Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Blir det nat kvar av kanelbullen?!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
17 december, 2006 at 16:51 #874747Anonym anvandareMemberMelixa wrote:Cinnabon wrote:Kanske får fortsätta med en ny journal: ”Kanelbullen ska bli rundare…”Quote:Haha! Snälla du, jag är en tjej med VÄLDIGT livlig fantasi!
Sätt inga griller i huvvet på mig nu!
God jul på er iaf!
KramGOD JUL på dig me!!
[/b] :yahoo:18 december, 2006 at 02:21 #874748Anonym anvandareMemberHej tjejen!!
Du, den godisbutiken gick inte av for hackor*avis*!!! Aven om jag tycker tva kilo va lite tamt… Sjalv fick jag 8 kg som specialleverans fran Sverige dagen efter Excalibur, o det tog slut pa en vecka:o
Du sag kanon ut forra helgen i alla fall, bra jobbat! :emo-thumbKram
Thess18 december, 2006 at 12:19 #874749Anonym anvandareMemberThereseLindberg wrote:Hej tjejen!!Du, den godisbutiken gick inte av for hackor*avis*!!! Aven om jag tycker tva kilo va lite tamt… Sjalv fick jag 8 kg som specialleverans fran Sverige dagen efter Excalibur, o det tog slut pa en vecka
Du sag kanon ut forra helgen i alla fall, bra jobbat!Kram
ThessHej Thess!
Ja vet….godiset bara sitter här och stirrar på mig och jag får inte i mig det 😮 Men du 8kg var inte dåligt det
Jag är riktigt impad av dom framstegen du gjort :up: Första tävlingen är man sååå nervös och vet inte vad man ska ta sig till riktigt. Speciellt med den presentationen som dom har på amerikanska tävlingar. Fick själv veta i sista sekunden att alla skulle göra sina kvartsvarvsvändningar ensamma på presentationen…..yikes! Men jag hoppas att du hade riktigt kul och vill tävla snart igen. Bara att köra på för dig :nod för du har ju lite mer muskler än jag. Blir lite mer uppbyggnad för min del.
Kram på dig!
PS. Saknar apple fritters, Cheesecake Factory och riktiga choc chip cookies….
18 december, 2006 at 13:54 #874750Anonym anvandareMemberTänk att pommes kan va så gott 😮 Känns som att jag bara äter o äter hela tiden….ska sticka till gymmet och använda all energi nu :dance:
20 december, 2006 at 00:15 #874751Anonym anvandareMemberNu lägger jag ner journalen och återkommer med nya mål efter julen….i en alldeles rykande färsk journal förståss :buttrock:
GOD JUL o GOTT NYTT ÅR på er ALLA GYMRATS!! [/b]:friends:
20 december, 2006 at 08:28 #874752Anonym anvandareMemberLåt det inte dröja för länge, då har jag ännu mindre journaler att följa på lovet ^^ (roliga journaler)
God jul o gott nytt år på dig !
15 april, 2007 at 21:43 #874753Anonym anvandareMemberCinnabon wrote:Nu lägger jag ner journalen och återkommer med nya mål efter julen….i en alldeles rykande färsk journal förståss :buttrock:GOD JUL o GOTT NYTT ÅR på er ALLA GYMRATS!! [/b]:friends:
Har du en ny journal? Vill gärna följa d isf!
15 juni, 2007 at 06:02 #874754Anonym anvandareMemberSanaz wrote:Har du en ny journal? Vill gärna följa d isf![http://forum.body.se/showthread.php?t=13932]
There it is :emo-thumb
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.