Blir det nat kvar av kanelbullen?!

Home Forums Seriösa träningsjournaler Blir det nat kvar av kanelbullen?!

• This topic is empty.
Viewing 8 posts - 841 through 848 (of 848 total)
  • Author
    Melixa wrote:
    Cinnabon wrote:
    Kanske får fortsätta med en ny journal: ”Kanelbullen ska bli rundare…”

Quote:
    Haha! Snälla du, jag är en tjej med VÄLDIGT livlig fantasi!
    Sätt inga griller i huvvet på mig nu!
    God jul på er iaf!
    Kram

GOD JUL på dig me!!
    [/b]
    :yahoo:

Hej tjejen!!

Du, den godisbutiken gick inte av for hackor*avis*!!! Aven om jag tycker tva kilo va lite tamt…;) Sjalv fick jag 8 kg som specialleverans fran Sverige dagen efter Excalibur, o det tog slut pa en vecka:o
    Du sag kanon ut forra helgen i alla fall, bra jobbat! :emo-thumb

Kram
    Thess

ThereseLindberg wrote:
    Hej tjejen!!

Du, den godisbutiken gick inte av for hackor*avis*!!! Aven om jag tycker tva kilo va lite tamt… Sjalv fick jag 8 kg som specialleverans fran Sverige dagen efter Excalibur, o det tog slut pa en vecka
    Du sag kanon ut forra helgen i alla fall, bra jobbat!

Kram
    Thess

Hej Thess!

Ja vet….godiset bara sitter här och stirrar på mig och jag får inte i mig det 😮 Men du 8kg var inte dåligt det :D

Jag är riktigt impad av dom framstegen du gjort :up: Första tävlingen är man sååå nervös och vet inte vad man ska ta sig till riktigt. Speciellt med den presentationen som dom har på amerikanska tävlingar. Fick själv veta i sista sekunden att alla skulle göra sina kvartsvarvsvändningar ensamma på presentationen…..yikes! Men jag hoppas att du hade riktigt kul och vill tävla snart igen. Bara att köra på för dig :nod för du har ju lite mer muskler än jag. Blir lite mer uppbyggnad för min del.

Kram på dig!

PS. Saknar apple fritters, Cheesecake Factory och riktiga choc chip cookies….

Tänk att pommes kan va så gott 😮 Känns som att jag bara äter o äter hela tiden….ska sticka till gymmet och använda all energi nu :dance:

Nu lägger jag ner journalen och återkommer med nya mål efter julen….i en alldeles rykande färsk journal förståss :buttrock:

GOD JUL o GOTT NYTT ÅR på er ALLA GYMRATS!! [/b]:friends:

Låt det inte dröja för länge, då har jag ännu mindre journaler att följa på lovet ^^ (roliga journaler) :)

God jul o gott nytt år på dig ! :)

Cinnabon wrote:
    Nu lägger jag ner journalen och återkommer med nya mål efter julen….i en alldeles rykande färsk journal förståss :buttrock:

GOD JUL o GOTT NYTT ÅR på er ALLA GYMRATS!! [/b]:friends:

Har du en ny journal? Vill gärna följa d isf!

Sanaz wrote:
    Har du en ny journal? Vill gärna följa d isf!

[http://forum.body.se/showthread.php?t=13932]

There it is :emo-thumb

Viewing 8 posts - 841 through 848 (of 848 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.