Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Blir det nat kvar av kanelbullen?!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
28 november, 2006 at 14:22 #874642Anonym anvandareMemberFia wrote:2 kg godis går ner på hemvägen…Förstår hur du tänker..sen när man sitter där med godispåsen är det ju inte såååå märkvädigt som i fantasin..som så mycket annat här i livet:p
Men man kan leva ratt bra med vild fantasi ocksa
Egentligen ar jag mest hungrig pa mera mat bara, och att kunna laga lite mer komplicerade ratter utan att behova rakna pa allt som gar i Kan ju inte kalla det jag gor nu for matlagning direkt…..koka fisk eller kycklingfile och woka gronsaker ar ju inte sa svart
28 november, 2006 at 14:29 #874643Anonym anvandareMemberMelixa wrote:Nu är det inte långt kvar!
Du är så duktig som kämpar så hårt!
Mål-linjen är inom räckhåll!!!Tack Melixa! :friends: Och efter mallinjen ar et dags att planera nya hogre mal Men inte langt kvar nu till :pop:
Snart vagning och matning for dig tjejen :nod Hoppas det kanns bra!
30 november, 2006 at 10:08 #874644Anonym anvandareMemberHur går det för dig tjejen!?
Nu är det verkligen inte långt kvar, jag längtar såååå :yahoo:
Formen känns OK, kan kanske bli lite bättre än sist trots allt om jag har tur… Började med vätskemetoden idag så det blir spännande att se skillnaden från dag till dag nu!
Jag har förresten skaffat mig en egen blogg nu! Titta gärna förbi om du känner för det :happy: (har en länk nere i min signatur).Nu ger vi ALLT!!! Bara en veckas hårdträning kvar! Sen kan vi bara att njuta av allt roligt :nod
KRAM på dig!
30 november, 2006 at 10:59 #874645Anonym anvandareMemberLycka till nu !!!!!
30 november, 2006 at 12:24 #874646Anonym anvandareMemberLina wrote:Hur går det för dig tjejen!?
Nu är det verkligen inte långt kvar, jag längtar såååå. Formen känns OK, kan kanske bli lite bättre än sist trots allt om jag har tur… Började med vätskemetoden idag så det blir spännande att se skillnaden från dag till dag nu!
Jag har förresten skaffat mig en egen blogg nu! Titta gärna förbi om du känner för det (har en länk nere i min signatur).Nu ger vi ALLT!!! Bara en veckas hårdträning kvar! Sen kan vi bara att njuta av allt roligt
KRAM på dig!
Jo, mycket att stå i nu. Spänningen stiger för varje dag! Var inne och kikade på din blogg direkt när jag såg länken i din signatur :up: Så nu kan jag hålla koll på dig jag me, bli jättebra :ph34r: Alltid kul att läsa om sånt som man själv går igenom nu.
Din form den KOMMER att vara bättre…..det tvivlar jag inte ett dugg på. Sen kommer du att ha ännu mer självförtroende på scen för nu har du lite mer erfarenhet och kan ta för dig mer :nod
Bara sista finjusteringen kvar…det här kommer gå skitbra! Kramkram!
30 november, 2006 at 12:39 #874647Anonym anvandareMemberBara 10 dagar kvar[/b] och varje dag är i princip planerad in i minsta detalj. Kör med en vätsketömning denna gång också eftersom jag tyckte att det gav ganska bra resultat på mig sist jag tävlade. Dricker rätt mycket vatten redan nu men kommer öka intaget en hel del den kommande veckan. Vanligt vatten, mineralvatten (behöver saltet) och grönt te blir det mängder av alltså Får se till att det finns en toa i närheten hela tiden, hehe! Valde att utesluta alla light-drycker ur min diet helt och hållet för fem veckor sedan, men kröp till korset i lördags och drack lite sprite zero för att stilla sockersuget…..mådde bara illa efteråt så det är inget jag saknar nu
Kör fortfarande tungt och intensivt på styrketräningen och mina vanliga morgonpromenader och konditionspass. Nästa vecka kommmer jag köra igenom hela kroppen ordentligt med lite lättare vikter och fler repetitioner. Blir några bastubesök också sista dagarna innan tävlingen, dels för att det är så skönt med värmen och dels för att jag vill svettas lite extra :whistle:
30 november, 2006 at 12:45 #874648Anonym anvandareMemberDrömde inatt att jag vaknade och såg att julgranen redan stod pyntad i vardagsrummet….men inte med dom vanliga julgranskulorna utan i grenarna hängde alla mina matlådor inför uppladdningen Märks att det börjar närma sig. Sen var det en massa utrymme UNDER granen också
Andra gånger har jag drömt mardrömmar (som jag tror alla har haft) om att jag har ätit en massa mat som jag inte borde…..och sabbat formen helt 😮 Crazy!
