker?!
Gooooo…..sista biten! :dance:
27 november, 2006 at 20:40 #874635Anonym anvandareMemberJimma wrote:Tok fina bilder. Bra jobbat! Kommer att gå kanon på FF.Tack! Om det inte går kanon kommer jag i alla fall ha skitkul :dance:
27 november, 2006 at 20:42 #874636Anonym anvandareMemberSUSAN wrote:Bilderna var bara sååååååå snygga på dig!!!
Du ser grymt bra ut i kroppen!Lycka till//S*:up:Åh tack! 😮
Btw….jag håller ett öga på dig med :nod Snygga framsteg du har gjort :up: kommer gå kanoners för dig i framtiden med den viljan och styrkan!
27 november, 2006 at 20:43 #874637Anonym anvandareMemberExhale Freddan wrote:Brutta så klart:pSåååå ska det låta :nod
27 november, 2006 at 20:58 #874638Anonym anvandareMemberTror mina ben har ett eget litet liv Riktig trött, och med grym träningsvärk från gårdagens benpass kliver jag upp på cykeln och vips är 45 minuter av snabb spinning över….sen var det bara en promenad hem till fisken som gällde
Dagens gärning är att jag lyckats inspirera en kompis på gymmet att ta tag i träningen och kosten för att gå ner i vikt. Målet för henne är att våga gå i bikini till sommaren :up: Jag är så glad att jag får hjälpa till!!
Mina EXTRA Sweet Fruits är slut [/b]:cry:
27 november, 2006 at 21:45 #874639Anonym anvandareMember2 kg godis går ner på hemvägen…Förstår hur du tänker..sen när man sitter där med godispåsen är det ju inte såååå märkvädigt som i fantasin..som så mycket annat här i livet:p
28 november, 2006 at 07:14 #874640Anonym anvandareMemberCinnabon wrote:Och sa var det 40 min CARDIO[/b] saklart….slog ett personligt rekord (nat maste man val kampa for) och svettades som en tok Men det gillar jag. Var ju tvungen att kika pa alla byggare fran ovan under min stretch-rutin ocksa.Golds nice..
28 november, 2006 at 07:57 #874641Anonym anvandareMemberNu är det inte långt kvar!
Du är så duktig som kämpar så hårt!
Mål-linjen är inom räckhåll!!!
:yahoo: :buttrock: :friends: -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.