Blir det nat kvar av kanelbullen?!

Home Forums Seriösa träningsjournaler Blir det nat kvar av kanelbullen?!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 848 total)
  • Author

Det blev visst ”TALLADEGA NIGHTS: The ballad of Ricky Bobby”…[/b]blev nerrostad av ett gang killar, sa jag far val se ”Step Up” ensam da :(

Den far tre stjarnor av fem utav mig.

Verkar som att jag ar det enda tjejen som tranar tungt pa mitt gym…kanner mig lite udda nar jag kor samma ovningar som killarna ;) Igar hade jag i alla fall energi att kora ett tufft pass BROST[/b]: borjade med rak hantelpress (varmer alltid upp forst med 4 latta set eller sa) tre set, sen en brostpress i maskin tre set och sist en sned bankpress fyra set som jag tycker tar riktigt bra :up:

Avslutade med 45 min CARDIO [/b]pa crosstrainern!! ;)

Harlig MORGONPROMENIX pa 65 minuter[/b]. Lyckans ost ar jag som far se soluppgangen nastan varje morgon (nar inte LA SMOG gommer den) Gor mig :D

Maste nog andra promenad-rutten lite for jag passerar alldeles for manga restauranger som doftar av nyrostat brod och nybakade pannkakor :nono: Lockar fram hungern…kommer hem vralhungrig och i min iver lyckas jag branna frukostbrodet TRE ganger!

Tar alltid lite linfron till frukosten samt calcium, vitamin E och fiskolja :nod

vad avis jag är på dig som är i usa!!! älskar det landet!!

lycka till med dieten! inte mycket att tappa där inte!

athleticmia wrote:
    vad avis jag är på dig som är i usa!!! älskar det landet!!

lycka till med dieten! inte mycket att tappa där inte!

Jo det ar harligt 8) Hoppas det gar bra for dig med diet och tavlingsforberedelser ocksa. Saknar din journal!

Mina nya kompisar. Nu ska jag flyga fram pa morgonpromenaderna :nod

Skulle ju vila idag men tar vilodag imorn istallet…det var svart att tacka nej till ett pass pa GOLD’s GYM i Venice [/b]:P

Det blev ett svettigt BENPASS[/b] med en stenhard instruktor (I’ll hate you tomorrow). No mercy! :rtfm: Benspark, hacklift, benpress, sedan sittande vadpress och staende vadpress. Blev ocksa en hel del straff-repetitioner for att jag mesade och inte sag tillrackligt slut ut 😮 Pokerfejs ar inte alltid bra att ha! Avslutade med stretch som jag siktar pa att bli mycket flitigare pa att gora efter styrkepassen….bara for dig Dessan ;)

tack ska du ha! jo det går bra här! :)

journal finns på coachonline under tävlingsavdelning…. ;)

Cinnabon wrote:
    Skulle ju vila idag men tar vilodag imorn istallet…det var svart att tacka nej till ett pass pa GOLD’s GYM i Venice [/b]:P

Nej, vem skulle gjort det? Nu längtar jag ännu mer till 6 sept…särskilt som det regnar på oss här hemma. Hoppas vi kan köra nåt pass när ja kommer.

See you soon!

Cinnabon wrote:
    Mina nya kompisar. Nu ska jag flyga fram pa morgonpromenaderna :nod

Så det vart nya dojor!

Berätta om det känns bättre i smalbenen!

athleticmia wrote:
    journal finns på coachonline under tävlingsavdelning…. ;)

Ah, den ska jag kolla bums :p

Jag ar glad att du bestamde dig for att tavla igen. Det ser riktigt bra ut och jag tror definitivt att domarna kommer uppmarksamma dig mycket mer nu :nod Det brukar ju droja nagra tavlingar for det. Kor hart!! :up:

Petra wrote:
    Nu längtar jag ännu mer till 6 sept…särskilt som det regnar på oss här hemma. Hoppas vi kan köra nåt pass när ja kommer.

See you soon!

Sot hund Petra…forstar att du kommer sakna den pa semestern :friends:

Klart vi ska ta ett pass bland biffarna :bb3: Vi hors sen nar du tagit dig over Atlanten!

Baboom wrote:
    Så det vart nya dojor! Berätta om det känns bättre i smalbenen!

Jepp, jepp….kandes riktigt bra imorse i alla fall. Far hoppas att det haller i sig. Har stretchat och masserat lite ocksa vilket jag tror hjalper en hel del.

Kool avatar forresten :up: Dagsformen eller?!

Ingen spannande traning att rapportera idag, forutom MORGONPROMENIXEN[/b] forstass (tror att alla galningar ligger och sover sott for jag traffade inte en sjal pa hela turen).

VILODAG[/b] idag alltsa och nu bar det av in i koket for att fixa till min specialare: PROTEIN SLURP! [/b]Mumma :fun: Fattas bara ett litet drink-paraply…

Vad är det för innehåll i den då?:P

Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 848 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.