Blir det nat kvar av kanelbullen?!

Home Forums Seriösa träningsjournaler Blir det nat kvar av kanelbullen?!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 848 total)
  • Author
    Cinnabon wrote:
    Sticker till Six Flags MAGIC MOUNTAIN [/b] idag (skams pa er som inte har en aning om vad det ar :p )!!

Jag vill också!!!!! :( Hoppas du får en bra dag. Inte alls avis, neej då! :|

Blev en heldag pa MAGIC[/b] och jag har harligt ont i halsen av allt skrikande :ike: Klart den basta dagen sedan semestern borjade!! Fick offra ett traningspass bara :|

SCREAM[/b] (bilden ovan) ar en av mina absoluta favoriter ;)

Top speed: 65 miles-per-hour :P

First drop: 150 feet tall

Floorless trains, seven 360-degree inversions including: a cobra roll, zero gravity roll and dive loop.

Riders are strapped into ”flying chairs” racing at intense speed with their feet dangling in the air – no track above their head, no coach around their seats – screaming through a series of Xtreme maneuvers.

GOLIATH[/b] har en av dom harligaste forsta droppen jag vet, varldens hogsta :nod Man hinner andas lite pa vagen upp, kika pa utsikten, sen bar det av nerat och da ar det bara att halla andan!

Near vertical 61-degree first drop into a 120-foot-long underground tunnel ;)

Towering 255-feet[/b] above earth, the massive steel superstructure has one of the world’s tallest drops and at speeds of 85 miles-per-hour[/b], it is one of the fastest roller coasters of modern day. Combining traditional coaster thrills with a few new devilish twists, GOLIATH sends riders on a 3-minute ”non-stop” high speed adventure over 4,500 feet of steel track with daring ”butterflies-in-your-stomach” plunges, huge sweeping spirals, zero-gravity ”floating” hills and drops, and the 120-foot-long tunnel shrouded in total darkness for the thrill of a lifetime!

Ett litet mat brejk…jaja, det ar en proteinbar :)

TATSU [/b]ar parkens nyaste bana, ocksa varldens langsta, hogsta och snabbaste :P Helt enkelt 3,5 minuter av skrackblandad gladje :fever: Fick koa ungefar tva timmar for den…men det var vart varje minut!

Aboard the wings of TATSU, riders will fly at speeds in excess of 62 miles-per-hour[/b] through a series of “butterflies-in-your-stomach” plunges, huge sweeping spirals, stomach wrenching loops and sharp dives, high speed banked curves all deliberately designed to enhance the ultimate sensation of flight. With more than 3,602 feet [/b]of blazing red, orange and yellow twisted steel track barely visible intertwined through the mountainside, TATSU’S intense three-and-a-half minute flight faces a dramatic 263-foot change in elevation [/b]from its highest peak to inches off the ground and spans four separate areas of the Park.

Record-breaking 124-foot pretzel loop
    103-foot flat spin
    96-foot-tall Zero G roll
    360-degree inline roll over Revolution

Trodde det skulle vara svart att halla kosten idag, men det gick riktigt bra. Det var inte tillatet att ta med nagon form av mat in till parken (man far ga genom metalldetektorer och vakter gar igenom vaskorna :| ) men med lite tur lyckades vi smuggla in vara matlador :D

Frukost: yoghurt, osotad appemos, musli med mandel och russin

Lunch: lax, ris ;)

Mellis: proteinbar, proteindryck

Middag: lax[/b]

Inte optimalt, nej men acceptabelt anda. Nu ar jag HUNGRIG igen sa jag ska sova sa fort huvudet slutar snurra. Behover jag saga att jag vill tillbaks redan…tur att jag har ett season pass till Magic :yahoo:

Duktig flicka…

:sleepy: Nattinatt

Verkar som om ni haft en SUPERKUL dag!!! *vill oxå* Lite mer fart än på Grönan, om man säger så…:|

Ojojoj….har gar det fort :what: Vikten imorse var 54,4 kg!![/b] Uttorkad, muskelfortvining, svalt….jag vet inte vad som hander riktigt, men det har aldrig gatt sa har enkelt i alla fall. Maste vara semesterstamningen :dance: Kommer att oka intaget som planerat idag Har jag tur kommer jag i mina favoritjeans (paaarty) som jag tog med som diet-motivation…stay tuned!

Tjohooo! Ansiktsbehandligen ar snart min :yahoo:

ThereseLindberg wrote:
    Verkar som om ni haft en SUPERKUL dag!!! *vill oxå* Lite mer fart än på Grönan, om man säger så…:|

Mmmm, slar GRONAN med hastlangder!

Melixa wrote:
    Hej Emily!
    Verkar ju gå bra för dig! Vad gör du i USA då? Jag som inte hänger med ordentligt kanske… ;) Kommer du hem till västerås tävlingarna?
    Ha det bra där borta!
    Helena

Sjalvklart! Biljetter till SM ar redan inkopta :P Kanske ses dar?

Vad jag gor i USA: latar mig, hehe! Halsar pa pappa och hjalper lillebror med flytten till Universitetet har i LA. PLUS ett och annat galet aventyr har och dar :D I helgen gar jag forhoppningsvis pa NATIONALS tavlingen i ANAHEIM[/b].

Cinnabon wrote:
    Ojojoj….har gar det fort. Vikten imorse var 54,4 kg!![/b] Uttorkad, muskelfortvining, svalt….jag vet inte vad som hander riktigt, men det har aldrig gatt sa har enkelt i alla fall. Maste vara semesterstamningenKommer att oka intaget som planerat idag Har jag tur kommer jag i mina favoritjeans (paaarty) som jag tog med som diet-motivation…stay tuned!

Tjohooo! Ansiktsbehandligen ar snart min :yahoo:

Det var som ***. Vikten bara flyger nedåt för dig ju!!
    Det är vi sannerligen inte vana med. Så massagen har du redan fixat och 400 gram kvar till ansiktsbehandlingen. Jag får försöka luska ut någon ny morot till 53 kg… Jag som trodde att de tidigare skulle räcka länge…. Blir till att ta på tänkar-mössan redan nu alltså :read:

Kämpa på med dieten nu så Kommer jag med massagen snart!

Cinnabon wrote:
    Sjalvklart! Biljetter till SM ar redan inkopta :P Kanske ses dar?

Vad jag gor i USA: latar mig, hehe! Halsar pa pappa och hjalper lillebror med flytten till Universitetet har i LA. PLUS ett och annat galet aventyr har och dar :D I helgen gar jag forhoppningsvis pa NATIONALS tavlingen i ANAHEIM[/b].

Det gör vi säkert! Jag o pojkvännen har bokat en svit på ett hotell i närheten o biljetterna är klara. Förhoppningsvis har vi kläderna då med :D
    Ha det bra!

54,4! Är du säker på att du tajmat dieten för FF och inte SM :P

Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 848 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.