Blir det nat kvar av kanelbullen?!

Home Forums Seriösa träningsjournaler Blir det nat kvar av kanelbullen?!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 811 through 825 (of 848 total)
  • Author
    Cinnabon wrote:
    Måste sätta mig ner och utvärdera helgen, titta på bilder från linen, och lägga upp en plan för framtida satsningar. Kom på 13e plats av 30 tjejer i ruskigt bra form[/b] och det är mycket jag behöver förbättra för att kunna klättra i placeringen. Den bästa stunden på hela helgen var när jag stod där på scenen i andra ronden i min grönglittriga bikini som mamma sytt och bara fick njuta av att jag tagit mig hela vägen hit och förbi elimineringen, vilket var mitt mål :D Blev nästan lite gråtfärdig 😮

Passade på att fotografera lite i måndags medan tävlingsfärgen fortfarande satt kvar…..och efter att jag svällt lite pga det ökade matintaget…jepp, fick fram lite kvinnliga former på nolltid :) Dyker säkert upp några bilder här när Tobias har valt ut favoriterna.

Några av mina favoriter!

En bild till får det bli….

Tredje bilden uppifrån :emo-thumb Snyggt!!

P.S Grattis igen!! :p

Frida: Ja Annika är underbar att ha som coach på tävlingar ;) Det fixas och donas och fixas lite till tills man inte känner igen sig själv…..så sitter hon i publiken och vrålar också den galningen, hihi :D

Linda Berg: Tack! Märks att man har en proffsfotograf framför sig ;) Min allra roligaste fotning hittills….kunde inte sluta le kanske beroende på en baksmälla av tävlingsruset och godisbitarna som värmde gott i magen :|

Sååå snygga bilder!!! :P :nod

:friends:

Vilka as snygga bilder!!!
    Jäkligt grym kropp, vill ha…..:(
    Hur länge har du tränat? (seröst, för att få den tävlingsformen som du hade på ff)

MvH Minna

Lina: Har läst lite i din blog idag :ph34r: Visst är det svårt att hitta en balans så här i början precis efter en diet med maten och träningen. Tror vi har dietat lika länge båda två. Då är det inte så konstigt at det känns underligt att inte behöva väga upp varje smula mat och inte alltid vara på språng till cardioträningen. Härligt är det i alla fall med en massa tryck i musklerna på styrketräningen!

Tycker det är helt rätt att du satsar allt på ex-arbetet nu de sista veckorna. Ett välgjort ex-jobb kommer du ha stor nytta av senare när du ska söka jobb :nod

Och du bruden….sååååå himla snygg var du i helgen ;) Hann inte se så mycket pga alla snabba ombyten och spring i trappan men jag har hunnit kolla på bilderna nu från korta klassen och jag är förvånad att du inte placerade dig högre. Ja, jag vet ska inte klaga på domare och bedömningar men jag tyckte man kunde se att du förbättrat dig sedan NOGP. Svårt att veta vad dom prioriterar hos en BF tjej men den här gången verkar det ha varit muskelmassa framför allt. Poseringen för dig sitter klockrent och det där smilet är ju bara underbart :D

Kramis!

Minna wrote:
    Vilka as snygga bilder!!!
    Jäkligt grym kropp, vill ha…..:(
    Hur länge har du tränat? (seröst, för att få den tävlingsformen som du hade på ff)

MvH Minna

Hej Minna!

Under ett års tid tränade jag lite halvdant först bara för att pappa drog med mig till gymmet ibland och sen för att jag tyckte killarna i styrkerummet på mitt första gym var så häftiga :P Blev mest lite enformiga kabelövningar under den tiden 😮

Men seriöst (antar att du menar strikt och tyngre) har jag tränat sedan hösten 2004 då en kompis fick mig att testa marklyft….då var jag bara frälst helt enkelt :) Sen har det bara rullat på med träningen, inga längre viloperioder och hemskt mycket dietande känns det som. Ångrar inte att jag började tävla så tidigt men inser att jag behöver lite längre uppbyggnadsperioder för att kunna göra dom förbättringar som behövs.

Vad har du själv för mål?

Cinnabon wrote:
    Lina: Har läst lite i din blog idag. Visst är det svårt att hitta en balans så här i början precis efter en diet med maten och träningen. Tror vi har dietat lika länge båda två. Då är det inte så konstigt at det känns underligt att inte behöva väga upp varje smula mat och inte alltid vara på språng till cardioträningen. Härligt är det i alla fall med en massa tryck i musklerna på styrketräningen!

