Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Blir det nat kvar av kanelbullen?!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
14 augusti, 2006 at 00:34 #873982Anonym anvandareMemberCinnabon wrote:Ah, den ska jag kolla bums
Jag ar glad att du bestamde dig for att tavla igen. Det ser riktigt bra ut och jag tror definitivt att domarna kommer uppmarksamma dig mycket mer nu :nod Det brukar ju droja nagra tavlingar for det. Kor hart!!
tack ska du ha!
JAG får väl se till att domarna ser MIG
14 augusti, 2006 at 05:26 #873983Anonym anvandareMemberExhale Freddan wrote:Vad är det för innehåll i den då?Vill du verkligen veta? :drinks:
Ok: en skopa protein med banansmak, lite jordgubbar, mjolk och mycket is. Jag sager bara MIXER[/b]
14 augusti, 2006 at 12:50 #873984Anonym anvandareMemberCinnabon wrote:Tack 😮 Det far mig att vilja kampa mera!Visst coachar Petra dig? Hon och jag ska ta ett pass pa Gold’s tillsammans tankte vi.
Du och jag mots val pa samma scen pa FF om jag inte minns fel?
Japp..hon är min coach!! En bra sån..verkligen.
Ni skulle träffas berätta hon,spännande!
Ja vi möts väl i högklackat och liten bikini…:emo-thumb
Kör hårt med Petra.det gör hon med mig.14 augusti, 2006 at 19:07 #873985Anonym anvandareMemberDARUDE + MORGONPROMENAD = SANT[/b]
Skramde halvt ihjal en gammal man idag pa promenaden, stackaren. Var ju inte meningen men jag trodde verkligen att han horde att jag kom gaende bakom honom och sa nar jag gick om hoppade han en meter upp i luften (typ) och tittade pa mig som om jag vore massmordare :yikes: Sorry mannen 😮
Blir lite lagre pa kalorier och da framst kolhydrater idag. Kor sa mandag och tisdag for att hoja lite pa onsdag. Brukar fungera bra da med energin och sa.
Kosten pa en san har dag brukar vara fordelad enligt foljande,
Protein: 45 E%
Kolhydrat: 25 E%
Fett: 30 E%Eftersom jag fortfarande ar ganska ny pa det har med tavlingsdiet har jag inte annu hittat den optimala metoden for framgang och darfor kommer det att bli en hel del donande for att fa det att fungera bra. Far mycket hjalp av ett gang kunniga coacher som jag litar pa :rtfm:
14 augusti, 2006 at 19:22 #873986Anonym anvandareMemberPallade lite solvarma PERSIKOR[/b] till min proteinslurp idag
Vaxer sa manga frukttrad har ikring….banan, fikon, granatapple, avocado (mums), cumquats, citroner, passionsfrukt, lime, mm. Vissa odlar tom majs i tradgarden! Tank om man kunde odla sant hemma i Sverige
14 augusti, 2006 at 19:39 #873987Anonym anvandareMemberHar funderat over hur man bast ska rapportera formen och utvardera resultaten. Av erfarenhet vet jag att alla dessa fettmatningsmetoder ar ganska osakra och varierar valdigt mycket. Testade fyra metoder under en och samma dag och fick en fett% som varierade mellan 14 och 23 BodPod[/b] matning ar den jag litar pa mest (17% ) men det ar ju inte sa att man har en san i badrummet precis. Kommer framst att ga pa matten runt rumpa och lar….det ar praktiskt taget bara dar det kommer att handa saker. Vikten sager ju en del men det kan ju sta still pa vagen trots att det ser riktigt bra ut i spegeln. Forsoker att inte bli alltfor fokuserad vid vikten eftersom jag tidigare blivit valdigt deppig nar jag fatt ett ”daligt” resultat trots hard diet Ond cirkel!
Aktuella matt, (tidigare matt)
Midja: 62cm (62cm)
Rumpa: 92cm (93cm)
Lar, mater bara hoger: 55cm (57cm)14 augusti, 2006 at 19:41 #873988Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:tack ska du ha!JAG får väl se till att domarna ser MIG
Precis! Kollade journalen och det ser ju riktigt bra ut….blir en latt match det har for dig :ike:
14 augusti, 2006 at 21:58 #873989Anonym anvandareMemberLigger efter i dieten tydligen enligt Hubas….maste ner till 53,5 kg innan sista juli for att vara pa ratt spar.
14 augusti, 2006 at 22:33 #873990Anonym anvandareMemberCinnabon wrote:Jepp, jepp….kandes riktigt bra imorse i alla fall. Far hoppas att det haller i sig. Har stretchat och masserat lite ocksa vilket jag tror hjalper en hel del.Kool avatar forresten :up: Dagsformen eller?!
Nya dojjor har hjälpt mig i alla fall.
Det ”var” dagsformen, nu blir man bara hårdare dag för dag
Jag har ju bara 7,5 veckor kvar till tävling!15 augusti, 2006 at 08:56 #873991Anonym anvandareMemberCinnabon wrote:Ligger efter i dieten tydligen enligt Hubas….maste ner till 53,5 kg innan sista juli for att vara pa ratt spar.Dieten verkar tära ganska hårt på dig sötnos.
53,5 till sista augusti vore bra sista juli blir nog tajt :p
15 augusti, 2006 at 11:59 #873992Anonym anvandareMemberhubas wrote:Dieten verkar tära ganska hårt på dig sötnos.53,5 till sista augusti vore bra sista juli blir nog tajt :p
Hehe började fundera lite när jag läste det:p
15 augusti, 2006 at 16:59 #873993Anonym anvandareMemberhubas wrote:Dieten verkar tära ganska hårt på dig sötnos.53,5 till sista augusti vore bra sista juli blir nog tajt :p
Oooops 😮 Tidsoptimist!
15 augusti, 2006 at 17:03 #873994Anonym anvandareMemberBaboom wrote:Det ”var” dagsformen, nu blir man bara hårdare dag för dag Jag har ju bara 7,5 veckor kvar till tävling!Harligt….alltid kul nar det bara ser battre och battre ut. Lycka till pa vagen till scenen :up:
Konstigt med dojorna….fick inte skavsar forsta dagen men pa andra morgonpromenaden med dom nya skorna blev det minsann blasor Kanns i alla fall bra med lite battre fjadring
15 augusti, 2006 at 17:08 #873995Anonym anvandareMemberSticker till Six Flags MAGIC MOUNTAIN [/b] idag (skams pa er som inte har en aning om vad det ar :p )!!
Tur att man ater sa lite
Kommer forsoka att klamma in traningen senare pa kvallen, det kommer ju bli en heldag av skriiiiiiik och pirr i magen :yahoo: I looove it!
15 augusti, 2006 at 17:19 #873996Anonym anvandareMemberHej Emily!
Verkar ju gå bra för dig! Vad gör du i USA då? Jag som inte hänger med ordentligt kanske… Kommer du hem till västerås tävlingarna?
Ha det bra där borta!
Helena -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.