Blir det nat kvar av kanelbullen?!

Home Forums Seriösa träningsjournaler Blir det nat kvar av kanelbullen?!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 751 through 765 (of 848 total)
  • Author
    Cinnabon wrote:
    Lite dalig uppdatering av mig har. forsoker koncentrera mig pa tentaplugget *gar inge vidare* och tavlingsforberedelserna. Det mesta faller pa plats den har veckan och pa sondag ska allt vara PERFEKT. Tavlingsnerverna borjar komma fram och man kommer pa sig sjalv med ett plotsligt brett leende lite da och da.

Trott pa vattnet nu! Ar lite avis pa dig som fick ga pa DC…..finns inget battre for att fa upp lite mer motivation sista biten. Snart ska vi ROCKA LOSS pa scen som coachen sager

Stor kram!

Du….vi vager nastan lika mycket nu.[/b]

Verkar som vi har en del gemensamt nu :D
    Själv försöker jag få skrivit så mkt som möjligt på mitt exjobb, men det går rätt segt måste jag erkänna… Är hyfsat tankspridd nu :|

Usch vad det är äckligt med så mycket vatten! Och nu allt jädra salt också… Kommer se ut som en säl i 3 dagar framöver nu då… Kul ;) Men sen så kommer formtoppen lagom till söndag :P Och då ska vi allt rocka loss!!

Kämpa på med plugg och deff!
    Snart ses vi på invägningen…

KRAM!!

Mammor e grymma

Vadå väger lika mycket som Lina??? Avslöjar du?
    Själv har jag inte haft några problem att få i mig vattnet idag!!
    Ses snart!

Silvia wrote:
    Vadå väger lika mycket som Lina??? Avslöjar du?
    Själv har jag inte haft några problem att få i mig vattnet idag!!
    Ses snart!

Tjaba tjejen! Du ser hyffsat krispig ut Silvia :nod Kommer gå kanon det här för dig. Fortsätt hinka vatten då så ses vi över lite osaltad mat på lördag hoppas jag, hehe!

PS. Vi får se på vågen på onsdag vad den visar :P

Samir wrote:
    Mammor e grymma
    Lina wrote:
    Verkar som vi har en del gemensamt nu.
    Själv försöker jag få skrivit så mkt som möjligt på mitt exjobb, men det går rätt segt måste jag erkänna… Är hyfsat tankspridd nu.

Usch vad det är äckligt med så mycket vatten! Och nu allt jädra salt också… Kommer se ut som en säl i 3 dagar framöver nu då… Kul Men sen så kommer formtoppen lagom till söndag. Och då ska vi allt rocka loss!!

Kämpa på med plugg och deff!
    Snart ses vi på invägningen…

KRAM!!

Ska försöka få tentan ur vägen så fort som möjligt. 100% koncentration under någon dag nu så är det klart och jag kan fokusera på helgens äventyr!

Tänk va lite LIME kan göra för smaken. Mums :D Nästan som tequila shots….en slick salt, häv ett glas vatten, smaska sen på en limeklyfta :) Vad gör man inte…..

Invägning? Men Lina ska du köra bygge, hihi. Jag mäter mig nog bara ;)

Kramis!

Glömde ju berätta att jag faktiskt tog personbästa idag på dips. Hela 10 st fixade jag heeeelt själv :dance: Djuuupa var dom me! Måste vara den här fjädervikten :| 10 st kanske inte är så imponerande, men man måste ju ha delmål, så det är bara att pressa vidare till nåsta nivå nu.

Kollar till dig lite…:emo-thumb
    Nu är du näääära….Lycka till nu!!!

Cinnabon wrote:
    Glömde ju berätta att jag faktiskt tog personbästa idag på dips. Hela 10 st fixade jag heeeelt själv :dance: Djuuupa var dom me! Måste vara den här fjädervikten :| 10 st kanske inte är så imponerande, men man måste ju ha delmål, så det är bara att pressa vidare till nåsta nivå nu.
    Cinnabon wrote:
    Tjaba tjejen! Du ser hyffsat krispig ut Silvia :nod Kommer gå kanon det här för dig. Fortsätt hinka vatten då så ses vi över lite osaltad mat på lördag hoppas jag, hehe!

PS. Vi får se på vågen på onsdag vad den visar :P

Försvinn nu inte bara:) Vaknade precis hungrig och just det ja, törstig!

Tänkte att så här i vintertider så passar det bra med en sommar bild!

Åh så snygg!
    Du är jättefin Emily!!!
    Ses till helgen Hubas o Cinnabon!
    Kram

Jäkligt snyggt kort.
    Du är duktig på att ta kort också….fast det kanske är lätt med en sån modell?:up:

hubas wrote:

wow vilken fin bild.
    Hubas är det du som tog bilden?

hubas wrote:

ja, den va då inte dålig! Riktigt fin.

Exhale Freddan wrote:
    Jäkligt snyggt kort.
    Du är duktig på att ta kort också….fast det kanske är lätt med en sån modell?:up:

tack. Men det är ju som du säger med en sådan model så går det ju sällan fel :)

Viewing 15 posts - 751 through 765 (of 848 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.