Nej, nu är det dags att plugga….:nerd:
30 november, 2006 at 12:46 #874649Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Lycka till nu !!!!!Tack Vi ses på FF!
30 november, 2006 at 13:25 #874650Anonym anvandareMemberCinnabon wrote:Drömde inatt att jag vaknade och såg att julgranen redan stod pyntad i vardagsrummet….men inte med dom vanliga julgranskulorna utan i grenarna hängde alla mina matlådor inför uppladdningen Märks att det börjar närma sig. Sen var det en massa utrymme UNDER granen ocksåAndra gånger har jag drömt mardrömmar (som jag tror alla har haft) om att jag har ätit en massa mat som jag inte borde…..och sabbat formen helt Crazy!
Hahah, den drömmen om julgranen var riktigt rolig!!
Men jag har drömt precis det samma som du om det där med att jag ätit massa mat som inte är OK och formen blivit därefter! Fattar inte hur fixerad man kan bli
Nu kör vi stenhårt! Jag har redan räknat ner antalet timmar cardio jag har kvar
1 december, 2006 at 14:16 #874651Anonym anvandareMemberNu ar vi 30[/b] i langa klassen!! :dance:
1 december, 2006 at 14:30 #874652Anonym anvandareMemberCinnabon wrote:Drömde inatt att jag vaknade och såg att julgranen redan stod pyntad i vardagsrummet….men inte med dom vanliga julgranskulorna utan i grenarna hängde alla mina matlådor inför uppladdningen Märks att det börjar närma sig. Sen var det en massa utrymme UNDER granen ocksåAndra gånger har jag drömt mardrömmar (som jag tror alla har haft) om att jag har ätit en massa mat som jag inte borde…..och sabbat formen helt 😮 Crazy!
Nej, nu är det dags att plugga
Haha hoppas det va bara nyttiga matlådor då och inte massa kanelbullar eller dylikt! Lycka till på FF:up:
2 december, 2006 at 13:11 #874653Anonym anvandareMemberMHD wrote:Haha hoppas det va bara nyttiga matlådor då och inte massa kanelbullar eller dylikt! Lycka till på FF:up:Tack o tack! Snygg jul-avatar du har :up: Måste fixa en jag med.
Ja idag ska det planeras vad som ska finnas i matlådorna. Kanske kan flörta mig till ett och annat riskorn i alla fall
2 december, 2006 at 13:21 #874654Anonym anvandareMemberSista justeringarna på baddräkten görs idag. Sen ska stenarna på
Stackars mamma få ha tålamod med mig….tur att hon gillar att sy. Det betyder mycket för mig att hon vill vara delaktig i mitt tävlande. Mest uttrycker hon sin oro över hur dieten påverkar mig och om det verkligen är bra för kroppen med all träning. Hon frågade idag om jag hade ”fixat till det där med armarna”…..”eftersom alla musklerna försvann på förra dieten”. Hehe, mamma slutar aldrig förvåna
3 december, 2006 at 09:43 #874655Anonym anvandareMemberSnart, snart, SNART är det dags tjejen!!!!! :yahoo:
Du kan tro att jag längtar nu
Kommer bli så gryyymt kul det här!Kram på dej!
4 december, 2006 at 14:14 #874656Anonym anvandareMemberLina wrote:Snart, snart, SNART är det dags tjejen!!!!!
Du kan tro att jag längtar nu.
Kommer bli så gryyymt kul det här!Kram på dej!
Lite dalig uppdatering av mig har 😮 forsoker koncentrera mig pa tentaplugget *gar inge vidare* och tavlingsforberedelserna. Det mesta faller pa plats den har veckan och pa sondag ska allt vara PERFEKT. Tavlingsnerverna borjar komma fram och man kommer pa sig sjalv med ett plotsligt brett leende lite da och da.
Trott pa vattnet nu! Ar lite avis pa dig som fick ga pa DC…..finns inget battre for att fa upp lite mer motivation sista biten. Snart ska vi ROCKA LOSS pa scen som coachen sager
Stor kram!
Du….vi vager nastan lika mycket nu.[/b]
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.