Tycker det är helt rätt att du satsar allt på ex-arbetet nu de sista veckorna. Ett välgjort ex-jobb kommer du ha stor nytta av senare när du ska söka jobb

Och du bruden….sååååå himla snygg var du i helgen. Hann inte se så mycket pga alla snabba ombyten och spring i trappan men jag har hunnit kolla på bilderna nu från korta klassen och jag är förvånad att du inte placerade dig högre. Ja, jag vet ska inte klaga på domare och bedömningar men jag tyckte man kunde se att du förbättrat dig sedan NOGP. Svårt att veta vad dom prioriterar hos en BF tjej men den här gången verkar det ha varit muskelmassa framför allt. Poseringen för dig sitter klockrent och det där smilet är ju bara underbart

Kramis!

Ååh ;) Du är ju bara för go tjejen! Tusen tack för dina snälla ord! De värmer verkligen!

Du strålade ju som solen själv på scenen :emo-thumb En riktig snygging :nod Du gör dig verkligen kanonbra på alla bilder som din egen superduktiga fotograf tar! *Avis*

Njut av allt gott som hör julen till, det ska jag göra!

Många kramar till dig!

Otroligt imponerande fysik… jag själv kämpar på för fullt och det hjälper verkligen att se tjejer som lyckas forma sin kropp som du gjort…super snygg verkligen!

Kul att se dig på ff!
    Tror det var dig ja gav tummen upp till uppe i uppvärmningsrummet….om inte så är du slående lik ngn annan :)

Kram AnnA

Cinnabon wrote:
    Hej Minna!

Under ett års tid tränade jag lite halvdant först bara för att pappa drog med mig till gymmet ibland och sen för att jag tyckte killarna i styrkerummet på mitt första gym var så häftiga :P Blev mest lite enformiga kabelövningar under den tiden 😮

Men seriöst (antar att du menar strikt och tyngre) har jag tränat sedan hösten 2004 då en kompis fick mig att testa marklyft….då var jag bara frälst helt enkelt :) Sen har det bara rullat på med träningen, inga längre viloperioder och hemskt mycket dietande känns det som. Ångrar inte att jag började tävla så tidigt men inser att jag behöver lite längre uppbyggnadsperioder för att kunna göra dom förbättringar som behövs.

Vad har du själv för mål?

Jag har som mål att så småningom kunna tävla i BF men det är
    mer ett långsikts mål. På kortsikt så vill jag ju ha en välsvarvad
    kropp tycker det är så jäkla snyggt, men jag vet nu att om jag ska
    kunna uppnå dessa mål så måste jag VERKLIGEN träna regelbundet
    och strikt och hårt OCH tänka på vad jag stoppar i mig…är inte så bra
    på det…..
    Just nu har det varit lite si och så med motivationen, skjuter upp
    träningen hela tiden, men nu efter FF så har man verkligen hittat det
    lilla extra som krävs att gå ner till gymet. Så bra att det finns sådana
    festivaler:p och sådana här forum.
    Men hade jag inte träffat min sambo så hade jag ALDRIG tränat så
    mycket som jag gör nu, är väldigt tacksam för hans stöd!
    Så nu ska jag ge järnet även om jag vet att det kommer blir tufft…men
    det ska gå…

MvH Minna

Lina wrote:
    Ååh ;) Du är ju bara för go tjejen! Tusen tack för dina snälla ord! De värmer verkligen!

Du strålade ju som solen själv på scenen :emo-thumb En riktig snygging :nod Du gör dig verkligen kanonbra på alla bilder som din egen superduktiga fotograf tar! *Avis*

Njut av allt gott som hör julen till, det ska jag göra!

Många kramar till dig!

När man har en så fin modell så är det rätt svårt att misslyckas :)

Grattis till det uppnådda målet!! (att ta dig förbi elimineringen om jag inte minns helt galet). Det var en tuff klass med många duktiga tjejer.

Hur ser den närmsta tiden ut nu? Uppbyggnad nu eller?

Hubas: Grymma bilder du lagt ut!!

Mvh J

Johannes-S wrote:
    Grattis till det uppnådda målet!! (att ta dig förbi elimineringen om jag inte minns helt galet). Det var en tuff klass med många duktiga tjejer.

Hur ser den närmsta tiden ut nu? Uppbyggnad nu eller?

Hubas: Grymma bilder du lagt ut!!

Mvh J

Tack!

oAnnao wrote:
    Otroligt imponerande fysik… jag själv kämpar på för fullt och det hjälper verkligen att se tjejer som lyckas forma sin kropp som du gjort…super snygg verkligen!

Kul att se dig på ff!
    Tror det var dig ja gav tummen upp till uppe i uppvärmningsrummet….om inte så är du slående lik ngn annan :)

Kram AnnA

Vilka snälla ord…..tack 😮 Känns så konstigt att jag kan vara en förebild när det är så mycket jag själv inte tycker om och vill förbättra. Men alltid jätteroligt att kunna inspirera andra till att ta i på gymmet :nod

PS. Det kanske va Marlene, min teamkompis som du såg backstage :)

Viewing 15 posts - 811 through 825 (of 848 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.