Blir det nat kvar av kanelbullen?!

Home Forums Seriösa träningsjournaler Blir det nat kvar av kanelbullen?!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 796 through 810 (of 848 total)
  • Author
    Silvia wrote:
    Hörrödududu, jag är minsann varken, grinig eller otacksam!!!! Är faktiskt på jättebra humör nu..!!! till min egen förvåning!!

Ok, får tala för mig själv då 😮

Kör hårt Silvia!

Johannes-S wrote:
    Har läst en hel del i din journal utan att skriva något tidigare.
    Ska hålla en extra tumme för dig i helgen! ser jättebra ut!
    Lycka till!

Mvh J

Tackar! Behöver alla tummar jag kan få :D

Cinnabon wrote:
    Ok, får tala för mig själv då 😮

Kör hårt Silvia!

Nä, nu kör jag inte hårt längre, det enda som ska köras hårt på är dräkterna så jag har något att ha på mig på söndag;)

Cheer up, det är ju nu som det är kul ju!! Och 4 dagars hunger till är ju ingenting!!

Cinnabon wrote:
    Cardio = helt färdig
    Kroppen = totalt färdig (”stop exercising immediately if you fell dizzy, faint or exausted”…..yeah, right)
    Trött, men kan inte sova för det
    Sliten (va….och jag är bara ”18 år”) :|
    Grinig….det har jag faktiskt RÄTT att va
    Snurrig i huvudet :|
    Arg på min iPod (tills jag fattade att det var mitt fel som letade efter artist under playlist menyn)
    Träningsvärk….huh?!
    Arg på dom som sätter sig mittemot en på tåget och käkar snickers, ajabaja, fattar dom inte att jag är på DIET! Doh

Men gla e jag för nu är det snart över och markeringarna sitter äntligen där dom ska :D

Inte snurrat runt i affären och undrat var du är och varför du e där då ??
    Håll uuuuuuuuut.

Nej, det har inte hänt ännu, men jag har ju några dar på mig ;)

Ungefär så här farlig känner jag mig nu….

Men efter lite kolhydrater så….

Målet är nära nu så håll ut, Tänk Vinnarskalle,vinnarskalle,vinnarskalle:up:

Cinnabon wrote:
    Men efter lite kolhydrater så….

Tänk va livet kan vara skönt och ansvarslöst ibland!:D

Söt hund!

Nu är det inte många dagar kvar till dagen D.

Jag har varit in och kollat till dig lite då och då du har verkligen gjort stora framsteg.

Schyssta bilder strand bilder! :emo-thumb

Lycka till nu i helgen!:up:

Tack alla ni som stöttat mig genom journalen! ;) Det har betytt mycket för mig. Nu är det snart dags att åka neråt landet med bilen fullpackad med godsaker och glitter :nod Har fått en lyckospark av mamma och mycket positiv feedback på hemmagymmet av vänner som följt mig genom dieten och peppat mig på träningen. Själklart börjar jag bli sååå nervis nu….allt ska ju klaffa sista dagarna och visst finns alltid risken att jag bjuder på ett graciöst fall med mina klackar där uppe på scen :

Nej, nu ska jag vara lite flitig och packa det sista inför morgondagen….:pop:

Lycka till på söndag, de kommer gå bra :up:

Då var en helt underbar helg på Fitnessfestivalen över. Känns konstigt att vara hemma igen….och att få äta precis vad jag vill. Stannade på världens största godisbutik på vägen hem bara för att se till att det fanns proviant nog för resan :pop:

Vill tacka Annika Warg för all hjälp innan och runt tävlingen med poseringsträning, smink, frisyr, glitter, otrolig peppning, ropen från dig när man måste justera nåt på scen[/b] (du hördes ju bäst av alla) och LEEEEE extra mycket. Du är bäst Annika! TACK[/b] ;)

Marlene[/b]….OJOJOJ! Först och främst, vilken debut tjejen….du glänser verkligen på scen! Hoppas vi ses snart igen :friends:

Lite blandade bilder från helgen finns här…tur att coachen är duktig fotograf också :D [http://forum.body.se/showthread.php?t=10401]

Du GLÄNSTE du me….Så fin!!!!!!!!!!!!!:)
    Det gjorde du riktigt bra…:emo-thumb
    Ät nu och slappna av…

Måste sätta mig ner och utvärdera helgen, titta på bilder från linen, och lägga upp en plan för framtida satsningar. Kom på 13e plats av 30 tjejer i ruskigt bra form[/b] och det är mycket jag behöver förbättra för att kunna klättra i placeringen. Den bästa stunden på hela helgen var när jag stod där på scenen i andra ronden i min grönglittriga bikini som mamma sytt och bara fick njuta av att jag tagit mig hela vägen hit och förbi elimineringen, vilket var mitt mål :D Blev nästan lite gråtfärdig 😮

Passade på att fotografera lite i måndags medan tävlingsfärgen fortfarande satt kvar…..och efter att jag svällt lite pga det ökade matintaget…jepp, fick fram lite kvinnliga former på nolltid :) Dyker säkert upp några bilder här när Tobias har valt ut favoriterna.

Fia wrote:
    Du GLÄNSTE du me….Så fin!!!!!!!!!!!!!:)
    Det gjorde du riktigt bra.
    Ät nu och slappna av.

Åh, tack! Jag hade i alla fall jättekul under hela helgen 8)

Måste be om ursäkt för att jag inte hann komma och prata med dig och Petra…det blev så fruktansvärt stressigt när vi väl fick gå upp på scen. Mellan ronderna var det bara några minuter för rusning uppför trappan, snabbt ombyte, pressa ner en riskaka eller två, en klunk vatten, kolla färgen, limma fast dräkten i rumpan….hihi :D och sen skorna i handen för att rusa nerför trappan igen och upp på scenen och trycka till mucklerna (blev himla krampaktigt efter ett tag där uppe). Efter sista ronden var jag så törstig och torr i halsen att VATTEN var det enda jag tänkte på. Fyllde nog på med några liter direkt :nod Guuuuu va gott!!

PS. Äter gott nu kan jag lova. Första julbordet idag!

Viewing 15 posts - 796 through 810 (of 848 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.