Blir det nat kvar av kanelbullen?!

Home Forums Seriösa träningsjournaler Blir det nat kvar av kanelbullen?!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 848 total)
  • Author

Cinnabons dieter brukar vara lite lustiga. Målet brukar vara en viktedgång på ca 0,5 kg per vecka vilket vi aldrig någonsin lyckas uppnå. Oftast står det antingen still eller så går det ner ca 1 kg per vecka. Ofast är det också svårt att förklara varför vikten står still eller går ner. Så det brukar vara väldigt intressant vid diettider :) Just nu går det i alla fall väldigt bra så det är bara att hålla tummaran att det fortstätter lika bra!

go Go Go Go [/b]

hubas wrote:
    Det var som ***. Vikten bara flyger nedåt för dig ju!! Det är vi sannerligen inte vana med. Så massagen har du redan fixat och 400 gram kvar till ansiktsbehandlingen. Jag får försöka luska ut någon ny morot till 53 kg… Jag som trodde att de tidigare skulle räcka länge…. Blir till att ta på tänkar-mössan redan nu alltså :read:

Ett par nya SEVEN jeans….hint, hint :|

Melixa wrote:
    Det gör vi säkert! Jag o pojkvännen har bokat en svit på ett hotell i närheten o biljetterna är klara. Förhoppningsvis har vi kläderna då med :D
    Ha det bra!

Jo, jag horde att kladerna ar klara nu. Vi far visa upp oss da pa SM :P

Silvia wrote:
    54,4! Är du säker på att du tajmat dieten för FF och inte SM

Hehe, pa SM ska jag bara sitta i publiken och njuta :D Hoppas vi ses dar (ska bo pa samma hotell som pa NOGP).

Det brukar ju som sagt vara allt eller inget med mig. Antingen gar jag ner runt ett kilo i veckan, eller sa gar jag inte ner alls :|

Ar du fortfarande pa ratt spar Silvia? Inge somnsvarigheter pga hunger? Kor pa kompis! Raka sparet mot scenen :devil:

Vanessa Frykman wrote:
    go Go Go Go [/b]

Dagens motivation :up:

Cinnabon wrote:
    Ojojoj….har gar det fort :what: Vikten imorse var 54,4 kg!![/b] Uttorkad, muskelfortvining, svalt….jag vet inte vad som hander riktigt, men det har aldrig gatt sa har enkelt i alla fall. Maste vara semesterstamningen :dance: Kommer att oka intaget som planerat idag Har jag tur kommer jag i mina favoritjeans (paaarty) som jag tog med som diet-motivation…stay tuned!

Då får man väl bara gratulera!

Bra jobbat! :emo-thumb

Nu är det väl jag som är lost här :what:

Vad är det för typ av jeans du vill ha de enda jag hittade vid snabb sökning efter seven jeans var [img=http://www.revolveclothing.com/images/SEVE-WD7_V1.jpg]Tycker personligen inte att de är så snygga men om du gillar så får vi äl försöka bota dig på något sätt

Kämpa på nu så ska du nog se att det kan bli en trevlig shopping tur.. Fast med finare byxor som slutresultat.

Ja vi ses på SM!

Du har det bra, du, ingen som ger mig några presenter för tappade kilon, inte:

Ojoj va dalig jag ar pa att uppdatera….fy skams pa mig 😮 Kost och traning har i alla fall skotts bra. Ni far helt enkelt lita pa mig :) Igar var det en dag med lite kalorier, men tur har jag som fick tankarna pa annat med hjalp av en promenad i solen pa Venice beach! Sedan bar det av till GOLD’s igen for ett rygg och bicepspass :P

Ta iiiiii!! :devil:

Och sa var det 40 min CARDIO[/b] saklart….slog ett personligt rekord (nat maste man val kampa for) och svettades som en tok :D Men det gillar jag. Var ju tvungen att kika pa alla byggare fran ovan under min stretch-rutin ocksa.

det måste va inspirerande att träna där borta…. :)

Dieten ser ut att gå riktigt bra nu ska bli intressant att höra hur helgens vägning ser ut. Så avundsjuk att du får köra på Golds medan jag är fast på sats Väsby känns inte riktigt lika tufft på nått sätt.
    men Snart är jag där och kan vssa proffsen hur man gör på ett gym :what:

Nercabbat….hehe :|

Va nu da :what:

Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 848 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.