Blir det nat kvar av kanelbullen?!

Home Forums Seriösa träningsjournaler Blir det nat kvar av kanelbullen?!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 826 through 840 (of 848 total)
  • Author
    Minna wrote:
    Jag har som mål att så småningom kunna tävla i BF men det är
    mer ett långsikts mål. På kortsikt så vill jag ju ha en välsvarvad
    kropp tycker det är så jäkla snyggt, men jag vet nu att om jag ska
    kunna uppnå dessa mål så måste jag VERKLIGEN träna regelbundet
    och strikt och hårt OCH tänka på vad jag stoppar i mig…är inte så bra
    på det…..
    Just nu har det varit lite si och så med motivationen, skjuter upp
    träningen hela tiden, men nu efter FF så har man verkligen hittat det
    lilla extra som krävs att gå ner till gymet. Så bra att det finns sådana
    festivaler:p och sådana här forum.
    Men hade jag inte träffat min sambo så hade jag ALDRIG tränat så
    mycket som jag gör nu, är väldigt tacksam för hans stöd!
    Så nu ska jag ge järnet även om jag vet att det kommer blir tufft…men
    det ska gå…

MvH Minna

Jag kan säga att det var efter att jag rätade till kosten och taimade måltiderna bättre som jag fått bäst resultat av träningen. Finns heller inget bättre än att gå på tävlingar för att bli motiverad. Synd bara att det är på så få tillfällen : Jag gick och kikade på min första fitnesstävling 2005 och visste direkt att jag ville sikta mot att stå på scenen själv. Bara du har konkreta och rimliga mål för dig själv kommer du att ta dig dit också :up: Du verkar ganska bestämd så det kommer säkert gå kanon!

Johannes-S wrote:
    Grattis till det uppnådda målet!! (att ta dig förbi elimineringen om jag inte minns helt galet). Det var en tuff klass med många duktiga tjejer.

Hur ser den närmsta tiden ut nu? Uppbyggnad nu eller?

Mvh J

Tackar!! :fun:

Ja så här precis efter en tävling så vill man ju bara tävla direkt igen 😮 men nu måste jag låta kroppen vila från diet ett bra tag innan nästa gång. Måste också bli lite mucklig :bb2: och de sista dagarna har det kännts otroligt bra med styrketräningen…..energinivån och styrkan kommer sakta men säkert tillbaka. Kommer starta med ett nytt träningsschema inom kort och lägga om kosten lite (men det har jag ju redan gjort = MEEEEERA mat). Jag ska fundera ett tag på hur lång tid jag kommer att bygga innan nästa tävling men jag kan lova att det inte var sista gången jag kilade upp på scen :P

Vad passar bättre efter en diet än besök på Sverige största godisbutik! Lite lustigt var att vi kom dit 1 minut efter att de öppnat :)

Såååå mycket godis och så blev det bara 2kg :| Lite dåligt samvete för att jag inte orkat trycka i mig allt än 😮 Men jag tyckte två julbord i rad fick räcka ;)

bra jobbat i helgen emelie!!! det var ju ett riktigt tufft startfält du fick möta!

ge kroppen tid att vila nu o jag vet hur lockande det är att gå upp på scen snart igen…jag är likadan…men om man vill förbättra sig o ge kroppen en chans att växa till sig är det bara att bygga som gäller…o inte dieta… ;)
    tiden går så fort ändå så bygg lite nu!! o njut av att vara mer flexibel off-season :)
    god jul på dig!

Hej Emily!

Ville bara säga starkt jobbat verkligen:emo-thumb . De gick ju bra och du hade ju tuff konkurans. Njut nu av maten och av livet och så kör du järnet i gymmet.:bb2:
    Ha det gott!
    Kram

Hej gumman! Gud vilka fiina bilder ni har fotat.. Duktig kille du har! :emo-thumb Jaa, nu är det bara å bygga vidare.. Jag vill oxå genast tävla igen, men man vill ju självklart vara bättre nästa gång!
    *KRAM PÅ ´RE*

athleticmia wrote:
    bra jobbat i helgen emelie!!! det var ju ett riktigt tufft startfält du fick möta!

ge kroppen tid att vila nu o jag vet hur lockande det är att gå upp på scen snart igen…jag är likadan…men om man vill förbättra sig o ge kroppen en chans att växa till sig är det bara att bygga som gäller…o inte dieta…
    tiden går så fort ändå så bygg lite nu!! o njut av att vara mer flexibel off-season
    god jul på dig!

