Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Blir det nat kvar av kanelbullen?!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
5 december, 2006 at 10:41 #874672Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:wow vilken fin bild.
Hubas är det du som tog bilden?Jepp det är jag som är skyldig.:o
5 december, 2006 at 10:44 #874673Anonym anvandareMemberhubas wrote:Jepp det är jag som är skyldig.:oGrymt fotograf du är:nod vissa lite mer av dina bilder PLEASE:p
5 december, 2006 at 12:41 #874674Anonym anvandareMemberCinnabon wrote:Ska försöka få tentan ur vägen så fort som möjligt. 100% koncentration under någon dag nu så är det klart och jag kan fokusera på helgens äventyr!Tänk va lite LIME kan göra för smaken. Mums Nästan som tequila shots….en slick salt, häv ett glas vatten, smaska sen på en limeklyfta. Vad gör man inte…..
Invägning? Men Lina ska du köra bygge, hihi. Jag mäter mig nog bara.
Kramis!
Ajdå, inmätning menade jag ju såklart
Ja, man får verkligen hitta på knep för att få i sig allt saltNej, nu MÅSTE jag skriva examensarbete och inte surfa mer
Edit: Läcker bild som vanligt!!
5 december, 2006 at 12:44 #874675Anonym anvandareMemberVilken härlig bild!!!
Känns skönt med bara några dagar kvar av dieten va?
5 december, 2006 at 14:40 #874676Anonym anvandareMemberja, en riktigt härlig bild. får en att verkligen längta till sommaren igen
5 december, 2006 at 17:40 #874677Anonym anvandareMemberFia wrote:Kollar till dig lite…:emo-thumb
Nu är du näääära….Lycka till nu!!!Vackra Fia! Sååå härliga bilder…..gillar den på din avatar bäst :up:
Bara fyra dar kvar. Var försvinner tiden? Tjoff så är det söndag….
5 december, 2006 at 17:43 #874678Anonym anvandareMemberSilvia wrote:Försvinn nu inte bara:) Vaknade precis hungrig och just det ja, törstig!Nejdå, det bli lite kvar av kanelbullen i alla fall Resten äter jag upp på söndag kväll hehe
Konstig du….törstig på vätskeladdningen
5 december, 2006 at 17:46 #874679Anonym anvandareMemberMelixa wrote:Åh så snygg!
Du är jättefin Emily!!!
Ses till helgen Hubas o Cinnabon!
KramJa man längtar tillbaks till strand, sol och värme Ses snart!
Kramkram!
5 december, 2006 at 17:49 #874680Anonym anvandareMemberCamillaJ wrote:Vilken härlig bild!!!Känns skönt med bara några dagar kvar av dieten va?
Ja, snart är det julbordsdax
Hoppas det går bra med din andra uppladning nu inför Lucia. Läskigt om det ser bättre ut än på DC. Ska heja på lördag, det lovar jag
5 december, 2006 at 17:52 #874681Anonym anvandareMemberSnart dags för dagens andra förbränningspass…..UT och PROMENERA :kicking:
Dagens kommentar från mamsen: ”Nej fy vad mager du är nu!” Kanske därför som det står en stor påse kanelbullar i köket….i fall att jag skulle tänka mig att ta en eller, mitt i kolhydrattömningen?! :nono:
5 december, 2006 at 20:01 #874682Anonym anvandareMemberAlldeles klar med dagens cardio :whistle: Genomblöt när jag kom hem men gla för det för nu får jag fylla på med världens mest saltade FIRRE….mums, eller?!
Fick glädjande besked idag också att jag är bjuden på flera disputationer nästa vecka på KI, vilket betyder att jag får lyssna på en massa intressant forskning inom livsstil, kost och hälsa, dricka gratis champagne och festa loss (hrm, kanske tar det lite lugnt inför professorn bara) :fun:
5 december, 2006 at 20:03 #874683Anonym anvandareMemberÅåå vad hräligt att promenera i regnet… eller kanske inte *ler*
smakade fisken bra?5 december, 2006 at 20:29 #874684Anonym anvandareMember😮 photoshop..och Patrik..tackar vi för det.
Jag tänker på ”er” som ska tävla nu när jag sitter här med mina scones..och en form därefter.:pop:
Kommer gå riktigt bra det här tror jag…ser du nån blond..lite för tjock brud i dessa sammanhang..KAN det va jag..
5 december, 2006 at 21:04 #874685Anonym anvandareMemberFia wrote:ser du nån blond..lite för tjock brud i dessa sammanhang..KAN det va jag..Haha den var bra.
Inte tjock, kortison svullen får du skylla på i så fall:p5 december, 2006 at 23:42 #874686Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Grymt fotograf du är:nod vissa lite mer av dina bilder PLEASE:pOnly for you
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.