Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Blir det nat kvar av kanelbullen?!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
4 december, 2006 at 14:44 #874657Anonym anvandareMemberCinnabon wrote:Lite dalig uppdatering av mig har. forsoker koncentrera mig pa tentaplugget *gar inge vidare* och tavlingsforberedelserna. Det mesta faller pa plats den har veckan och pa sondag ska allt vara PERFEKT. Tavlingsnerverna borjar komma fram och man kommer pa sig sjalv med ett plotsligt brett leende lite da och da.
Trott pa vattnet nu! Ar lite avis pa dig som fick ga pa DC…..finns inget battre for att fa upp lite mer motivation sista biten. Snart ska vi ROCKA LOSS pa scen som coachen sager
Stor kram!
Du….vi vager nastan lika mycket nu.[/b]
Verkar som vi har en del gemensamt nu
Själv försöker jag få skrivit så mkt som möjligt på mitt exjobb, men det går rätt segt måste jag erkänna… Är hyfsat tankspridd nuUsch vad det är äckligt med så mycket vatten! Och nu allt jädra salt också… Kommer se ut som en säl i 3 dagar framöver nu då… Kul Men sen så kommer formtoppen lagom till söndag Och då ska vi allt rocka loss!!
Kämpa på med plugg och deff!
Snart ses vi på invägningen…KRAM!!
4 december, 2006 at 16:20 #874658Anonym anvandareMemberMammor e grymma
4 december, 2006 at 18:41 #874659Anonym anvandareMemberVadå väger lika mycket som Lina??? Avslöjar du?
Själv har jag inte haft några problem att få i mig vattnet idag!!
Ses snart!4 december, 2006 at 22:13 #874660Anonym anvandareMemberSilvia wrote:Vadå väger lika mycket som Lina??? Avslöjar du?
Själv har jag inte haft några problem att få i mig vattnet idag!!
Ses snart!Tjaba tjejen! Du ser hyffsat krispig ut Silvia :nod Kommer gå kanon det här för dig. Fortsätt hinka vatten då så ses vi över lite osaltad mat på lördag hoppas jag, hehe!
PS. Vi får se på vågen på onsdag vad den visar
4 december, 2006 at 22:20 #874661Anonym anvandareMemberSamir wrote:Mammor e grymma4 december, 2006 at 22:26 #874662Anonym anvandareMemberLina wrote:Verkar som vi har en del gemensamt nu.
Själv försöker jag få skrivit så mkt som möjligt på mitt exjobb, men det går rätt segt måste jag erkänna… Är hyfsat tankspridd nu.Usch vad det är äckligt med så mycket vatten! Och nu allt jädra salt också… Kommer se ut som en säl i 3 dagar framöver nu då… Kul Men sen så kommer formtoppen lagom till söndag. Och då ska vi allt rocka loss!!
Kämpa på med plugg och deff!
Snart ses vi på invägningen…KRAM!!
Ska försöka få tentan ur vägen så fort som möjligt. 100% koncentration under någon dag nu så är det klart och jag kan fokusera på helgens äventyr!
Tänk va lite LIME kan göra för smaken. Mums Nästan som tequila shots….en slick salt, häv ett glas vatten, smaska sen på en limeklyfta Vad gör man inte…..
Invägning? Men Lina ska du köra bygge, hihi. Jag mäter mig nog bara
Kramis!
4 december, 2006 at 22:46 #874663Anonym anvandareMemberGlömde ju berätta att jag faktiskt tog personbästa idag på dips. Hela 10 st fixade jag heeeelt själv :dance: Djuuupa var dom me! Måste vara den här fjädervikten 10 st kanske inte är så imponerande, men man måste ju ha delmål, så det är bara att pressa vidare till nåsta nivå nu.
4 december, 2006 at 23:09 #874664Anonym anvandareMemberKollar till dig lite…:emo-thumb
Nu är du näääära….Lycka till nu!!!Cinnabon wrote:Glömde ju berätta att jag faktiskt tog personbästa idag på dips. Hela 10 st fixade jag heeeelt själv :dance: Djuuupa var dom me! Måste vara den här fjädervikten 10 st kanske inte är så imponerande, men man måste ju ha delmål, så det är bara att pressa vidare till nåsta nivå nu.4 december, 2006 at 23:16 #874665Anonym anvandareMemberCinnabon wrote:Tjaba tjejen! Du ser hyffsat krispig ut Silvia :nod Kommer gå kanon det här för dig. Fortsätt hinka vatten då så ses vi över lite osaltad mat på lördag hoppas jag, hehe!PS. Vi får se på vågen på onsdag vad den visar
Försvinn nu inte bara:) Vaknade precis hungrig och just det ja, törstig!
5 december, 2006 at 00:17 #874666Anonym anvandareMemberTänkte att så här i vintertider så passar det bra med en sommar bild!
5 december, 2006 at 08:23 #874667Anonym anvandareMemberÅh så snygg!
Du är jättefin Emily!!!
Ses till helgen Hubas o Cinnabon!
Kram5 december, 2006 at 10:13 #874668Anonym anvandareMemberJäkligt snyggt kort.
Du är duktig på att ta kort också….fast det kanske är lätt med en sån modell?:up:5 december, 2006 at 10:15 #874669Anonym anvandareMemberhubas wrote:Tänkte att så här i vintertider så passar det bra med en sommar bild!wow vilken fin bild.
Hubas är det du som tog bilden?5 december, 2006 at 10:25 #874670Anonym anvandareMemberhubas wrote:Tänkte att så här i vintertider så passar det bra med en sommar bild!ja, den va då inte dålig! Riktigt fin.
5 december, 2006 at 10:40 #874671Anonym anvandareMemberExhale Freddan wrote:Jäkligt snyggt kort.
Du är duktig på att ta kort också….fast det kanske är lätt med en sån modell?:up:tack. Men det är ju som du säger med en sådan model så går det ju sällan fel
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.