Lite knepigt att förklara för folk hur man kunde börja med en 4e plats på första tävlingen, en 6e plats på andra och sen en 13e plats på tredje tävlingen :| Men FF var helt klart den tuffaste jag ställt upp i.

Klart jag ska bygga nu :D

GOD JUL!![/b] :drinks:

Du är ju så grym tjejen!
    Du är värd massor av beröm för allt du gjort det här året!
    Lycka till med dina satsningar under 2007, lite mat och vila gör susen, sen är du tillbaka starkare än nånsin! Tur att du kommer att tävla i långa klassen ;)

Kram

Cinnabon wrote:
    Jag kan säga att det var efter att jag rätade till kosten och taimade måltiderna bättre som jag fått bäst resultat av träningen. Finns heller inget bättre än att gå på tävlingar för att bli motiverad. Synd bara att det är på så få tillfällen : Jag gick och kikade på min första fitnesstävling 2005 och visste direkt att jag ville sikta mot att stå på scenen själv. Bara du har konkreta och rimliga mål för dig själv kommer du att ta dig dit också :up: Du verkar ganska bestämd så det kommer säkert gå kanon!

Vi få hoppas på det:p Men denna månaden har/kommer att bli kämpig, har precis fyllt år och sen är det jul och nyår….så det blir inte mycket till att äta nyttigt:o men ska ändå försöka att inte äta allt för mycket som ibland brukar göra…
    Så mitt nyårs löfte ska bli att träna hårdare och mer regelbundet +äta bättre, anpassa till träningen! Har du något bra kost tips? Alltså hur jag ska äta osv., är ingen höjdare på det direkt….

Ha de gött!

Fan va dyrt godis för att vara sveriges största godisbutik :S

Madelene* wrote:
    Hej Emily!

Ville bara säga starkt jobbat verkligen. De gick ju bra och du hade ju tuff konkurans. Njut nu av maten och av livet och så kör du järnet i gymmet.
    Ha det gott!
    Kram

Självklart! Det ska jag :bb: Hoppas allt är bra med dig och att du bara blir starkare och starkare :P

Kramis!

Sofia wrote:
    Hej gumman! Gud vilka fiina bilder ni har fotat.. Duktig kille du har! Jaa, nu är det bara å bygga vidare.. Jag vill oxå genast tävla igen, men man vill ju självklart vara bättre nästa gång!
    *KRAM PÅ ´RE*

Tack! Jag hälsar fotografen det…..han blir bara värre och värre, och kameran verkar ha växt fast i pannan på honom :D Tur att man gillar att stå framför och se halvgalen ut, hihi!

Jag tycker det var helt rätt av dig att ta det där uppehållet ett tag och det syntes att du förbättrat dig sedan sista gången på scenen. Riktigt bra jobbat! Ska tänka på det när jag sitter här i min iver att få tävla igen 8) Måste ha tååååålamod…..vilket kan vara rätt svårt med mig 😮

Kram kram!!

Melixa wrote:
    Du är ju så grym tjejen!
    Du är värd massor av beröm för allt du gjort det här året!
    Lycka till med dina satsningar under 2007, lite mat och vila gör susen, sen är du tillbaka starkare än nånsin! Tur att du kommer att tävla i långa klassen.

Kram

Hej vännen! Känner mig laddad nu (med kolisar) och ser fram emot att få vara lite stark igen ett tag 😮 Får se hur väl man lyckas hålla formen nu framöver och jag får hålla framtidplanerna lite hemliga än så länge innan jag vet bestämt hur det ser ut. Kanske får fortsätta med en ny journal: ”Kanelbullen ska bli rundare…”

Min tur att heja fram dig nu bruden! Bara att kämpa vidare :up:

Kanelbullekram! :happy:

Cinnabon wrote:
    Kanske får fortsätta med en ny journal: ”Kanelbullen ska bli rundare…”

Haha! Snälla du, jag är en tjej med VÄLDIGT livlig fantasi!
    Sätt inga griller i huvvet på mig nu!
    God jul på er iaf!
    Kram

Viewing 15 posts - 826 through 840 (of 848 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.